Braun Silk-épil 9 SkinSpa 9-961 Wet & Dry draadloze epilator en exfoliatiesysteem met 6 extra's, inclusief een scheerhoofd en een tondeuse opzetstuk

Braun Silk-épil 9 Skin Spa 9-961v

Braun FACE 852

• Aantal snelheden 1
  • Draaiend hoofd Ja
Braun FACE 852

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,4

co1l 06-06-2016 Product kwartaal in bezit

teleurstellend resultaat

Sinds een paar maanden dit apparaat in bezit en het valt erg tegen. De haartjes, ook de langere,worden niet goed gepakt waardoor ze volgens mij afbreken en sneller terugkomen. Ik moet bijna om de week epileren.Ik had hiervoor een Philips satinelle ice en deze pakte de haartjes goed en ik hoefde pas na 6 weken weer te epileren. Mijn huid is nu ook meer geïrriteerd omdat ik veel meer over mijn huid moet glijden voordat er een haartje gepakt wordt. Ik heb spijt van deze aankoop.

nrg50 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig apparaat is dit! Ik liet mijn benen normaal waxen, en twijfelde al lang over de aanschaf van een epileer apparaat. Ik hoorde van diverse mensen dat het ontzettend veel pijn zou doen, maar het tegendeel is waar. Het voelt alsof er een schuurpapiertje over je huid gaat, meer niet, en het resultaat is geweldig! Een absolute aanrader!