De’Longhi Magnifica S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 145 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi Magnifica S op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Z*****@t********* 13-04-2022
Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Ik vind het toestel mooi, en dacht dat het merk ok was, maar nu komen wij tot de vaststelling dat de koffie te slap is en weinig crème op.
Wij kunnen het niet meer bijregelen want het staat op maximum.
Is daar echt niets meer aan te doen.
Het moet ook zeer vlug ontkalkt worden.

Mvg,

Zahrit@telenet.be 22-12-2021

Zeer goede aankoop

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Wij hebben vorig jaar in december deze machiene gekocht, en zijn er zeer tevreden over.
Wij zouden ze niet meer willen of kunnen missen!
Een echte aanrader.

Agnes 07-12-2020

De'Longhi Magnifica S zwart

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

machine is goede koop geweest, al week hier bij ons. Soms , na het maken van tas koffie, komen we tot conclusie, dat er onderaan water blijkt te lekken en er water staat in afdruipbakje en dit precies overgelopen is. Kan er mij iemand nog zoiets zeggen, en misschien tip geven voor oplossing

Pluspunten

• mooi
  • goede koffie

Minpunten

• lekt soms na gebruik

totaal niet tevreden 21-10-2020

niet kopen !

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Na anderhalve maand was de machine als stuk. Contact met De Longhi was toen ok, alles verliep per telefoon. Machine teruggestuurd. Na 2 weken machine terug, er was niets gemaakt (de stoom kwam overal uit behalve uit het stoompijpje). Weer contact met klantendienst, maar alles moest via mail gebeuren. Toch machine weer teruggestuurd, na 10 kwam ze terug. 10 tassen koffie gemaakt, weer hetzelfde euvel. Machine teruggebracht naar Colruyt (waar ik m aankocht) en mijn geld teruggekregen. Nooit meer De Longhi, heb een ander merk gekozen.

Minpunten

• snel stuk
  • service is niet goed

Guy 13-04-2019

Veel waterverlies

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Wij hebben onze DeLonghi Magnifica S een tweetal jaar in gebruik.
We gebruiken enkel bonen. Ontkalken doen we steeds als het rode lichtje begint te knipperen, we denken dat dit machinaal is ingesteld en vrij vlug opnieuw begint te knipperen, na ongeveer 50 tassen. Vervangen filter telkens van het merk DeLonghi.
De machine maakt wel heel veel lawaai bij malen van de koffiebonen.
Nu ondervinden we de laatste tijd dat het spoelen dat automatisch gebeurt bij op- en afzetten van de machine, veel meer water gebruik, is dit nog normaal?
Wij zetten er altijd een tas onder zodat het niet in het schaaltje kan komen.
We vullen de waterreservoir tot het aangeduide streepje en nooit meer en toch bij verwijderen afvalbakje constateren we dat het schaaltje steeds vol met water staat.
Hoe komt dat??? Wij verliezen ettelijke liters water per jaar hierdoor.
Heeft u hiervoor een oplossing? Graag vernemen we dit, dank.

Officiële reactie van De'Longhi Group 16-04-2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl. Spijtig om te vernemen dat uw espresso volautomaat een lekkage lijkt te vertonen. Wij adviseren u om in dit geval uw espresso volautomaat te laten beoordelen door onze technische dienst. Dit kunt u eenvoudig aanvragen via de volgende link:

Met vriendelijke groet,

serviceteam De'Longhi

Edmond 30-05-2018

Delonghi magnifica S

Geschreven voor: De’Longhi Magnifica S

Na 2 jaar werkt de programmatie niet meer naar behoren. Herstelling 140€. Een jaar verder het toestel wil het onttkalkings program niet meer afwetken. Het toestel bij aankoop tss 400 en 500€. Herstelling 140€. Wat gaat dit weer extra kosten? Wel gekend merk goede koffie maar technisch programmatie veel te duur en snel stuk. Ons waterhardheid 5 gh. Hebben een watervetzachter voor ons drinkwater.

Pluspunten

• Goede koffie

Minpunten

• Technische programmatie snel stuk
  • Dure herstelling bij vervangen printplaat