Braun MGK7320

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MGK7320 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

j*************@l****** 04-08-2022

Fijne trimmer

Geschreven voor: Braun MGK7320

Goed om te trimmen, moeilijk om te scheren. Tijdens het testen van de trimmer heb ik ervaren dat vooral de (precisie)trimfunctie 3mm+ erg goed werkt. Als ik het 2mm of 1mm opzetstukje gebruik haal ik mij vrij snel open. Dit kan natuurlijk ook liggen aan mijn scheerkunsten, maar ik ervaar dit minder bij bijvoorbeeld een tondeuse. Zoals ik al aangaf gaat het trimmen uitstekend. En ook het precisietrimmer opzetstukje werkt goed voor bijvoorbeeld haartjes tussen je lip en neus. Als je dus een veelzijdige trimmer zoekt kan ik je deze aanraden. Ook mooi meegenomen is dat er een Gillet scheermes bij zit, voor als je net als ik niet zo goed bent in het scheren met de trimmer.

Thomas 04-08-2022

Top product

Geschreven voor: Braun MGK7320

Met de Braun MGK7320 kun je in een mum van tijd je baard bijwerken. De trimmer snijdt door het haar als een mes door boter, waardoor het voor mij gewenste resultaat binnen no-time bereikt was. Het apparaat, wat ik heb mogen testen voor Braun, ligt lekker in de hand, heeft een goede accuduur en kan zonder problemen onder de douche gebruikt worden!

e***********@h********** 31-07-2022

Een mooi apparaat

Geschreven voor: Braun MGK7320

Ik heb het gratis mogen testen. Je heb gemakkelijk grip het Gillette scheerapparaat. Zeer precies, mooie lijntjes en je scheert de kleinste haartjes ermee weg. Kortom ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Nauwkeurig

TKrol1 30-07-2022

Goed werkende trimmer voor het hele lichaam

Geschreven voor: Braun MGK7320

Deze multigroomer heeft veel verschillende opzetstukken, waardoor alle lengtes geschoren kunnen worden over het hele lichaam. De bijgeleverde Gilette scheermes is heel handig voor het gladscheren. Ik ben dan ook erg tevreden over het product.

Pluspunten

• Functionaliteiten
  • Batterij

Minpunten

• Bodygroomer niet top

P**********@m****** 28-07-2022
Geschreven voor: Braun MGK7320

Ik ben zeer onder de indruk, de scheerkop is zeer flexibel en beweegt perfect mee over de huid. De scheerschuim komt gedoseerd uit de fles waardoor je er langer mee doet.

Pluspunten

• Scheerkop

w**************@k********* 26-07-2022
Geschreven voor: Braun MGK7320

Ik ben deze trimmer nu een aantal weken aan het testen en ben er medium tevreden over. In de basis werkt het apparaat erg goed. Hij snijd de haren in 1x eraf en maakt niet al te veel geluid. Iets wat ik beide wel erg fijn vind. Ook doet de neustrimmer het goed, zover het kan met die opzetkop. Persoonlijk vind ik andere opzetstukken die bedoeld zijn voor het trimmen van neushaar fijner. Verder zit er ook een opzetstuk op om lichaamshaar nog korter te krijgen dan dat de tondeuse doet. Dit klinkt ideaal, maar is het toch iets minder. De opzetkop is snel vol en je krijg hem moeilijk open om schoon te maken. Dit maakt het proces erg langzaam en hierdoor gebruik ik het niet. De andere opzetstukken doen het overigens prima. Deze gebruik ik dan wel. Wanneer je op de tondeuse geen kam hebt, moet je oppassen dat de tondeuse niet hapt. Deze zorgt redelijk snel voor wondjes. Als laatste is de batterij van de trimmer ook niet geweldig. Als je hem niet dagelijks gebruikt, zou ik adviseren om voor gebruik hem even op te laden. Na een week stil liggen is hij vaak al bijna leeg. Al met al weet ik niet of ik deze trimmer zou aanbevelen en ligt het puur aan de prijs op dat moment. Het is namelijk wel een trimmer die in de basis erg goed zijn werk doet, maar geen technisch hoogstandje.

T*************@g******** 21-07-2022
Geschreven voor: Braun MGK7320

Een mooie set met veel accesoires. Het apparaat werkt goed en de kammetjes voor trimmen van de intieme delen werken goed. Ik heb dat nog niet eerder bij een andere set gezien. Het viel mij tijdens het testen van dit product wel op dat je niet kan scheren en trimmen als de oplaaddraad aan het toestel zit (dus gebruiken en laden tegelijk). Ik heb het product ontvangen om te testen. Verder een prima product als je op zoek bent naar een alleskunner.