Philips Satinelle Advanced BRP545

Bedrijfstijd
40 min.
Oplaadtijd
2 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Advanced BRP545 op Kieskeurig.be.

7,9

Anoniem 27-09-2020

Really nice results

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

A bit painful to use it dry, but use it while taking a shower is a good option! And the "lantern" that the product has is also really nice and useful!

Anoniem 20-08-2020

Werkt voor mij niet goed

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Helaas pakt deze epilator de kleine haartjes op mijn benen niet mee. Heb het geprobeerd met en zonder opzetstuk, nat en droog en op diverse snelheden. De vorm van de kop en de opzetstukken vormen niet mooi naar mijn oksels en bikinilijn. Hierdoor lukt het mij niet om deze gebieden haarloos te krijgen. Buiten dat is het hierdoor erg pijnlijk en hield ik er een hoop irritatie aan over. Niet handig zo vlak voor je strandvakantie. Ik vind het zonde van mijn geld en voor mij werkt dit product niet helaas. Ben een beetje teleurgesteld.

Stekel72 14-08-2020

Doet niet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Belangrijkste aspect voor mij is het epileren van de benen. Zowel bij droog als nat gebruik worden veel beenharen gemist. Het lijkt of de “mesjes” te ver open blijven staan om een haartje te pakken. Zeer ontevreden.

Whippetjes 11-08-2020

Niet tevreden !

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Helaas, helemaal niet tevreden over dit product. Pakt de haartjes niet, of ze nu kort, wat langer of lang zijn. Heb het zowel nat als droog geprobeerd maar geen van beide doet wat het product beloofd. Ik doe het sneller met een pincet :-(

Chroesann 07-07-2020

ideaal setje

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Het setje is ideaal voor een feilloze ontharing. Het felle licht is even wennen, maar wel handig. Dit is het eerste draadloze epileerapparaat dat ik bezit, wat handig, zonder kabel :-)

Amely86 27-06-2020

Très bon produit

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

J’emploie ce produit depuis quelques mois. Longue tenue, efficace, agréable d’utilisation et d’entretien. Je le recommande.

Anoniem 26-06-2020

Een aanrader.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Hij is eenvoudig in het gebruik. De haartjes zijn niet in één keer weg, ondanks dat ik zorg dat er geen crème op de huid zit.
Dan ga ik er nog een paar keer overheen en dan is het ook oké.

AB 14 21-06-2020

Déçue

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

C'est mon premier epilateur électrique et je suis très déçue , il faut énormément de passages et malgré tout il n'enlève pas tous les poils .

Tanjapelt 17-06-2020

Werkt fantastisch, fijn product.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Werkt fantastisch, maar pakt de kleine dunne haartjes niet mee; maar dat vind ik niet erg. In het begin deed ik het om de paar dagen en nu kan ik het om de 2 / 3 weken doen. Werkt beter onder de douche dan droog.

n.n. 14-04-2020

ziet er mooi uit maar werkt niet!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Wat de kop al aangeeft het werkt niet. Keramische structuur is niet keramisch om te beginnen.
Verder zie ik bij een andere review een reactie van Philips staan, droog gebruiken.....dan heb je beter resultaat. Dry en wet was het toch? Al met al een niet werkend product. En als ik het zo zie zijn de jongste reacties allemaal slechter. Conclusie is dat er iets moet zijn veranderd. Slim is dat de reacties niet standaard van laatste naar ouder gaan. Kan wel zo worden ingesteld, dat wel! Jammer is dat.

chiala_30 28-03-2020

Pas du tout satisfaite

Pas du tout satisfaite
Les poils sont coupés au lieu d’être arrachés. Même en repassant plusieurs fois sur la zone, les poils restent ! J’utilise pourtant correctement l’appareil, avec le bon angle etc. Rien n’y fait ! Clairement, j’ai un meilleur résultat en utilisant un rasoir. Or, lorsqu’on utilise un épilateur électrique, on s’attend au moins à ce que la douleur vaille le résultat d’une jambe lisse comme avec un rasoir. Bref, je suis très déçue de cet achat, que je ne recommande absolument pas !

A. L. 16-03-2020

Haalt halen totaal niet weg

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Helaas enorm teleurgesteld in deze epilator. Het haalt haartjes gewoonweg echt niet weg. Hiervoor jarenlang een Braun epilator gebruikt en nooit problemen mee gehad, maar deze epilator werkt gewoon echt niet. Zelfs na tien keer over hetzelfde stukje huid heen te gaan zitten alle haren er nog steeds. Hoe je hem ook gebruikt (onder de douche, niet onder de douche, korte haren, lange haren, ...) worden de haartjes er echt niet uitgetrokken. Zo ontzettend zonde van mijn geld :( Batterij is wel prima en de scheerkop werkt goed. Maar daar is helaas ook alles mee gezegd.

Uvw93 16-02-2020

Lost verwachtingen niet in

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Je moet verschillende keren over de zelfde zone gaan.
Ligt wel goed in de hand en het lichtje is zeer handig.

Anoniem 31-01-2020

Valt verschrikkelijk tegen

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Pakt maar weinig haren. Natte haren pakt hij slecht.
Je hebt het gevoel dat er wel aan de haren getrokken wordt (dat voel je!), maar hij trekt er maar sporadisch eentje echt uit.

Ik heb speciaal voor een goed merk gekozen. Erg teleurgesteld, ongeveer een maand geleden gekocht, een keer of 4 gebruikt, en nu blijft hij liggen.

Den38 11-07-2019

Product voldoet aan verwachting.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Gebruik de epilator om al mijn schaamhaar te verwijderen.
De pijn was bijna niet te houden maar het resultaat is het meer dan waard. Hoef nu niet steeds te scheren en de huid blijft veel rustiger. Nu is het alleen maar bijhouden wat veel minder gevoelig is.

Jannnie27 12-06-2019

Onhandig

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

-Pakt alleen vrij lange haren.
-Vanwege concave vorm epileer-opzetstuk alleen geschikt voor convexe vormen (benen), niet geschikt voor het epileren van oksel, bikinilijn.
-Laat veel haartjes staan, pakt lang niet alle haartjes, dus meerdere malen epileren voor het gewenste resultaat.

Ghea77 16-05-2019

Werkt niet! Echt weggegooid geld!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Net voor het eerst gebruikt, werkt niet! Haartjes gaan niet weg wat ik ook probeer. Advies van Philips op vorige recenties werken ook niet. Zonde van het geld!

Inge111 05-02-2019

Slecht, werkt niet naar behoren

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Epilator werkt niet zoals het hoort. Pakt en trekt totaal geen haartjes, ook geen langere. Als het al iets doet, breekt het de haartjes af. Totaal geen aanrader.

AMVDG 26-01-2019

Ronduit slecht!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

Prestatie: slecht, pakt amper haartjes. Zowel lange en korte.
Gebruiksgemak: slecht, als dit aparaat al een haartje pakt moet je heel lang op hetzelfde stukje blijven staan.
Design: het aparaat ziet er prima uit maar door de bolling in het werkstukje raakt dit niet altijd de huid.
Ik zal dit aparaat niemand aanraden

Lady Pink 22-12-2018

Goede epilator

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRP545

De Philips Satinelle Advanced doet wat hij moet doen. Het apparaat ligt goed in de hand, en gaat lang mee eens opgeladen. Voor mij is het een pluspunt dat je het apparaat in de douche kan gebruiken. Hoe langer je het apparaat gebruikt, hoe fijner de haartjes en hoe pijnlozer het ontharen wordt! De gezichtsreiniger is heel aangenamen gebruik, ik gebruik hem met een reinigingsgel en mijn huid wordt er echt zuiverder van.

Pluspunten

• Gebruik onder de douche
  • Goed in de hand
  • Oplaadbare batterij gaat lang mee
  • Goed in de hand

Minpunten

• Geen scheerhoofd en trimkam