Beste deals -4% prijsdaling
Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2224 antraciet op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Grutto 28-06-2022

Prima koffie zet dit apparaat.

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Apparaat zet prima koffie die goed af te stellen is. Het malen van de koffie maakt nogal veel geluid.

LeCafe 25-06-2022

Mooi apparaat, maar ontzettend snel kapot...

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Het apparaat was vanaf dag 1 super, het zet lekker koffie in weinig tijd. Je kunt er ook makkelijk 2 koppen mee zetten. De melkschuimer is leuk, maar vereist ook wel wat ervaring. Helaas al na 2 maanden defect, de rode lampjes gingen knipperen en het apparaat moet nu weer terugestuurd worden.. Wel goede klantenservice (telefonisch)! Hopelijk komt hij snel weer terug, we missen hem nu al :)

Koffiesjo 21-06-2022

Espressomachine Philips

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Machine werkt zoals het hoort. Wel moet je er wel wat ervaring mee opdoen en het onderhoudsschema moet goed gevolgd worden (is ook een bijkomende kost!), maar dit zal wel voor alle espressomachines gelden veronderstel ik?

Grivage 19-06-2022

Super

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Deze koffiemachine is heel gebruiksvriendelijk en onderhoudsvriendelijk! Ik ben heel etg tevreden met mijn aankoop!

AriLei 15-06-2022

Lekker en lekker makkelijk

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Mooi apparaat wat eenvoudig te bedienen is. Zelfreinigend. Echt heerlijke koffie, zoon komt graag op de koffie!! Koffie is erg snel gezet.

Dilek Arabaci 13-06-2022

Mooi en praktisch koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Machine is zeer handig in gebruik, elke morgen geniet ik van een heerlijke kopje koffie. Schuimfunctie kan je heerlijke cappuccino maken! Een aanrader voor een degelijke prijs

Liesbethvh 13-06-2022

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Makkelijk te bedienen apparaat, en voor ieder individueel de sterkte in te stellen. Echt heerlijke koffie en het apparaat maakt ook minder herrie dan de vorige.

BorderKira 09-06-2022

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Het bedieningspaneel is eenvoudig te bedienen. Inhoud van de kopjes, sterkte van de koffie. Het waterreservoir zou wat groter mogen zijn. Wij zijn tot nu toe erg tevreden met onze aankoop.

Sfentami 08-06-2022

Ruzie met de zetgroep

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Al vanaf het begin moeilijkheden met de zetgroep, hij gaat er nauwelijks in, welke actie ik ook uitvoer. Koffie is best lekker, als alles goed werkt is het een prima apparaat. Wel veel onderhoud nodig.

Patricktiesto 08-06-2022

Super apparaat voor super prijs

Ontzettend fijn onderhoudbaar apparaat
Zet perfecte koffie en fijn om te onderhouden
Prijs is t dan ook echt meer dan waard.

Kirs.. 07-06-2022

Zeer tevreden echt een aanrader

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Via de consumentenbond bij dit apparaat uitgekomen en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. En super lekkere koffie!

Lex 19 02-06-2022

Een top apparaat

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Hij is makkelijk in gebruik en je kan er grote bekers onder kwijt ben zeer tevreden een echte aanrader voor de koffie drinker

Ronald S en Monique H 31-05-2022

Heerlijke en warme koffie

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Het is even uitzoeken hoe het voor jezelf het lekkerste is. Mogelijkheden genoeg om in te stellen geheel naar eigen wens.

Anoniem 23-05-2022

Perfect machine

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Ben erg tevreden want , draagbaar, verschillende sort koffie ☕️ en koffie als bonnen en gemalen kunnen gebruiken, wij hebben geen meer ruzie thuis

Capootje 13-05-2022

Lekkere koffie zowel gewoon als cappuccino

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Belangrijkste is goede koffie,weinig onderhoud,je hoort wel dat ie bezig is,maar voor die prijs is die prima

Kleinen 11-05-2022

Lekkere koffie !

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

De espressomachine is een droom in onze keuken. 1 klein minpuntje is dat het nogal veel lawaai maakt wanneer je een tas koffie wilt, maar de smaak en het simpele gebruik maakt veel goed.

Busaerts 04-05-2022

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Het koffieapparaat is prima maar ik zou niet weer het stoomtuitje voor mel nemen. Welke melk je ook hebt het schuimt niet.

pasco 01-05-2022

Gewoon een goed product

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Weer de zelfde gekocht, omdat het zeer makkelijk instellen is.
Oude ging van de week kapot maalde geen bonen meer.

cafémaniaque 29-04-2022

Bien mais fragile

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Très bonne machine, entretien régulier nécessaire. Par contre il m'arrive que la machine se bloque et je dois faire pas mal de manipulations avant de la remettre en marche

ThijsD 26-04-2022

Makkelijk goede koffie

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

Apparaat werkt makkelijk. Aan, even wachten, koffie kiezen en gaan voor goede koffie van vers gemalen bonen.
Bij elke koude start reinigt het apparaat zichzelf, lekker hygiënisch, maar wel even je kopje leeggooien voordat je de koffie erin doet.
Apparaat geeft veel zelf aan: water op, bakje legen, koffie prut legen.
Keuze uit espresso of coffee, en dan telkens 1 of 2 kopjes, keuze klein/middel/groot en slap/middel/sterk.
Ook heet water en gebruik van het stoompijpje voor melkopschuimen zijn mogelijk.
Als laatste een apart vakje voor 1 kopje filterkoffie, bijvoorbeeld decaf in de avond.
Eenvoudig, zonder toeters en bellen, doet zijn werk goed.
Tijdens het malen (10 seconden) wel luidruchtig.