De'Longhi Magnifica S - Reviews

Type
espresso machine

Martens 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Rood lampje blijft branden

Ik ben niet tevreden over het app hij maakt veel herrie. Als je cafeïne vrij wil drinken moet dat gemalen koffie zijn die blijft hangen en overal in gaat zitten.
Het rode lampje van ontkalken blijft branden terwijl ik het app ontkalkt heb
Wat mij trouwens erg vroeg leek na een maand.
Daarover gebeld als antwoord nog een keer ontkalken. Dus nu zit hij in de doos
en heb ik weer een nespresso aangeschaft

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Koffie smaakt lekker

Minpunten

• Teveel herrie
  • Ontkalken
  • Cafeïne vrij drinken

Dirk 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische koffiemachine

Een geweldig koffiemachine waar we zeer tevreden mee zijn. Duidelijke uitleg bij het opstarten en een goed resultaat wat betreft smaak van de koffie. Voor de prijs kregen we een fantastisch apparaat.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Heldere uitleg van product
  • heerlijke koffie

Minpunten

rik 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goed aan te passen aan persoonlijke smaak

zowel maalgraad, hoeveelheid koffie en temperatuur zijn aan de persoonlijke wensen makkelijk aan te passen. Waterreservoir is makkelijk uitneembaar. Verklikkerlichtje om water bij te vullen. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • naar persoonlijke wensen regelbaar

pjfoostdijk 01-10-2016 Product paar maanden in bezit

goed apparaat

Goed apparaat. Goede koffie. Snel. Ik heb hem nu een aantal maanden, doet het goed, moet hem nog een keer schoonmaken, maar ben erg tevreden.

Pluspunten

• goede koffie
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Corina 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijke koffie

Mooi strak koffieapparaat, een blikvanger in de keuken. Duidelijk instructieboekje. Apparaat maakt heerlijke koffie, ook het stoompijpje voor de cappuccino werkt perfect. Kortom heel blij met dit apparaat.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • heerlijke koffie
  • duidelijke instructies
  • stoompijpje oke

UB 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekend en betaaldbaar apparaat

Dit is al mijn tweede DeLonghi koffiemachine. De eerste is na 12 jaar intensieve gebruik kapotgegaan.
Ik vind dit uitstekend apparaat. Bid veel mogelijkheden tegen goede prijs. Je kunt kiezen of je gemalen koffie of koffiebonen wil gebruiken. Je kunt verschillende soorten koffie maken, ook verschillende sterkte. Er zijn nog veel meer mogelijkheden, maar om lang verhaal kort te houden: echte aanrader!

Carola 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super volautomatische koffieapparaat

9,6
Mooi zwart volautomatische koffieapparaat, koffie met mooie cremelaag en goed van temperatuur! Kan er heerlijke cappuccino's meemaken! Heel makkelijk in gebruik, en in onderhoud!

Carola 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super volautomatische koffieapparaat

Mooie zwarte volautomatische koffieapparaat, makkelijk in gebruik! Lekkere koffie en goed van temperatuur!

sufos 06-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Slappe hap

6,2
Heb dit apparaat al meer dan een jaar in bezit maar het wordt toch tijd voor een review. Mijn enige en grootste ergernis is het zetten van 2 kopjes tegelijk. Dit werkt in tegenstelling tot 1 kopje voor geen meter. Op het moment dat je 2 kopjes zet wordt het een slappe hap, niet te drinken. Ook al staat de instelling op zo sterk mogelijk het maakt allemaal niet uit het blijft slap. Bij 1 kopje werkt het allemaal prima zoals bedoeld. Verder weinig klagen over het apparaat. Werkt verder goed en maakt makkelijk schoon.

Eroughskirt 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

BLIJ! Eindelijk lekkere koffie thuis!

Na jarenlang met pads gerommeld te hebben, zetten we nu zelf -geheel naar ónze smaak- onze eigen koffie! Dit is eigenlijk een must voor elke koffieliefhebber. Dat de bonen per kop gemalen worden en niet uit een pad of cupje komen vind ik de koffie echt ten goede komen.
De machine is erg makkelijk te bedienen en is een sieraad in mijn nieuwe keuken! Ik ben blij!

Maurits 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat!

Lekkere koffie en apparaat is makkelijk te bedienen. De koffieautomaat is niet super groot, en past dus ook in een kleine keuken.

Jan van de Nes 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte espressomachine

De DeLonghi Magnifica S is een zeer stijlvol uitgevoerde koffiemachine met een uitgebreide maar toch eenvoudige bedieningsmogelijkheid. Behalve de keuze voor de hoeveelheden te tappen koffie is het ook mogelijk de smaak in te stellen, de temperatuur en de mate van eco-vriendeljkheid. Met name de instelbare automatische uitschakeling is heel prettig. Het spaart elektra en houdt de machine voldoende tijd beschikbaar.

cschuurman 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

DeLonghi Magnifica S Ecam 22.110.B

9,4
Onlangs dit product aangeschaft als verjaardags cadeau. We hebben hem nu een paar dagen intensief gebruikt en we zijn er heel erg tevreden over. product is makkelijk in gebruik en staat erg mooi in de keuken. Zeker een aanrader!

gna00t 08-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Niet kapot te krijgen

Dit apparaat gekocht voor op kantoor, ons beseffende dat we geen recht op consumentengarantie zouden hebben voor ons intensieve gebruik (+/- 30 koppen per dag). Als het apparaat 3 maanden mee zou gaan zouden we er al vrede mee hebben. Inmiddels 2 jaar verder en nog steeds geen enkel teken van slijtage. Ook zeer onderhoudsarm. Enige minpunt is dat er af en toe slappe koffie uitkomt, vooral bij het zetten van 2 bekers tegelijk.

Tom 18-03-2016 Product paar dagen in bezit

Slechte Service De'Longhi

Ik heb het apparaat nu sinds December - prima koffie, maar wel wat veel werk om alles schoon te houden, bij te vullen etc.

Wat me zeer tegen valt is de service van De'Longhi.
Bij aanschaf zat een actie voor 2 gratis kopjes en een gratis bus Illy koffiebonen.

Voor de actie moest je je online aanmelden en een streepjes code opsturen. Zo gezegd zo gedaan, maar er kwamen maar geen koffie bonen of kopjes. Volgense de klanten service van De'Longhi had ik me wel goed aangemeld, maar hebben ze nooit de streepjes code ontvangen. Verder konden en wilden ze me niet helpen en moest ik maar vooral mijn beklag op internet doen.

Bij deze!

Sanster 17-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Na drie jaar stuk

6,2
Fijn apparaat, met veel plezier gebruikt. Helaas na 3 jaar stuk. Doet nx meer. Kan gerepareerd worden bij delonghi voor ruim 160 euro (als ik verzendkosten meereken). Laat maar

john56133 30-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,4
Nu 2 jaar in bezit, op zich lekkere koffie, maar toch een paar kanttekeningen:

Lekbak is door talloze opstaande randen nauwelijks goed schoon te krijgen.
Bij gebruik van diverse merken bonen, machine telkens de maalgraad bijstellen, gevolg soms zeer slappe koffie, maalgraad fijner, dan slaat apparaat op tilt, opnieuw malen met grovere instelling, gevolg weer slappe koffie.
Apparaat maakt na 2 jaar heel veel lawaai (terugdraaien in het apparaat van de koffiemaler)
In het begin waren we heel enthousiast, dat is behoorlijk bijgesteld.

Jorrit 27-01-2016 Product maand in bezit

Wij maken er bijna exclusief cappuccino mee, maar dit gaat werkelijk waar perfect. Je moet even handig worden met het opschuimen (youtube filmpjes kijken!), maar zijn ze echt fantastisch. Helemaal voor de prijs. Verder bestellen we het waterfilter (1 keer per maand) en de ontkalkoplossing (afhankelijk hardheid water) online, dan valt dat mee. Erg fijne toevoeging is ook de mogelijkheid voor het gebruiken van gemalen koffie, vooral om even een decafé te maken voor laat op de avond.

JhnNgn 15-01-2016 Product kwartaal in bezit

Gemakkelijk te bedienen. Gelukkig afzonderlijke knoppen voor espresso (1 of 2 x) en grotere koffie (bijv. voor Capucino, 1 of 2 x). Gemakkelijk te reinigen. Geeft alleen niet door als de koffie (bijna) op is, dat hoor je te laat als je het niet tijdig hebt gecontroleerd. Maar verder: prima. Onze vorige machine was een dure Siemens en die was na 4 jaar total loss (reparatie was net zo duur als deze hele DeLonghi machine). En die was eigenlijk ingewikkelder in de bediening. Kortom, we zijn happy.

Gaal41 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

vorige koffiemachine ging kapot en we wilden eigenlijk hetzelfde merk terugkopen tot ik deze op internet tegenkwam. gisteren gekocht en wat een super fijne machine. makkelijk in gebruik maar ook de koffie is goed heet en de machine maakt weinig geluid bij het malen van de bonen. ik heb er een aparte melkopschuimer bij dus die vd machine gebruik ik niet. vind de prijs/kwaliteit verhouding erg goed. een echter aanrader om lekkere koffie te drinken.