Philips Satinelle Advanced BRE640

Aantal snelheden
Verwisselbare hoofden
ja, standaardhoofd, okselhoofd, precisiehoofd
Oplaadbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Advanced BRE640 op Kieskeurig.be.

7,9

Lampje1234 01-07-2016
  • Product maand in bezit

Gemakkelijk ontharen!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Het Satinelle Advanced Wet & Dry-epileerapparaat ligt lekker in hand. Ik vind het apparaatje wel best zwaar. De onderkant van het apparaat zou wat mij betreft wat minder bol mogen zijn. Hierdoor zou hij stabieler liggen en minder snel van de badrand af rollen.
Het ontharen gaat goed en redelijk snel. Een absolute bonus daarbij is het lichtje, waardoor je elk klein haartje goed kunt zien. Hierdoor kun je ook makkelijk ’s avonds ontharen zonder daarbij alle verlichting aan te moeten doen. Het epileerhoofd is lekker breed, waardoor je een brede baan kunt ontharen.
Ik had al een Philips epileerapparaat en dat beviel me goed. Dit apparaat epileert sneller dan mijn vorige. Dat is erg fijn, want mijn hobby zal epileren nooit worden!
Heel prettig is ook dat de Satinelle AdvancedWet & Dry snoerloos te gebruiken is. Je hoeft niet in de buurt van een stopcontact te gaan zitten. In plaats van in de badkamer, gebruik ik het apparaat graag buiten in de tuin. Het opnieuw opladen moet als gewoonte nog inslijten. Het apparaat geeft in ieder geval netjes aan wanneer het leeg begint te raken.
Nat epileren is niet mijn ding. Het lukt me niet om het apparaat in een vloeiende beweging over mijn natte been te bewegen. Het apparaatje stuitert dan op en neer met kleine schokjes.
Ook een nadeel vind ik is dat vuil zich snel vastzet op de keramische schijven. Afspoelen met water is dan niet meer genoeg. Ik heb een beetje vloeibare zeep gebruikt om de schijven weer schoon te krijgen.
Over de opzetstukken voor het epileren ben ik niet erg te spreken. Het epileren gaat mijn het best zonder de opzetstukken. Met opzetstuk trek ik amper haartjes uit! Dit komt waarschijnlijk doordat de hoek waarin je de epilator op de huid zet, verandert. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het apparaat niet voor mijn gezicht heb gebruikt.
Erg fijn is dat je de epilator in een klik omtovert in een ladyshave. Die doet prima zijn werk.
Eindconclusie is dat ik te spreken ben over de Satinelle AdvancedWet & Dry, en deze aanbeveel!

sb2016 17-06-2016

fijne epilator

6,8
lichtgewicht epilator die fijn in de hand ligt. het lampje is erg handig. Resultaat valt wel iets tegen, is niet erg krachtig, dus je moet meerdere keren over dezelfde plekjes. Snoerloos is fijn.

Claudia 07-09-2017

verschrikkelijk ding afrader!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Flut apparaat. Je bent minimaal 3x over hetzelfde stoppel te aan het heen gaan en toch zit het haartje er nog. Maakt niet uit hoe je het apparaat in welke hoek vast houd. De epileer kop is smal en mede daar daardoor epileer hij maar hele kleine stukjes, wanneer het uberhoud epileert.

Pluspunten

• snoerloos kan nat gebruikt worden

Minpunten

• epileert niet, goed
  • greep is glibberig onder de douch
  • de epileer kop is te smal,

Barend1912 14-07-2016

neemt helaas niet alle haartjes weg

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Mooi design en handig lampje ingebouwd, maar helaas laat het apparaat de kleine haartjes nog zitten.
Veel bijgeleverde hulpstukken

Chroesann 07-07-2020

ideaal setje

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Het setje is ideaal voor een feilloze ontharing. Het felle licht is even wennen, maar wel handig. Dit is het eerste draadloze epileerapparaat dat ik bezit, wat handig, zonder kabel :-)

Amely86 27-06-2020

Très bon produit

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

J’emploie ce produit depuis quelques mois. Longue tenue, efficace, agréable d’utilisation et d’entretien. Je le recommande.

Anoniem 26-06-2020

Een aanrader.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Hij is eenvoudig in het gebruik. De haartjes zijn niet in één keer weg, ondanks dat ik zorg dat er geen crème op de huid zit.
Dan ga ik er nog een paar keer overheen en dan is het ook oké.

AB 14 21-06-2020

Déçue

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

C'est mon premier epilateur électrique et je suis très déçue , il faut énormément de passages et malgré tout il n'enlève pas tous les poils .

Tanjapelt 17-06-2020

Werkt fantastisch, fijn product.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Werkt fantastisch, maar pakt de kleine dunne haartjes niet mee; maar dat vind ik niet erg. In het begin deed ik het om de paar dagen en nu kan ik het om de 2 / 3 weken doen. Werkt beter onder de douche dan droog.

n.n. 14-04-2020

ziet er mooi uit maar werkt niet!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Wat de kop al aangeeft het werkt niet. Keramische structuur is niet keramisch om te beginnen.
Verder zie ik bij een andere review een reactie van Philips staan, droog gebruiken.....dan heb je beter resultaat. Dry en wet was het toch? Al met al een niet werkend product. En als ik het zo zie zijn de jongste reacties allemaal slechter. Conclusie is dat er iets moet zijn veranderd. Slim is dat de reacties niet standaard van laatste naar ouder gaan. Kan wel zo worden ingesteld, dat wel! Jammer is dat.

chiala_30 28-03-2020

Pas du tout satisfaite

Pas du tout satisfaite
Les poils sont coupés au lieu d’être arrachés. Même en repassant plusieurs fois sur la zone, les poils restent ! J’utilise pourtant correctement l’appareil, avec le bon angle etc. Rien n’y fait ! Clairement, j’ai un meilleur résultat en utilisant un rasoir. Or, lorsqu’on utilise un épilateur électrique, on s’attend au moins à ce que la douleur vaille le résultat d’une jambe lisse comme avec un rasoir. Bref, je suis très déçue de cet achat, que je ne recommande absolument pas !

Sandra 21-03-2020

Peil lady wet en dry

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Beloofd niet wat hij doet.
Ik epileer al ruim 25 jaar.Altijd tevreden geweest met Philips(oud model en niet meer te koop helaas) tot ik dit apparaat kocht
Kleine haartjes pakt hij niet.
Ik krijg nu harde stoppels terug,had dit nooit met mijn oude epilady.Altijd zachte benen als haartjes terug groeien.Nu ruwe harde stoppelbenen.
Echt waardeloos!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit maar daar is ook alles mee gezegd

Minpunten

• Harde stoppels terug
  • vergeet de kleine haartjes

A. L. 16-03-2020

Haalt halen totaal niet weg

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Helaas enorm teleurgesteld in deze epilator. Het haalt haartjes gewoonweg echt niet weg. Hiervoor jarenlang een Braun epilator gebruikt en nooit problemen mee gehad, maar deze epilator werkt gewoon echt niet. Zelfs na tien keer over hetzelfde stukje huid heen te gaan zitten alle haren er nog steeds. Hoe je hem ook gebruikt (onder de douche, niet onder de douche, korte haren, lange haren, ...) worden de haartjes er echt niet uitgetrokken. Zo ontzettend zonde van mijn geld :( Batterij is wel prima en de scheerkop werkt goed. Maar daar is helaas ook alles mee gezegd.

Uvw93 16-02-2020

Lost verwachtingen niet in

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Je moet verschillende keren over de zelfde zone gaan.
Ligt wel goed in de hand en het lichtje is zeer handig.

Anoniem 31-01-2020

Valt verschrikkelijk tegen

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Pakt maar weinig haren. Natte haren pakt hij slecht.
Je hebt het gevoel dat er wel aan de haren getrokken wordt (dat voel je!), maar hij trekt er maar sporadisch eentje echt uit.

Ik heb speciaal voor een goed merk gekozen. Erg teleurgesteld, ongeveer een maand geleden gekocht, een keer of 4 gebruikt, en nu blijft hij liggen.

Den38 11-07-2019

Product voldoet aan verwachting.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Gebruik de epilator om al mijn schaamhaar te verwijderen.
De pijn was bijna niet te houden maar het resultaat is het meer dan waard. Hoef nu niet steeds te scheren en de huid blijft veel rustiger. Nu is het alleen maar bijhouden wat veel minder gevoelig is.

thecuteone 12-06-2019

Onhandig

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

-Pakt alleen vrij lange haren.
-Vanwege concave vorm epileer-opzetstuk alleen geschikt voor convexe vormen (benen), niet geschikt voor het epileren van oksel, bikinilijn.
-Laat veel haartjes staan, pakt lang niet alle haartjes, dus meerdere malen epileren voor het gewenste resultaat.

Ghea77 16-05-2019

Werkt niet! Echt weggegooid geld!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Net voor het eerst gebruikt, werkt niet! Haartjes gaan niet weg wat ik ook probeer. Advies van Philips op vorige recenties werken ook niet. Zonde van het geld!

Inge111 05-02-2019

Slecht, werkt niet naar behoren

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Epilator werkt niet zoals het hoort. Pakt en trekt totaal geen haartjes, ook geen langere. Als het al iets doet, breekt het de haartjes af. Totaal geen aanrader.

AMVDG 26-01-2019

Ronduit slecht!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE640

Prestatie: slecht, pakt amper haartjes. Zowel lange en korte.
Gebruiksgemak: slecht, als dit aparaat al een haartje pakt moet je heel lang op hetzelfde stukje blijven staan.
Design: het aparaat ziet er prima uit maar door de bolling in het werkstukje raakt dit niet altijd de huid.
Ik zal dit aparaat niemand aanraden