Philips Sonicare HX8432 wit

standaard/clean
Laadstation
Oplaadtijd
24 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HX8432 wit op Kieskeurig.be.

Mike Wouters 17-05-2017

Eenvoudig en Snel

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Sinds kort in het bezit van de Airfloss.
Moet zeggen dat ik het erg wennen vond, dit aangezien ik normaal met raggertjes en borsteltjes doe flossen.
Het is heel erg wennen en uiteraard je routine aanpassen.
De airfloss in combinatie met mondwater is niet echt een succes, aangezien het ontzettend gaat schuimen.
Ik zelf prefereer water met een klein beetje mondwater voor het frisse gevoel.

Kan ik nu zeggen dat de airfloss een vervanging van gewoon flossen is?! Neen helaas, je zult toch af en toe gewoon moeten flossen.
Dit ook op advies van de mondhygiëniste, aangezien de waterstraal niet overal tussen de tanden komt.

Pluspunten

• Snel en Makkelijk
  • Fris gevoel
  • Makkelijk voor mensen die nooit flossen

Minpunten

• Wellicht prijs

pvruiten 09-02-2019

ultrakorte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Op zich een goed idee qua apparaat, maar je wilt niet weten hoeveel ik er al heb 'versleten' en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee... Er komt straks nog één keer via Internet een nieuw apparaat, maar de levensduur is erbarmelijk slecht. Ik heb er nu weer drie klaar liggen om naar de gemeentewerf te brengen, maar daarvoor heb ik er ook al minstens(!) drie gehad (ook van de eerste versie). k heb een voorkeur voor PHILIPS, maar de airfloss is echt een drama qua levensduur. Philips weet dit zelf heel goed, maar is blijkbaar niet in staat om e.e.a. te veranderen of te verbeteren aan dit ontwerp... jammer.

Bobby100 27-09-2020

Hij werkt

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Hij flost het grove vuil erg maar heb ook implantaten en daar moet ik toch met borsteltjes echt raggen.

tewe 11-09-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Wat een heerlijk apparaat. Beter dan de vorige die ik bij jullie kocht. Op deze kun je zelfs het aantal keren spuiten aanpassen van 1 tot 3 keer spuiten. Zelfs na het reinigen van ragers haal je met dit apparaat nog wat etensresten tussen je tanden weg.

sehm 15-08-2020

geen vervanging van echt flossen

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Goed product kwa werking, maar het is een fabel dat dit het flossen kan vervangen. Bij herhaaldelijk gebruik blijft het tandvlees bloeden. Nu sinds een jaar op advies van de tandarts weer flos stokjes gaan gebruiken. Het bloeden was binnen 5 dagen weg en tandvlees oogt veel gezonder.

Salexw 08-07-2020

Top resultaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Het geeft een fijne ervaring. In het begin is het even wennen en voelen wat het beste is. Ik vind het fijner met mondwater ipv water. Dat geeft toch een extra schoon gevoel. Ik heb altijd veel tandplak. Mijn tandarts was zeer tevreden met het resultaat na 2 maanden!

HugoJan 22-05-2020

Ervaring met de Philips Sonicare AirFloss Ultra

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Van de eerste Airfloss Ultra lekte de aansluiting met de spuitkop na enige maanden dagelijks gebruik. De effectieve werking werd daarmee te niet gedaan. Omdat dit in de garantieperiode het geval was heeft de Philips klantenservice het complete apparaat per omgaande vervangen.
Bij de nieuwe Sonicar Airfloss bleek de spuitkopaansluiting afdoende aangepast: de werking was perfect, totdat na enige maanden, het apparaat niet meer wilde opstarten.
Opnieuw contact gezocht met de klantenservice. Ook nu weer netjes geholpen.
Ik heb het derde exemplaar nu een paar maanden ( en ik hoop nu voor langere tijd) naar volle tevredenheid in gebruik.

Wim Sch 10-05-2020

Fijne apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Ik vind het apparaat goed, want tussen de tanden zijn erg schoon blijven. Ik gebruik de standaard setting van 2 pulsen per keer. Kan gebruikt met gewoon water. Echt super.

Peter aan Zee 27-02-2020

Ontwerp is vernieuwd, hoop voor één langer gebruik

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Je hebt nu mogelijkheid voor 1, 2 of 3 stralen achter elkaar. Sproeikop is ook verbeterd, hoop voor een langere levens duur

J. Z. 10-02-2020

Werkt uitstekend!

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Maakt prima schoon tussen kiezen en tanden en geeft een fris gevoel in de mond. Werkt lang op één batterijlading. Waterreservoir is aan de kleine kant: op de hoogste stand is het water na één keer reinigen op.

Narnia 20-01-2020

perfect produkt

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

ik heb deze sonicare airfloss gekocht vanwege slechtere ervaringen met ragers en tandenstokers, flossdraad.
Vanaf de eerste keer geen bloedend tandvlees meer en erg goede reiniging interdentaal

sugarbear23 21-12-2019

Good but not quite great...its missing.....

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

My first flosser leaked liauid when it was turned o it's side to floss the back teeth....They they sent a new one at no charge and it seems to be ok....
The only thing its missing is having a pointed tip which fits between the teeth with bristles on it...other brands have this tip which shoots air and liquid between the teeth...if it had this tip available it would make this flosser perfect.

Jordy K. 28-11-2019

Raad ik iedereen aan!

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

We zijn over gegaan tot aanschaf van airfloss omdat dit tijd werd. We worden ouder en flossen is dan echt noodzakelijk wil je je gebit netjes en gezond houden. De airfloss is echt goed!

Robbr 16-11-2019

Accu gaat niet lang mee

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Heerlijk apparaat, ligt makkelijk in de hand. Reservoir is makkelijk te openen en te vullen, spuitstuk is makkelijk te plaatsen en te verwijderen. Flossen werkt uitstekend. een bloedend tandvlees meer.
Een nadeel en dat is dat de accu het na iets meer dan 2 jaar begeeft en dit dan uiteraard buiten de garantie valt. Daarom een nieuwe aangeschaft, omdat ik wel heel tevreden ben verder over het apparaat.

Benergy 16-06-2019

minder tandvleesiritatie

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Makkelijk te gebruiken apparaat om de ruimtes tussen je tanden goed schoon te spoelen.
Vooral bij een aantal kiezen waar ik regelmatig irritatie heb helpt dit zeker om de irritatie flink te verminderen.
Bij dagelijks gebruik dus vrijwel geen problemen meer.
Airfloss is niet goedkoop, dat vind ik op zich niet zo'n probleem maar wel dat er dan veel reviews zijn waarin het apparaat snel stuk gaat.
Bij de prijs die voor de Airfloss wordt gevraagd verwacht je een aantal jaren probleemloos gebruik.
dat valt dus nog te bezien

Vonne47 28-05-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Doet precies waarvoor het bedoeld is! Binnen 1 minuut heerlijk frisse tanden. Reservoir is ruim voldoende voor 1 beurt, daarna makkelijk bij te vullen met (mond)water. Wil het apparaat bij de dagelijkse verzorging niet meer missen! Aanrader dus!

Kees1307 28-03-2019

ik weet het niet

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Prima produkt, voor het eerst in jaren dat tandarts vertelde dat mijn tandvlees in uitstekende conditie was. Werkt veel vlotter dan flossen. Mijn eerste exemplaar viel op grond en deed het niet meer. Tweede exemplaar stopte er na 9 maanden spontaan mee en deed niets meer ... En toch heb ik derde exemplaar nu gekocht.

remy5650 09-02-2019

heel gemakkelijk!

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Geweldig om een product te hebben ontdekt dat ik helemaal niet kende en dat zeer nuttig bleek! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Realkikine 06-02-2019

Praktische

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Uw mondhygiëne verbeteren op één klap! De Philips flossers. Dit apparaat maakt de ruimtes tussen je tanden schoon. Met één druk op de knop geef je één tot drie stoten lucht met (mond)water af en is je gebit snel helemaal schoon in minder dan 60 sec. Heel éénvoudig te gebruiken. Draadloos. Gaat lang mee met slecht één laadbeurt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reindervdv 06-02-2019

Flossen zonder irritatie.

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8432 wit

Eindelijk flossen zonder irritatie en zonder bloed. Flossen gaat sneller en is effecties. Een aanrader voor iedereen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]