Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231 op Kieskeurig.be.

craftsmen 09-04-2015

Gladde, schone tanden!

Een fijne tandenborstel die heerlijk schoonpoetst. Het is even wennen aan de manier van trillen van het borsteltje, maar dat wende bij mij snel.

De Philips Sonicare heeft een SmartTimer die de tandenborstel na twee minuten automatisch uitschakelt. Ook heeft deze tandenborstel een zogenaamde 'Quadpacer' (ook een soort timer) die om de 30 seconden een klein piepje geeft. Dit helpt om je tanden heel systematisch te poetsen en geen plekken te vergeten.

Het is prettig dat je de Philips Sonicare niet dagelijks hoeft op te laden. Ik heb nog niet getest hoe lang de tandenborstel zonder opladen meekan, maar dat is zeker langer dan bij andere elektrische tandenborstels die ik heb gebruikt. Een klein oranje knipperend lampje geeft aan wanneer je de tandenborstel moet opladen.

Het enige nadeel vind ik de manier waarop de tandenborstel in de hand ligt. Hij schiet mij soms gewoon uit de vingers. Het handvat is vrij glad. Volgens mij is dat simpel te verhelpen door bij een volgende versie het handvat wat stroever te maken. Het is voor mij overigens geen reden om de tandenborstel niet aan te raden want de poetsresultaten zijn zeer goed!

Flore1178 02-04-2015

Een prima tandenborstel en zeker voor dit bedrag.
Heel handzaam, licht van gewicht en in vergelijking met mijn oude tandenborstel bijna geruisloos.
Ik heb hem na aankoop helemaal opgeladen en poets er nu al ruim een week mee (2 keer per dag), de batterij is nog altijd niet leeg.

Kleine borstel, snel in zijn beweging en prettig in gebruik.

Ik ben er blij mee.

marijke 27 15-04-2015

Sinds enkele weken gebruik ik de tandenborstel. Ik heb er aan moeten wennen maar het bevalt me steeds beter. Ik moest wennen aan de trillingen en het geluid van de bostel en ook de grip op de borstel. Even wennen maar nu prettig in het gebruik.

aneole 12-04-2015

Sinds twee weken gebruik ik deze tandenborstel van Philips. Ik ben er erg tevreden over. Mijn tanden voelen schoner en hij is erg makkelijk in het gebruik. Daarnaast bloed mijn tandvlees helemaal niet meer – dat is heel fijn! De batterij lijkt ook goed te zijn, ik heb hem nog niet op hoeven laden ondanks zeer regelmatig gebruik. Al met al een goed product!

Pepel 23-07-2019

Prima product

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Hele fijne tandenborstel. Fijne trillingen, voelt heerlijk op je tanden en kiezen. Schoner gebit. Een aanrader.

Smitser 18-01-2019

Prettige ervaring

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Ik ben erg tevreden over de manier van poetsen. Vind het zelf prettiger dan de ronddraaiende kop van de concurrent.

Jufjoke 12-10-2018

Na korte levensduur toch weer voor een Sonicare gekozen

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Dit is inmiddels mijn vierde Sonicare. De vorige had ik sinds april 2017 in gebruik. Ineens houdt hij er dan mee op. Vermoedelijk laadt hij dan niet meer goed op. Ik denk door vocht. Er loopt na verloop van tijd vocht in de binnenkant waardoor hij kapot gaat. Omdat ik echter hele goede ervaringen heb met het poetsen koop ik toch maar weer een nieuwe.
Ik heb de oude aan de bezorger mee teruggegeven om te laten reclycen maar nu denk ik dat ik misschien nog garantie zou hebben gehad.

Shareone 01-09-2018

Fijne compacte tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Fijne kleine borstelkop, komt overal bij en tussen, had iets meer kracht mogen hebben. Ergonomisch ook fijn in gebruik, mooie lichte kleur. Op de onderkant staat alleen een ander artikel nummer dan het product nummer. Dat vind ik onduidelijk met het nabestellen van losse borstelkoppen.

Anoniem95 26-08-2018

Goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Tandenborstel werkt goed. Mijn tanden voelen een stuk schoner Dan met mijn vorige elektronische tandenborstel Accu gaat lang mee.

GertV 23-08-2018

Doet wat het beloofd. Werkt prima!

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Je kiest voor ronde borstels bij het andere merk of voor de vertrouwde rechte tandenborstel bij Philips. Ik kies al jaren voor de rechte sonische tandenborstel die mij altijd uitstekend voldoet.

Gruttepier01 17-07-2018

Super goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Na jaren een oral-B te hebben gebruikt, waren we nu tie aan wat anders.
De eerste keer dacht ik even dat dit de miskoop van het jaar zou worden, maar na de tweede keer poetsen was ik om.
De tanden borstel maakt veel minder geluid, en de tanden voelen schoner aan.
De battery gaat ook veel langer mee.
Het enige nadeel vind ik dat de borstels hartstikke duur zijn.

Priscil 12-07-2018

Geweldig

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Geweldige tandenborstel met een batterij waar ik 3 weken mee gedaan heb. Het was even wennen poetsen op deze manier maar heb een heel fris en schoon gevoel na het poetsen

Content 12-07-2018

Zoveel aangenamer

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Deze Tandenborstel gekocht als vervanging van onze oude Electrische tandenborstels
Maar dit is veel prettiger en schoner makkelijk te hanteren .
Went supersnel

EusdeBeus 21-06-2018

HX6232/02 lijkt goed.

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Helpt enorm bij het poetsen. Na 1 maand ermee gepoetst te hebben was de de mondhygiëniste niet erg onder de indruk, maar ik moet zeggen dat ik er pas 1 maand mee aan de gang was en het tandplakleed was aan aangericht. Haar advies was om airfloss-opzetstukken erbij te gebruiken. Ben benieuwd over 4 maanden.
Het feit dat ik dit product niet aanbeveel heeft niets met het product te maken maar dit komt omdat ik wel, indien gevraagd, mijn ervaring meedeel, maar nooit iets aanbeveel.

Philipsfan109 26-05-2018

goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Ben erg tevreden over deze aankoop.Heb voorheen een oral B gehad.maar daar was de batterij duur van veel te kort.Deze gaat gemakkelijk 2 weken mee.

Jpp77 21-04-2018

Prima produkt

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Het was even wennen,en duurde wel even voor beide tandenborstels volledig opgeladen waren.maar toen dat eenmaal zover was ......wat een genot dit apparaat.
Vrijwel geluidloos en een mooi design.

Biankaatjuh 20-04-2018

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Fijn in gebruik, alleen jammer dat je er meteen nieuwe opzetborstels bij moet kopen, omdat er kinderopzetborstels bij zitten

HILVE 06-04-2018

Geweldig als je last hebt van tandsteen

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Ik heb heel veel last van tandsteen en de Sonicare plaque control verwijdert tandsteen efficiënter dan alle andere tandenborstels die ik heb gehad. Het is even wennen aan de trillingen en het geluid, maar na enkele dagen ben je het gewoon. Het geluidssignaal voor 2 minuten poetsen is erg handig.

Jantsje39 10-03-2018

Superschoon gevoel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Via mijn Kerstpakket een Sonicare tandenborstel aangeschaft. Wat een verademing! Eerst wel even wennen aan het mondgevoel maar wat poetst dit de tanden schoon! Niet te vergelijken met andere elektrische tandenborstels! Ik ben om en wil nooit neer anders!

Illevar 06-03-2018

Gladde wittere tanden

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231

Voor het eerst een elektrische tandenborstel van Philips. Sonicare, andere poetsbeweging dan ik gewend was. Meer een hele snelle trilling dan dat ik een borstelbeweging bemerk.
Tanden veel gladder, schoner en witter.