Bosch TAS4502GB - Reviews

servings/koffiepads
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
cappuccino, chocolademelk, espresso, heet water, koffie, latte macchiato, thee

jwbagger 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Super makkelijk apparaat, je hoeft niets in te stellen, de barcode doet het werk.
De smaken zijn op zich prima: heerlijke thee, goeie chocolademelk, en de speciale koffies zijn ook erg lekker. De smaak van de normale bakkies zijn alleen nou niet echt de meerprijs ten opzicht van een Senseo-pad waard. Ik had verwacht dat dit veel meer richting verse bonenkoffie of Nespresso zou komen (zeker gezien de prijs per t-disc), maar ik vind het meer op Senseo lijken. De cafe-au-lait is ronduit smerig: niet gebaseerd op gemalen koffie, maar er zit gewoon een Nescafé achtig oplospoeder in. Voor een gewoon kopje koffie met melk kun je beter de espresso machiato kiezen, die is een stuk beter te verteren.

De t-pads zijn wel heel erg groot en het is bizar eigenlijk uit hoeveel materiaal die bestaan in vergelijking met bijvoorbeeld senseo-pads of nespresso cups. Wat betreft duurzaamheid zal het apparaat op zich wel prima zijn (verbruikt geen energie om water warm te houden in een reservoir, verwarmt alleen maar wat daadwerkelijk door je disc gaat). Het gebruik van de tassimo pads is echter alles behalve duurzaam: volgens mij ben ik elke keer meer gewicht aan plastic weg aan het gooien dan wat ik aan eigenlijk product (poeder/koffie/thee) heb verbruikt. En er wordt niks van gerecycled, alles verdwijnt zo in de prullenbak.

Margot Veraart 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ontzettend prettig in gebruik!
De zelfreinigende functie zorgt er voor dat je echt puur alleen de smaak hebt van de pad naar wens.
Het is een mooi en gebruiksvriendelijk apparaat.

ineke0712 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

na veel wikken en wegen de Bosch Tassimo TAS4502 aangeschaft.
Het is een mooie compacte koffiezetter met veel mogelijkheden
erg blij mee

ferry.v 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apperaat,makkelijk,snel simpel en vooral heerlijk en veelzijdig. Absoluut een topper voor een lage prijs. Een echte aanrader.

Hendrika456 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prettig apparaat, een aanwinst voor onze keuken. Klein, compact en niet meer en een koffiezetapparaat en een waterkoker op het aanrecht. Ruimtebespaarder. top

radiebkadi 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet alle soorten geproefd maar tot nu toe zeer te vrede (Ik heb de machine pas 1 dag).
Voordeel is dat je koffie of thee na elkaar kunt maken zonder smaak overdracht.
Tevens mooie schuimkraag

CarinStolk 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie en veel andere mogelijkheden. Eindelijk een apparaat die geen water lekt uit het waterreservoir :-)

debby10 16-06-2015 Product paar dagen in bezit

hij is gebruiksvriendelijk en heel erg heet wat ik heel belangrijk vind
tevens is er qua smaken voldoende te koop

Brigitte Driessen-Dolmans 16-06-2015 Product paar weken in bezit

Een heel fijn apparaat waar ik steeds opnieuw van geniet. Van heerlijke koffie, thee, chocomelk voor de kinderen.

Dhr Qureshi 16-06-2015 Product maand in bezit

Het is een zeer mooi apparaat met voldoende mogelijkheden.
De kinderen zijn gek op de oreo chocomelk.
De verschillende thee en koffiesmaken zijn ook overheerlijk.
Ben er zeer tevreden mee!

vos75 14-06-2015 Product maand in bezit

Hebben het apparaat nu een maand in gebruik, het is heel makkelijk om een heerlijk kopje koffie te zetten!
Wij hebben het gekocht om mee te nemen op kampeervakantie, zodat we in alle rust kunnen genieten van een heerlijk kopje kopje koffie , thee of chocolademelk. Kortom ideaal op vakantie en voor het hele gezin! We hebben nu maar een apparaat nodig!

Gert4414 09-06-2015 Product maand in bezit

smaak - de koffies en andere drankjes zijn prima van smaak
mogelijkheden - er zijn veel verschillende drankjes die je met deze machine kan maken waardoor er veel mogelijkheden zijn
gebruiksgemak- het apparaat is makkelijk in gebruik, je hoeft alleen maar een knopje in te drukken en water vaak bijvullen, dit word aangegeven wanneer
vormgeving- mooi en praktisch van vorm, het apparaat is niet te groot of te klein
duurzaamheid-

Daveman60 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Voor de aanschaf van deze Tassimo Joy ook een Senseo apparaat en een Nesspresso apparaat gehad. Senseo vind ik gewoon echt niet lekker, Nesspresso wel maar daarentegen vind ik het apparaat met meer mogelijkheden van Nesspresso gewoon veel duurder t.o.v. Deze Joy. Daarom heb ik in eerste instantie voor de Joy gekozen en ben erg blij met mijn keuze. Een mooi compact apparaat met een prachtig design, staat mooi in mijn keuken! En de koffie is heerlijk, heb nu de Cafe Creme, Macciato en de Cappucino geproeft en ben zeer tevreden. De prijzen van de luxere koffie zouden van mij wel iets aantrekkelijker mogen zijn. Een hele dikke voldoende!

JamieJamilla 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen aangezien ik hem net pas heb.

De verschillende smaken vind ik erg lekker, het mogen er alleen wat meer verschillende worden in de toekomst. Vooral de smaken zoals oren en milja zijn erg lekker

Het aller aller fijnste vind ik het feit dat je niks in hoeft te stellen bij verschillende smaken, dat het apparaat dat via de streepjes code allemaal zelf doet!

Verder vind ik het een mooi apparaat om te zien, het is makkelijk in gebruik en de beschrijving en de ondernemen stappen zijn zeer duidelijk!

Oh ja en ook een heel dik pluspunt is het brita systeem wat in het waterreservoir verwerkt is, vooral omdat bij ons veel kalk in het kraanwater zit.

Ik ben dus dik tevreden over mijn tassimo 😃😃😃

Ik wou dat ik hem al veel eerder had aangeschaft.

betje 52 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

heb deze koffie al eerder bij een kennis geprobeerd ,daarom heb ik hem gekocht ,ik was er meteen helemaal gek op. goede smaak, en het is nog een leuk apparaatje voor in de keuken...

Joma010 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

De smaak van de verschillende koffiepads zijn lekker en mogelijkheden genoeg. Het gebruik van de Tassimo is makkelijk te bedienen. Heerlijke grote watertank. Mooi apparaat. Lekker glad en goed schoon te houden.

DaisyP 02-06-2015 Product paar dagen in bezit

Heeft een goede prijs, veel mogelijkheden qua soorten koffie, thee en chocomel, smaakt erg goed. Zeker aan te bevelen.

liza14 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig apparaat, staat perfect in mijn keuken. De Tassimo is niet alleen mooi maar ook nog een heel gemakkelijk en natuurlijk met heerlijke koffie. Voor elk moment wel een passende smaak!

Chantal Brouwers 01-06-2015 Product paar weken in bezit

is een gemakkelijk te bedienen apparaat met veel mogelijkheden. ziet er leuk uit in dus kan gewoon op het aanrecht staan. het apparaat is een degelijk gemaakt toestel dus zal vele jaren mee gaan.

werakaya 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

Leuk apparaat voor de verschillende drankjes. Makkelijk in gebruik maar de padjes zijn wel prijzig. Jammer dat er weinig thee variaties zijn.