Siemens TI921309RW zwart

zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI921309RW zwart op Kieskeurig.be.

Emjee 20-07-2020

fijne koffieautomaat

Geschreven voor: Siemens TI921309RW zwart

Mooie vormgeving. Heel duidelijk in gebruik, veel mogelijkheden. Heetwaterfunctie fijn voor thee. Apparaat heeft veel gradaties in sterkte koffie of hoeveelheden koffie/melk. Het is een aanwinst in de keuken. De dranken kunnen allemaal naar de persoonlijke voorkeuren van eenieder bereid worden.

Pluspunten

• mooi apparaat
  • heetwaterfunctie
  • veel gradaties in sterkte koffie
  • veel gradaties in hoeveelheden koffie/melk
  • persoonlijke instellingen

Siemen EQ9.100 Espresso apparaat 30-06-2020

Siemens EQ9.100 Espresso Machine

Geschreven voor: Siemens TI921309RW zwart

Zeer complete en stille machine. Met een pompdruk van 19 bar, een goede druk voor het creëren van de juiste smaak.
Een ruim bemeten waterreservoir van 1,7 liter is ook een uitkomst. De keramische schijven zorgen voor een lange levensduur.

Pluspunten

• Kunnen persoonlijke favorieten worden ingesteld.

Minpunten

• Americano is geen standaard instelling

Robert 20-06-2020

Hele lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI921309RW zwart

Deze siemens aangeschaft nadat onze oude machine (geen siemens) de geest gegeven had. Vanaf het eerste moment heel blij met de smaak van de koffie die door deze machine wordt gemaakt.
Initieel de melk container gebruikt die bij het apparaat geleverd maar weet uit ervaring bij onze vorige machine (geen siemens) dat de melk in een dergelijke container toch snelle zuur wordt.
De accessoire voor melk extra aangeschaft en dit werkt voor ons een stuk fijner.
Sommige onderdelen van het apparaag (zoal de melk container) komen wel plastic en fragiel over. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Lars 12-06-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens TI921309RW zwart

Na jarenlang een EQ 6 machine tevreden gebruikt te hebben, nu overgeschakeld en opgewaardeerd naar deze EQ 9 en dit is een heel fijn apparaat.
De zetgroep is makkelijk(er) schoon te maken
Groot waterreservoir
Veel instelmogelijkheden ( soorten koffie, watertemperatuur, gebruikersprofielen enz. )
Mooi display
Voordeel t.o.v. de EQ 6 machine is dat je de koffie uitloop niet meer hoeft te draaien als je cappuccino wilt en hij spoelt zichzelf schoon nadat je een melkproduct gebruikt hebt, ook kun je de melkcontainer in de koelkast bewaren en makkelijk in en uit de machine klikken.

Pluspunten

• spoelt zichzelf
  • veel instelmogelijkheden
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Robert 11-06-2020

Heerlijke koffie - stil apparaat - mooi design

Geschreven voor: Siemens TI921309RW zwart

Als gebruiker van een Nivona machine die de geest had gegeven gekozen voor de Siemens EQ.9 plus s100 in verband met andere goede recensies. De koffie is lekker en goed op temperatuur.
In vergelijking met de Nivona welke ik eerder gebruikte is het apparaat tevens stiller. Uitgebreide instellingsmogelijkheden zorgen er voor dat de koffie zoals je deze lekker vindt zeker uit het apparaat te krijgen is. Of het nu een ristretto is of een cappuccino met een dubbele sterke koffie erin.
Ik heb er wel voor gekozen om alsnog een accessoire aan te schaffen ter vervanging van de meegeleverde melkschuim optie. Ervaringen met andere apparatuur gaven aan dat melk in een bus toch sneller zuur wordt, ondanks terugzetten in de koelkast. Met de Siemens TZ90008 Melkpak Adapter EQ.9 in combinatie met de benodigde hoeveelheid melk in een glaasje maakt het mogelijk het systeem volledig schoon te houden en zure melk in de koffie te voorkomen.

Pluspunten

• Goede koffie
  • temperatuur goed in te stellen
  • Voldoende instelmogelijkheden

Minpunten

• accessoire duur
  • sommige onderdelen voelen wat fragiel aan