Philips Sonicare DiamondClean HX9362VP - Reviews

Kleuren
roze

Shanshan Wang 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastic experience

Great design and Fantastic chargers - induction travel case is genious!
Great feel and narrow head makes it easy to reach the back of your mouth.. Mouth feels dentist clean - cliche I know!

PAtricia 22-11-2016 Product paar weken in bezit

De Tesla onder de tandenborstels

Al eerder een sonicare tandenborstel gehad. Erg lang mee gedaan. Daarna elektrische tandenborstel gekocht van Oral B. Spijt van gehad. De sonicare poets een stuk beter en wat mij betreft aangenamer dan ander bekend merk. De diamond versie (rosé) gekocht. Mooi om te zien en veel poetsstanden. Opladen via bijgeleverd glas of via reis-etui. Erg handig. Na laden gaat de tandenborstel 2 a 3 weken mee!

Pluspunten

• Opladen via bijgeleverd glas of reiskoker
  • Uiterlijk
  • Diverse poetsstanden
  • Accu/batterij gaat extreem lang mee

Minpunten

LucienSn 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Sonicare Diamond Clean

Perfect product, jammer dat je de timer niet uit kunt zetten. Paar dagen in bezit tanden en tandvlees merkbaar schoner en beter van kleur.

Minpunten

• Timer kan niet uit worden gezet.

Mei 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Praktisch

Superhandig als je veel reist. De tandenborstel maakt niet veel lawaai en is bijna muisstil. Gebit voelt naar eerste keer gebruik al veel schoner aan.

Teszmaniandevil 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super tandenborstel

Bijna geluidloos, schoon en fris gevoel, elegant om te zien, handig reiskoffertje met oplader erbij, diverse standen. Top!

CWN 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Topprodukt!

Alsof je van de mondhygienist(e) terugkomt (maar dan in 2 minuten ipv een uur in de stoel:-) heel schoon en glad gevoel. Weinig geluid bij het poetsen.

Annelies 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top borstel!

Beste tandenborstel ooit. Heerlijk schone tanden, geen geknoei en een super mooie borstel om te zien.

Marielle 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige tandenborstel die het geld helemaal waard is!

Naast het prachtige uiterlijk van deze tandenborstel poetst ie ook nog is heel fijn, ik zie echt verbetering. Oplaadglas is ook echt heel handig!

Adelina05 21-05-2015 Product paar dagen in bezit

Perfect, I saw the different just now . Very easy to use and I just like it. I can smile like never before.

Annemaaike 14-05-2015 Product paar weken in bezit

Het is mij niet helemaal duidelijk in welk opzicht de sonicare van een gewone electrische tandenborstel verschilt, maar het resultaat is echt veel beter!

nannan123 04-05-2015 Product paar dagen in bezit

I buy it because the outlook of this product is really very beautiful and strikingly attractive. It is also very easy to charge with the glass and the travel case is also very handy. It vibrate 62000 times per minut and very powerful as well. easy to use and very effective. i really love it.

Lady72 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Sonicare net ontvangen en kan nog geen oordeel geven. Mijn vorige tandenborstels waren ook van Philips dus hij zal vast weer fijn zijn

zonnetje155 24-04-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige tandenborstel, echte aanrader.
Kan maar één minpuntje ontdekken: er staat nergens beschreven hoe je het juiste programma kunt instellen. Dat heb ik wel uitgevonden, maar zou in de handleiding moeten staan

R0xanne 20-04-2015 Product paar dagen in bezit

Tanden zijn beduidend witter bij gebruik van de Sonicare, vergeleken bij andere merken elektrische tandenborstels. Fijne, brede borstel (vergeleken bij kleine ronde borstels bij andere elektrische tandenborstels). Mooie kleur, mat roze!