Philips EP2224 grijs

• JAN 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips EP2224 grijs op Kieskeurig.be.

Thuisbarrista 23-09-2021

Topper voor weinig geld

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Ik hikte nogal aan tegen de prijs en de omvang van automatische koffiemachines. Maar de EP2220/10 nam dit snel weg. Eenvoudige bediening, lekkere koffie en het mooie strakke uiterlijk is een aanwinst op de aanrecht. Zelfs nog wat compacter dan mijn oude gewone koffiezetapparaat + kleine nespressoapparaat bij elkaar. Blij met mijn keuze!

Ad.S 22-09-2021

Product is zeer luidruchtig bij het malen

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Het product is zeer luidruchtig bij het malen. Je moet ook grote koppen of bekers nemen, anders zit er teveel koffie in de kop of beker. Jammer dat je de inhoud van de koffie voor de kop of beker niet fijner kan afstellen.

Joop jazz 21-09-2021

Enorm blij mee

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Na veel overleg toch voor deze Philips gekozen, na heel veel Nespresso jaren.
Een geweldig apparaat.

Mohamed1 20-09-2021

Tevreden

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

De koffie is heerlijk! Soms te heet maar beetje afkoelen geen probleem. Water moet je wel bijvullen maar dat is logisch als je al wat koppen op hebt. Je kan genoeg kopjes zetten zonder water bij te vullen

Mignon 20-09-2021

Erg fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Apparaat is makkelijk in gebruik en zet heerlijke koffie. Goed schoon te houden en geeft op tijd aan wanneer er iets moet gebeuren (bak legen, water bijvullen, etc.). Dus erg tevreden mee.

Ndalen 17-09-2021

Geweldig apparaat, heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Het apparaat is eenvoudig te bedienen, de koffie is heerlijk. Over de andere mogelijkheden weet ik niets, wij gebruiken het apparaat alleen voor espresso.
Enige nadeel: 2 kopjes tegelijk maken is in feite automatisch 2 keer 1 kopje achter elkaar.

michael almelo 17-09-2021

slechte kwaliteit voor dat geld

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

koffie machine geeft steeds verschillende hoeveel heden koffie
geen sensor zo dat je weet waneer bonen bij gevuld moeten worden
afval bak geef regelmatig aan dat die vol zit terwijl dit niet zo is
en de bediening werkt ook niet helemaal soepeltjes regelmatig werkt het bedieningspaneel niet
en dit allemaal in een maand tijd van gebruik
na kijken door philips kan wel ben je wel je koffie machine paar weken kwijt
al met al voor zo veel geld waardeloos

Juno en Tess 15-09-2021

Heel slecht

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

1e reparatie, gereedschap lampje branden, retour gezonde.
2e reparatie, lekte als een gek. retour gezonde.
Werkt weer niet naar behoren, er komt steeds minder koffie uit, espresso knop reageert niet meer. Ik ben er helemaal klaar mee. Jaren lang Saeco gehad nooit problemen. Ik heb er genoeg van.

RIRIMAGIC 12-09-2021

Très contente de mon achat

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Je cherchais une machine qui pouvait me faire mon café sans utiliser de capsules car niveau écologique c'est pas top. Cette machine vous permet d'utiliser le café moulu et en grains, de faire du thé et génère de la vapeur.

Hans 01-09-2021

aanrader prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips EP2224 antraciet

prima koffie met drie vaste doseringen water en/of koffie
maling is in te stellen
gemakkelijk aan te passen. maar dan moet jer er wel bij blijven

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Nicophilipsfan 28-08-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Zeer goede koffiemachine, enkel voor gemalen koffie lukt het niet altijd even goed. En verder maakt hij wel veel lawaai als het gemalen wordt.

Growar 27-08-2021

Goed, maar rumoerig

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Het apparaat zet lekkere koffie, maar produceert veel geluid. Mijn vorige machine was beduidend stiller. Ken 2 anderen die dezelfde machine hebben, heb het idee dat die minder geluid produceren.

Anoniem 21-08-2021

Geweldige koffie machine

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Geen spijt van onze keus met dit prachtig apparaat,beveel het aan als Uw een heerlijke espresso wilt ..top

DannyDG 21-08-2021

heerlijk aroma

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Opstaan met de geur van verse koffie ! Zeer gemakkelijk in gebruik. Je voelt je (bijna) een echte barista. Waterfilters mochten wel ietsje langer meegaan.

Roneivfe 21-08-2021

Een echte aanrader

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Een super goed toestel voor een echte koffie liefhebber . Super lekker espresso. En mooie cappuccinos . Niet twijfelen is een super toestel en zijn prijs dubbel en dik waard

Fanfanw 19-08-2021

plus d’entretien mais moins de déchets

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

quel plaisir de ne plus remplir ma poubelle de capsule. Par contre, plus d’entretien, c’est une habitude à prendre. Le café est excellent. Quelques conseils sur le choix du grain auraient été bienvenus.

Ymte 19-08-2021

Betaalbare es[ressomachine zet lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Een espressomachine moet vooral dat doen waarvoor ie bedoeld is: lekkere koffie maken. Ik heb jaren gebruik gemaak van een eenvoudige Philips/Saeco espressomachine,die -met de juiste soort bonen- voor mij de perfecte koffie zet. Voor mij zijn dat Lavazza Rossa koffiebonen, maar smaken verschillen uiteraard. Daarom heb ik nu opnieuw gekozen voor een Philips. Wederom met de juiste bonen zet deze een perfect kopje koffie. Ook is de machine eenvoudig schoon te maken en bij te vullen. De machine heeft een mooi digitaal display en in eenvoudig in te stellen en te bedienen. Als je ook rekening houdt met de prijs, dan is dit een goede keuze.

Alfaman 14-08-2021

Perfecte upgrade van het vorige model.

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Eerder gebruikten we geruime tijd ook al met succes het vorige 'low-budget basic'-model van Philips. Nu de prijsstelling van het model 2200 EP2220/10 dermate aantrekkelijk werd, was al gauw besloten: de oude naar een dochter en een nieuwe voor ons.
Dit model geeft heerlijke, zelf perfect in te stellen, koffiekwaliteit en heeft een aantal vernieuwde, handige mogelijkheden om water en koffie bij te vullen.

Biek1 11-08-2021

Compleet apparaat

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Ik ben heel tevreden over het apparaat. De koffie is heerlijk. En ook het maken van een cappuccino is met het stoom pijpje makkelijk te doen. Als je een kopje koffie zet een het water blijkt op te zijn, dan geeft het apparaat dit aan, je vult het water bij en daarna druk je op de knop en hervat het programma van het kopje koffie. Dit vind ik echt een super, dat had mijn duurdere vorige apparaat niet.

Warmpie 03-08-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Makkelijk te bedienen en makkelijk schoon te maken en hij zet ook nog eens lekkere koffie.
Dit is wel afhankelijk welke bonen je gebruikt, maar dat is een kwestie van uit proberen