Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Airliner007 24-07-2015

Ik ben reeds jaren een overtuigde Sonicaregebruiker.
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Sonicare Diamondclean. Wat me vooral opviel was, dat hij, in vergelijking met z'n voorgangers, veel lichter is. Ook de borsteltjes zijn ietwat aangepast. Hij komt met een handig reisetui en USB-lader. Handig voor in de wagen ;-) Ook het oplaadsysteem is nieuw: een oplaadglas waarin je de tandenborstel plaatst.
Hoewel het oplaadglas heel mooi oogt heb ik toch wel schrik dat dit snel zal sneuvelen... Zelfkennis...
De diamondclean heeft 5 verschillende poetsstanden: clean, white, sensitive, polish en gumcare. De polishfunctie is mijn favoriet. 1 minuutje na het reinigen en je hebt perfect gladde tanden. Ook de quadpacer is nog steeds van de partij. De tandenborstel laat een geluidje horen wanneer je van "quadrant" moet wisselen. In het begin is het even wennen aan de trillingen. Het lijkt of je tanden uit je mond getrild worden. :-) Hopelijk maakt het zijn belofte waar en bezorgt hij je wittere tanden. Ik gebruik hem nog niet lang genoeg om te weten of dit klopt.