Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, massage, polijsten, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 261 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9332 op Kieskeurig.be.

Baslag 21-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

In het begin prima! maar net 3 jaar oud ineens opgehouden. En dan begint het. Philips geeft slechte service! kan niet worden gerepareerd en men wil ook niet zeggen of dit een productie fout is. (want anders moeten we alles vergoeden) Uit coulance geeft Philips 6 maanden extra garantie, wat dus peanuts is gezien de prijs. Je kan dan wel een waardebon krijgen voor korting maar om een korting van 40 euro te krijgen moet je op de philips site zelf bestellen (duur) en wel (weer) het duurste apparaat. Kortom slechte service en belabberde kwaliteit!!

Rookie66 21-11-2015
  • Product half jaar in bezit

Dit is mijn 2e exemplaar, 1e ging stuk binnen garantie. kostenloos nieuw exemplaar ontvangen van Philips.
Apparaat kan tegen water, echter doordat er tijdens het poetsen vocht met tandpaste onder de powerknop kan komen, kan het apparaat kuren krijgen. Spontaan aan, moeilijk aan, moeilijk uit etc.. Dit komt door wanneer het vocht met tandpasta onder de powerknop opdroogt, tandpasta zich daar ophoopt en de powerknop problemen gaat veroorzaken. Ik voorkom dit nu door na het poetsen het vocht onder de powerknop hard weg te blazen en het apparaat te drogen. Alweer langere tijd probleemloos en goed poetsen nu.

de Vries 13-06-2017

Raar iritant geluid!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De borstel 2 maanden geleden gekocht, maar de laatste weken maakt hij een iritant harde geluid. Als ik aan de opzet borstel zit, dan verdwijnt soms het iritante geluid gelukkig weer. Maar de laatste dagen blijft het iritante geluid hangen. Heeft iemand anders ook deze ervaringen?

Maria 09-04-2017

Na 3 jaar defect

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik verbaas me dat zo'n duur product het na 3 jaar begeeft. Ik heb eigenlijk alleen een nieuwe tandenborstel nodig en niet de hele set. Dat moet toch hopelijk gaan lukken?

Tobias 25-11-2016

Praktisch en mooi ontwerp

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Jarenlang Oral-B elektrische tandenborstels gebruikt, met tegenvallende batterij en oplaad mogelijkheden.
Voor iemand die heel veel reist, lijkt de lange accuduur van de Sonicare tandenborstel een fijne optie. Ook het reisetui, dat tevens als USB-oplaadmogelijkheid dient, biedt veel voordelen; overal opladen, zelfs aan mijn laptop als ik aan het werk ben.

De poetservaring is wel even wennen vergeleken met mijn voorgaande tandenborstels. Heel praktisch is het zichtbaar oplichten van de poetsmodus.

De vormgeving is mooi minimalistisch en opvallend licht. Het ontbreken van allerlei randjes en overbodige details voorkomt vuil en aanslag.

Dit alles verzacht de hoge aanschafprijs enigszins. De tijdelijke cashback-actie ook.

Wel enige bedenkingen over het kunststof scharnier van het etui; dit ziet er kwetsbaar uit. Hopelijk scheurt dit niet bij regelmatig openen en sluiten.

Pluspunten

• licht ontwerp
  • veel poetsbeurten per volle accu
  • praktisch USB-oplaad/reisetui

Reiner 23-04-2016

Philips Sonicare DiamondClean Super

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn tweede Philips Sonicare omdat deze net naar de garantie lek raakte wat kan gebeuren.Ik ben er blij mee en deze is terecht de beste uit de test top en veel beter dan de vorige aankoop.Deze kan ik ieder aanbevelen lekker schone en witte tanden

Meera02 06-12-2015

Poetst heel erg goed:
verschillende poetsmogelijkheden,
erg goede poetssnelheid,
lange uitstekende batterijduur.

Marijke 13-03-2019

Fraaie borstel maar kwalitatief geen aanrader

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn tweede borstel is ook al na twee jaar defect ,de service van Philips is net zo beperkt ,kan niet gemaakt worden ivm de hygiëne maak het aan en uit knopje beter en de accu vervangbaar dan wordt het een duurzaam product ,het euvel komt ook in de andere reviews naar voren .

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Kwalitatief slecht

Marc hut 27-01-2019

Perfecte tandenborstel die heel snel defect is!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Dit is echt eebperfecte tandenborstel. Maar net zoals de drie andere sonicares die we hebben gehad gaat het apparaat niet langer dan 2 jaar mee. Of hij laadt niet meer of hij trilt niet goed meer: heel erg snel stuk. En dat is jammer want hij poetst perfect als hij werkt.

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Heel snel defect
  • Duur
  • Slechte kwaliteit

Javanommen 02-03-2018

startknop gaat heel zwaar (stuk?)

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Poetst redelijk, opzetborstels rafelen snel, kwaliteit borstels kan beter. Accuduur is prima. Wel wat lawaaerig apparaat. Startknop gaat heel zwaar (stuk? ) . Inmiddels 3 jaar in bezit. Geen garantie meer. Zonde van zo’n duur apparaat...

Pluspunten

• Accuduur

Minpunten

• Slechte borstels
  • Startknop stuk
  • Lawaaierig apparaat
  • tandpasta vliegt alle kanten op
  • Veel te veel trilling / hoge aanschafprijs

Bart 09-08-2017

Grondig reiningen

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Prima tandenborstel met verschillende standen waardoor onder anderen het poetsen van gevoelige tanden mogelijk gemaakt worden. Hij poetst je tanden erg glad en schoon. De verschillende poets standen zijn handig zodat je een extra fris en schoon gevoel hebt na gebruik.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Schoon gebit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Draadloos laden

Minpunten

• Geluid

Bas 20-05-2017

Prima tandenborstel. Maar gaat niet lang mee

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Wij gebruikten dit apparaat allebei maar we hebben er nu in 4 jaar al 4 versleten. Elke keer dezelfde klacht. Na het opladen doet hij helemaal niks meer. Wij laadden elke week tot 2 weken op. Dit betekent niet dat hij niet goed poetst. integendeel. Prima. Maar als zo'n high-end ding na 2 jaar al stuk is kunnen wij alleen maar overstappen naar een ander merk

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Levensduur batterij

Luc 06-01-2017

Poetst grondig

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Dé ideale tandenborstel. Je kan overal makkelijk bij en hij poetst grondig. M'n tandarts rade me deze aan. Werkt beter dan de elektrische borstels die ronddraaien.

Pluspunten

• Grondig poetsen
  • Zeer makkelijk opladen
  • Vervangborstels makkelijk te krijgen

Merlijne 23-12-2016

Chique tandenborstel met veel functies

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Een hele fijne tandenborstel! De batterij gaat ontzettend lang mee, de verschillende functies maken echt verschil en hij ziet er chique uit in de badkamer. Nadat mijn oude Sonicare was overleden moest ik tijdelijk overstappen op Oral B, deze tandenborstel voelt als heel bruut. De Sonicare weer terug was een ware verademing.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Verschillende functies
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Mag niet onder de douche gebruikt worden

Jochem 21-11-2016

Mooi, degelijk en goed apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De Philips Sonicare Diamond Clean is een schitterend apparaat. Voorheen had ik een OralB tandenborstel...destijds dacht ik altijd: "iedere electrische tandenborstel is hetzelfde / er zal niet veel verschil zijn". Hier ben ik op terug gekomen. Je merkt het verschil in kwaliteit wel degelijk. De reiniging is veel beter. Mooi design en de accu gaat lang mee. Al met al een duur product, maar de kwaliteit is echt super!!

Pluspunten

• Reiniging is zeer goed
  • Lagere tandartsrekening :-)
  • Hoeveelheid opties

Minpunten

• erg duur in aanschaf

Marielle34 10-11-2016

Mooi vormgegeven tandenborstel die uitstekend werk levert!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De vormgeving van de tandenborstel en het oplaadstation zijn erg mooi: tandenborstel heeft een fris wit uiterlijk en het glas van het oplaadstation is erg handig. De tandenborstel is hierdoor niet kwetsbaar tijdens het opladen. Ook het opladen via de reis-etui is praktisch. Je legt hem in de etui en via het bijgeleverde snoertje en de stekker, is opladen een fluitje van een cent. Het zou wel praktisch zijn geweest als er ook een opbergruimte zou zijn voor de stekker en het snoertje. Dit is nu los en dus gemakkelijker kwijt te raken.

Mijn ervaring met de tandenborstel is super! Van de 5 standen zijn de White, de Gum care en de Deep Clean m'n favoriet. Deze programma's voelen wat krachtiger, wat ik persoonlijk prettig vindt. Je voelt echt dat je je tanden poetst. De Sensitive en Clean programma's gebruik ik wat minder voor het poetsen van m'n tanden. M'n tanden voelen heerlijk schoon. En ik trek inmiddels de conclusie dat m'n tanden zelfs witter worden - iets wat ik voor onmogelijk had gehouden.

De tongborstel en de spray bevalt erg goed. De eerste dagen moest ik even wennen en uitproberen hoe ver ik m'n tong kon schoonmaken zonder te kokhalzen. Inmiddels ben ik eraan gewend en voelt het erg prettig.

Iedere 30 seconden geeft de tandenborstel een geluidje/trilling wat aangeeft dat je naar het andere kwadrant kunt overstappen. Het is prettig om te weten dat je in een normaal programma sowieso 2 minuten poetst. Zonder de timer hou ik niet zo snel 2 minuten aan.

Er zit geen druksensor op, maar daar heb ik geen last van. Het blijft toch zo dat je even moet leren poetsten met een elektrische tandenborstel.

Tijdens het poetsen maakt hij best wat lawaai, maar minder dan de Braun tandenborstels en je went er goed aan. De tandenborstel is daarentegen zeer licht en ligt fijn in je hand, waardoor hij prettig in gebruik is.

De batterij gaat gemiddeld 2-3 weken mee waarbij ik 2 - 3 keer per dag m'n tanden poets. Als hij ver leeg raakt, geeft hij aan het einde van een poetsbeurt een signaal en kleurt het batterijlampje oranje. Binnen 24 uur is hij vervolgens weer opgeladen en kun je weer 2 weken poetsen.

Mijn conclusie: een hele fijne tandenborstel. Mooie vormgeving en zeer prettig in het gebruik met een super resultaat. Ik poets met plezier m'n tanden en heb schone, witte tanden en een schone tong. Heerlijk!

Pluspunten

• vormgeving
  • uitstekend resultaat

Minpunten

• oplaadglas wat groot
  • oplaadstekker niet op te bergen in etui

vincent 10-11-2016

fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Dit is een hele fijne tandenborstel. Hij heeft een grotere borstel dan andere waardoor je overal makkelijker bij kan je kan deze borstel ook makkelijk opruimen.

Pluspunten

• lange borstel
  • de 5 programma's

Mariya Andonova 08-11-2016

Very good investment

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

This toothbrush is a very good investment, easy and straightforward to use. My teeth become extremely well clean, polished and white.

Kiju 07-07-2016

Zeer goed product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik ben blij met mijn nieuwe tandenborstel. Mijn tanden zijn super schoon. Ik wil mensen aanraden om de tandenborstel ook te kopen. Het eenvoudig in gebruik een heel effectief.

Desi 06-07-2016

Great toothbrush

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

I bought one myself months ago and loved it! It leaves my teeth clean and white. Bought another one as a present for a friend's birthday. By far the best toothbrush I've ever used