Philips Sonicare DiamondClean HX9362 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9362 roze op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

mkm1979 22-10-2017

Een aanrader!

Reeds enkele jaren trouwe gebruiker van een elektrische tandenborstel sta ik versteld van de nieuwe technologie! De tandenborstel zelf ziet er mooi uit, het oplaadsysteem in het glas is echt vernieuwend! Ook de reisetui met USB-lader is heel erg handig, hoewel het echt niet nodig is om de batterij dagelijks op te laden, je kunt er lange tijd mee poetsen zonder te laden. De keuzemogelijkheid voor de verschillende borsteltjes is ook erg fijn. De tandenborstel geeft automatisch aan welk borsteltje erop zit, hoewel dit niet altijd foutloos gaat maar is zelf makkelijk te corrigeren. In combinatie met de app op je gsm is het poetsresultaat heel nauwkeurig, geen enkel plekje wordt overgeslagen ;-) . De keuzemogelijkheid voor de poetsintensiteit is ook erg fijn. Ik ben echt enorm verbaasd over het resultaat; super gladde en zachte tanden! Een aanrader voor mensen die om hun gebit geven!

Pluspunten

• handig in gebruik
  • veel keuzemogelijkheden in soorten opzetborstels
  • makkelijk opladen

nielv 01-10-2017

Beste elektrische tandenborstel

Bij openen viel direct het heel mooie design op. Er zijn verschillende borstels voor verschillende doelen. Ik koos voor wittere tanden. Het poetsen is heel aangenaam, veel minder agressief dan mijn vorige tandenborstel. Met de app voor de smartphone kan je zien welk gebied je moet poetsen en hoe lang, dit maakt het poetsen minder saai. Je kan kiezen uit 3 verschillende snelheden. Hij voelt ook heel fijn aan om vast te houden, voelt niet als plastic. Wat heel tof is, is het bijgeleverde glas dat als oplader dient voor de tandenborstel, eveneens mooi design. Na het poetsen voelen mijn tanden heel glad en mooi aan. Beste tandenborstel ooit!

Pluspunten

• stil
  • verschillende doelen/borstels
  • mooi design
  • aangenaam poetsen

Minpunten

• app moet openstaan om te loggen