Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6231/01

Braun Oral-B Vitality Sensitive

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Laadstation

Sonische technologie
Philips Sonicare PowerUp HX3120/09

8,9

marijke 27 15-04-2015 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken gebruik ik de tandenborstel. Ik heb er aan moeten wennen maar het bevalt me steeds beter. Ik moest wennen aan de trillingen en het geluid van de bostel en ook de grip op de borstel. Even wennen maar nu prettig in het gebruik.

aneole 12-04-2015 Product paar weken in bezit

Sinds twee weken gebruik ik deze tandenborstel van Philips. Ik ben er erg tevreden over. Mijn tanden voelen schoner en hij is erg makkelijk in het gebruik. Daarnaast bloed mijn tandvlees helemaal niet meer – dat is heel fijn! De batterij lijkt ook goed te zijn, ik heb hem nog niet op hoeven laden ondanks zeer regelmatig gebruik. Al met al een goed product!

craftsmen 09-04-2015 Product paar weken in bezit

Gladde, schone tanden!

Een fijne tandenborstel die heerlijk schoonpoetst. Het is even wennen aan de manier van trillen van het borsteltje, maar dat wende bij mij snel.

De Philips Sonicare heeft een SmartTimer die de tandenborstel na twee minuten automatisch uitschakelt. Ook heeft deze tandenborstel een zogenaamde 'Quadpacer' (ook een soort timer) die om de 30 seconden een klein piepje geeft. Dit helpt om je tanden heel systematisch te poetsen en geen plekken te vergeten.

Het is prettig dat je de Philips Sonicare niet dagelijks hoeft op te laden. Ik heb nog niet getest hoe lang de tandenborstel zonder opladen meekan, maar dat is zeker langer dan bij andere elektrische tandenborstels die ik heb gebruikt. Een klein oranje knipperend lampje geeft aan wanneer je de tandenborstel moet opladen.

Het enige nadeel vind ik de manier waarop de tandenborstel in de hand ligt. Hij schiet mij soms gewoon uit de vingers. Het handvat is vrij glad. Volgens mij is dat simpel te verhelpen door bij een volgende versie het handvat wat stroever te maken. Het is voor mij overigens geen reden om de tandenborstel niet aan te raden want de poetsresultaten zijn zeer goed!

Flore1178 02-04-2015 Product paar dagen in bezit

Een prima tandenborstel en zeker voor dit bedrag.
Heel handzaam, licht van gewicht en in vergelijking met mijn oude tandenborstel bijna geruisloos.
Ik heb hem na aankoop helemaal opgeladen en poets er nu al ruim een week mee (2 keer per dag), de batterij is nog altijd niet leeg.

Kleine borstel, snel in zijn beweging en prettig in gebruik.

Ik ben er blij mee.