Philips HF3672

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HF3672 op Kieskeurig.be.

FieMi 28-08-2021

Zalig wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3672

Dankzij deze wekker word ik nu zalig wakker, rustig en schrik ik me niet halfdood als ik moet opstaan. Er zijn verschillende geluiden die je kan kiezen, ook de verlichting kan je naar eigen keuze instellen.
Mijn gsm kan ik ook opladen via een speciale usb-poort in deze lamp wat weer een stopcontact uitspaart. Het opladen duurt wel wat langer.
Er is een handige app bij om je smartlight in te stellen, hier kan je verschillende alarmen instellen, zowel tijd als dag.

MoBellaMa 20-07-2021

Super fijne wake up light

Geschreven voor: Philips HF3672

Super fijne wake up light. Werkt goed. Fijn in te stellen met de app op mijn iPhone. Zeer tevreden.

moeilijke slaapster 12-07-2021

PROBLEEM MET SLEEPMAPPER-APP

Geschreven voor: Philips HF3672

heb de lamp nog maar een paar maand en gebruikte de sleepmapper-app ;
deze werkt echter niet meer ; heb al geprobeerd om te herinstalleren maar dat lukt me niet meer ; graag raad om dit op te lossen

BlackGoku 17-06-2021

Avis de BlackGoku

Geschreven voor: Philips HF3672

J ai choisi cette note car il est très bon sur certains points comme l endormissement mais par contre dans notre cas on a quand même difficile à nous réveiller avec le son des oiseaux

Hollander2 04-06-2021

Werkt niet naar behoren

Geschreven voor: Philips HF3672

De app werkt vrijwel nooit, er wordt geen verbinding gemaakt met het wake up light. Ik moet dus alles alsnog via het wake up light zelf instellen en de gegevens van de temperatuur en dergelijke kan ik niet inzien. Bij het zetten van de wekker kies ik voor opbouwende zonsopkomt in 15 minuten dit gebeurt niet. Wanneer het tijd is, het geluid begint dan gaat in 1x het licht aan. Design van het wake up light is mooi maar ik zou hem verder niet aanraden. Absoluut geen waar voor je geld.

Anoniem 17-05-2021

Gebruiksvriendelijk prachtig product

Geschreven voor: Philips HF3672

Makkelijk te bedienen via de app of op het toestel zelf, veel mogelijkheden qua instellingen, werkt uitstekend!

Grond 14-05-2021

Geschreven voor: Philips HF3672

Een prima wekker met veel mogelijkheden.Dit kun je allemaal regelen met je mobile telefoon .Ik zou zeker deze wekker aanbevelen .

Centje88 19-03-2021

Wat een uitvinding!

Geschreven voor: Philips HF3672

Ik heb de wake up light gekocht omdat ik slecht sliep en moeilijk wakker werd iedere ochtend. Ik val nu rustig in slaap met zachte achtergrond geluiden en ik word rustig wakker met fijn daglicht die van de wake up light komt. Wat ik ook fijn vind is dat ik de radio aan kan zetten met of zonder een wekker. Je kan middels usb je telefoon opladen snachts alleen geen muziek afspelen dat is een min punt. Verder Veel opties en je krijgt echt waar voor je geld.

A???D 17-03-2021

Geluidsfragmenten zijn teleurstellend simpel

Geschreven voor: Philips HF3672

Ten opzichte van mijn eerdere phillips wake up lamp is vormgeving en bediening gemoderniseerd maar de geluidsfragmenten voor de wekker teleurstellend simpel gebleven. Bijv. vooral snel repeterende diergeluiden ipv realistische meer gevarieerde en kwalitatieve natuur- geluidsopnames. Gemiste kans Phillips en niet bij de tijd.

EuitG 01-03-2021

Apparaat is niet gekalibreerd

Geschreven voor: Philips HF3672

Onlangs twee van deze wake-up lights gekocht. Je kunt je in slaap laten doezelen op allerlei manieren. En uiteraard wakker worden. Er kunnen zelfs twee alarmtijden in opgeslagen worden. Bediening is eenvoudig en zeker met de app. Blijft ook zeer goed verbonden met Wifi. Handig is de USB-lader voor bijv smartwatch. Toch zitten er een paar minpuntjes aan het ontwerp. Philips laat het LED-licht echt heel zuiver dimmen of toenemen. Het geluid echter gaat in digitale stappen. Op sommige momenten hoor je het in een stapje iets harder of zachter worden. Toch slecht voor iets dat vloeiend moet gaan. In het apparaat zit een lux-meter, een vochtigheidsmeter, een temperatuur- en geluidsmeter. Als je twee van deze apparaten hebt zoals wij, en je zet ze naast elkaar met de sensoren naast elkaar blijken er flinke afwijkingen te zitten in de temperatuur- en vochtigheidsmeting. Het verschil is zelfs voor de temperatuur meer dan 10%. Deze zijn duidelijk niet gekalibreerd. Wij vinden het ook jammer dat het voorfront niet in mat zwart te krijgen is.

Pluspunten

• In slaap doezelen
  • Wakker worden
  • Meerdere alarmtijden
  • Connectie met app

Minpunten

• Temperatuurmeter wijkt meer dan 10% af
  • Vochtigheidsmeter is niet gekalibreerd
  • Geluid gaat in digitale stappen, niet smooth
  • Jammer dat voorfront niet in zwart te krijgen is

EuitG 02-03-2021

Deze review ook op Philips.nl gezet. Vandaag kreeg ik bericht dat ze deze verwijderd hebben omdat dit niet dtrookt met hun beleid!

Josychat 28-02-2021

Pratique, beau réveil

Geschreven voor: Philips HF3672

achetée car je n'aime pas me réveiller dans le noir le matin ! Bien pratique pour un éveil dans la douceur.

GHnick 30-01-2021

Volgende generatie wakeup lamp

Geschreven voor: Philips HF3672

Mijn HF3461 van zeker 10 jaar oud (denk 2010) heeft de geest gegeven en zocht dus een nieuwe. Dit is een van de laatste modellen met ook een app.
Het wakker worden met licht en als laatste geluid is zeer fijn, daarover hoef ik het als 10 jarig gebruiker zeker niet te hebben. Wat is er dan beter bij dit model;
1) meerdere alarm setups kunnen instellen (2, via de app 8?). Je kunt daarmee heel snel op het apparaat een alarm setting veranderen. Dus ik ben afwisselend vrijdag vrij dan vink ik gewoon het 6 uur alarm uit en het 8 uur alarm aan, alle instellingen zijn al gemaakt.
2) tijdsduur en helderheid van wakeup licht te veranderen.
3) go to sleep instellingen maar nog niet gebruikt
4) leuk ontwerp met anti slip, klein vergeleken met oude bakbeest

Nadelen;
1) kan bij het ontwaken tot nog toe het licht niet uitzetten maar toch het alarm nog laten afgaan
2) volume lijkt minder hard en erg afhankelijk van de plaatsing ivm klankkast van bv bed boord of muur (belangrijk voor slechthorende)
3) FM radio die over een paar jaar verdwijnt, dus als deze 10 jaar meegaat zit ik minstens 5 jaar zonder muziek

Débé1 10-01-2021

Conquis

Geschreven voor: Philips HF3672

Excellent réveil, bourré de fonctionnalités, et entièrement configurable via l'application. J'apprécie énormément les alarmes multiples, toutes configurables séparément en luminosité, durée d'allumage de la lampe, type de lumière, son,... La fonction de relaxation, ainsi que la simulation de coucher de soleil - qui me semblaient accessoires - sont finalement bien agréables pour s'endormir.
La connexion entre l'appli et le réveil est parfois capricieuse : j'ai constaté qu'avec mon réseau WiFi mesh, je devais être connecté sur la même borne que le réveil pour pouvoir y accéder, et même, parfois, cela ne fonctionne pas, auquel cas, il faut redémarrer l'appli et désactiver/réactiver le WiFi du smartphone. Mais bon, une fois que le réveil est bien configuré, il est totalement utilisable sans l'application.
S'il fallait signaler une amélioration, je proposerais une activation/désactivation automatique du WiFi du réveil en fonction de l'heure, histoire de pouvoir dormir sans ondes juste à côté de la tête.

Anoniem 05-01-2021

Fijne wekker

Geschreven voor: Philips HF3672

Ik ben erg blij met mijn Wake-up Light. Twee wekkers kunnen instellen is fijn voor wisselende roosters. De sensoren (licht, geluid, temperatuur en luchtvochtigheid) werken voor zover ik kan zeggen helemaal naar behoren. Temperatuur is misschien wat hoog want ik betwijfel of het 21.4 graden is op mijn kamer.
Enige gebrek is, vind ik, het aantal wekkergeluiden. De helft van "natuur" is een gong of iets anders quasi-spiritueels. Het zou leuk zijn als je uit meerdere (en/of langer durende) natuurgeluiden kon kiezen.

Minnie74 30-12-2020

geen wifi verbinding

Geschreven voor: Philips HF3672

via mond op mond reclame heb ik gekozen voor deze prijzige lamp. Maar wat een goede om hem met de WiFi te koppelen. In de app-recensies lees ik dat ik niet de enige ben die hiermee worstel. Erg jammer dat de ondersteuning van Philips hierin beneden de maat is. Je kan op internet diverse "oplossingen" zoeken en vinden maar als het dan nog niet werkt verwacht ik ondersteuning van de ontwikkelaar.

aschers 29-12-2020

Subliem Sleep & Wake-up Light, geweldig!

Geschreven voor: Philips HF3672

Dit is echt enorm goed! In slaap vallen gaat heel fijn en wakker worden ook. Mooi licht, mooie geluiden, heel heel erg tevreden met deze lamp!

Kraaij 09-12-2020

Op zich goed, maar kleine kanttekening

Geschreven voor: Philips HF3672

Ik heb de HF3672 mooi ding ook best blij mee, maar we slapen met 2 mensen op de kamer. Ik en mijn vrouw en de tracker kan er maar 1 bij houden... had handig geweest als we allebei konden inloggen of er een 2 persoonapp van maken... voor de rest een onwijs gaaf ding. Maar voor dat geld zeg ik, maak hem voor 2 personen....

SupHuby 15-11-2020

Relaxed wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3672

Lekker relaxed wakker worden met gedempt licht. Ook prettig gedempt licht bij slapen gaan. Goede functionaliteit van de app.

Micha20 12-10-2020

Gemakkelijk en zó blij!

Geschreven voor: Philips HF3672

Een paar jaar geleden had ik de philips hf3532 en ik begreep niet hoe ik deze moest installeren zonder handleiding! Maar dit?! Ik heb de handleiding niet eens nodig. Het is zo gemakkelijk om het dimlicht te gebruiken in de nacht, want het is geen storend rood licht. Bij andere lampjes snachts stoort de aanwezigheid van het licht. Ook bij het ontwaken, die zonsopgang besef ik helemaal niet in mijn slaap maar eens de alarm afgaat, is het heel aangenaam wakker worden.
De app gebruik ik (nog) niet, aangezien de minder goede reviews hierover, maar is minder belangrijk voor mij op dit moment.

AanZet76 03-10-2020

Stijlvol en rustgevend!

Geschreven voor: Philips HF3672

We hebben de SmartSleep nu een maand en het bevalt me uitstekend! Zowel het ontwaken als het in slaap vallen gaat met meer rust en comfort. Ik heb ook het idee dat ik meer uitgerust ben als ik wakker word. Bij het slapen gaan gebruik ik niet de toegevoegde geluiden, bij het ontwaken wel. Tip: ik zou een Holllandse regenbui graag toegevoegd zien! Persoonlijk een heerlijk geluid om bij in te slapen en wakker te worden. Om het een tien te geven: de gegevens die het apparaat analyseert zou ik graag gecombineerd willen zien met mijn Fitbit of de AppleHealth app.