De'Longhi Magnifica S ECAM 21.117.B - Reviews

Soorten koffie
cappuccino, espresso

7,9

Gerard 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte koffie, snel en stil!

Vorige espressomachine van DeLonghi beviel prima, vandaar na bijna 10 jaar weer een DeLonghi, deze is aanmerkelijk stiller en zet nog lekkerder koffie!

Pluspunten

• stil en snel
  • geweldige koffie voor een eerlijke prijs

Wiet van Rooij 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Te kort in gebruik tot nu toe goed.

Melk opschuimen is wat ingewikkeld, maar de prijs is in verhouding tot de prestatie goed. We hebben hem pas een paar dagen in gebruik.

Pluspunten

• prijs,
  • resultaat

Minpunten

• melkopschuimen niet eenvoudig

H.Alders 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi product

Omdat wij goed voorgelicht werden over het product en de mooie vormgeving
Dus de uitstraling en de lekkere koffie uit de machine

makkelijk en goed 15-12-2016 Product paar weken in bezit

delonghi

prijs kwaliteit goed ...makkelijk lekkere koffie duidelijke handleiding kortom een prima apparaat voor een heerlijke bak koffie

Rozendijk 02-03-2014 Product paar weken in bezit

De koffie is heerlijk en goed van temperatuur.
Veel instelmogelijkheden en een duidelijke handleiding.

rogerkellerman 24-02-2013 Product maand in bezit

Dit is onze eerste espresso machine. Omdat Delonghi door veel mensen werd aangeprezen, hebben wij gekozen voor de Ecam 21.117B bij de Harense Smid in Tiel. Wij kregen uitstekend advies.
Een paar opmerkingen: Het is vreemd dat de 21.117B niet voorkomt op de Nederlandse website van Delonghi. De instructies zijn soms onduidelijk of niet goed uit te voeren. Wij hebben nog niet alle mogelijkheden van de machine kunnen ontdekken. De duurzaamheid hebben wij nog niet kunnen ervaren maar het apparaat voelt degelijk aan. De smaak wordt natuurlijk voor een belangrijk gedeelte beinvloed door de bonen.

thijsdejong 04-07-2013

Deze machine schijnt verbeteringen te hebben ten opzicht van de 22.110. SB die als eerste uit de Consumentenbond kwam. Belangrijkste lijken me: echt warme koffie(85-89 graden) en laag storingspercentage tussen servicebeurten).

Martin21117 08-12-2012 Product paar dagen in bezit

Heb sinds kort de opvolger van de 22.110. Uiterlijk is identiek aan de vorige. Gebruiksinstellingen zijn super eenvoudig. Wel goed de instructies volgen. Apparaat werkt perfect, ben alleen nog naar de juiste smaak en dus de juiste boon aan het zoeken. Heb deze machine gekocht bij de harense smid voor 449 euro voor de prachtige zwarte uitvoering. Hier geven ze een zeer goede uitleg door iemand die er verstand van had en niet te vergeten 3 jaar garantie ipv de standaard 2 jaar. Zodra ik meer een volleerde barista ben geworden zetik weer een revieuw hier op kieskeurig

Sergio39 24-01-2013

Hallo Martin,

Wordt de koffie ook heet? Is de temperatuur ook instelbaar?

Bedankt voor je reactie.

Mvg
Serge

Martin21117 25-01-2013

Beste,

Na het eerste kopje is de koffie echt heet. Dit is ook instelbaar. Deze machine is echt een aanrader