Sony Cyber-shot HX DSC-HX300 zwart - Reviews

50 x
Filmen in full-hd

Marco Reg 09-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

E62:10 foutmelding

Camera maakt prima foto's en video's, maar ook wij kregen na 2 jaar de errormelding e62:10. Niets helpt tegen deze error. Erg jammer en zonde voor een camera die twee jaar geleden nog over de 400 euro kostte. Ik heb geen idee wat de levensduur van dit soort apparaten moet zijn, maar twee jaar is erg kort.

Pluspunten

• Scherpe en mooie foto's
  • Goede video's

Minpunten

• Erg korte levensduur.

Irma la Douche 22-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie en makkelijk bedienbare camera

Mooie camera en erg mooie foto's en ook de bediening is niet echt moeilijk.
Liep te twijfelen want wilde een kleine camera maar met de mogelijkheden van een bijna spiegelreflex camera.
Heb deze nu 2 jaar en 3 maanden en was zeer tevreden tot nu toe.
Hij geeft een error 62.10 aan.
Heb alles terug gezet naar fabrieks instellingen maar het heeft het probleem niet weg gehaald.
Contact gehad met Sony omdat dit een probleem is wat bij veel van deze camera's voor komt,maar omdat deze net 3 maanden uit de garantietermijn viel waren de kosten van reparatie voor mijzelf.
Opgestuurd naar techrepair en kosten voor reparatie €310.

Mag toch wel verwachten dat dit product langer meegaat dan net 2 jaar.
De beeld stabilisatie is defect wat bij veel van deze camera's voorkomt.

Vind dat Sony wel met een coulance mag komen,maar nee....... jammer.
Was een mooie camera maar geen 2de Sony voor mij.

Pluspunten

• Klein en compact
  • Mooie foto's
  • Gebruiksvriendelijk
  • Video kwaliteit erg goed

Minpunten

• Beeldstablisatie erg snel kapot
  • Slechte service Sony

Rosa 22-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Errormelding E62:10

Heb deze camera iets meer dan 2 jaar in bezit. Na nog geen 3000 clicks gaf de camera een errormelding. E.62:10. Beeldstabilisatie ligt eruit. Geen s herpe foto meer te maken. Sony doet alsof zijn neus bloedt en adviseerd reparatie. Inlichting omtrent de eventuele kosten te vervangen onderdeel incl. Btw 305 euro exclusief reparatiekosten. Vervolgens verteld Sony mij dat dit probleem maar 2x is voorgekomen. Wie steekt zijn kop nu in t zand????? Ik adviseer iedereen die deze melding heeft dit ook daadwerkelijk te melden bij Sony zodat er actie ondernomen kan worden en wij de kopers niet op kosten gejaagd worden door hun ondeugdelijke apparaat.

Minpunten

• Slechte service
  • Slechte service

sylvia colijn 20-04-2016 Product paar dagen in bezit

super apparaat

Makkelijk te bedienen en super mooie scherpe foto's. Ik moet alleen even kijken of ik ergens iemand kan vinden die mij alle mogelijkheden uitlegt want er zitten enorm veel mogelijkheden op die ik nog niet gebruik

Rianne 28-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Errror E 6210

Ik heb mijn Sony Cyber-shot DSC-HX300 drie jaar in bezit, OP zicht een geweldige camamera, maar sinds kort krijg ik steeds vaker een Error (E6210) en onscherpe foto's. Een rondje google leerde mij dat dit een Sony probleem is wat al veel langer bestaat, maar nog steeds niet opgelost is (2007) Best balen voor zo'n mooie maar ook kostbare camera!

Al 24-01-2016 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze camera nu 2 maanden in mijn bezit. Ik maak veel foto's van voetbal en turnen.
De camera maakt leuke scherpe foto's met mooie kleuren van voetbal maar van turnen in de sportzaal vallen de foto's erg tegen ..laatst 140 foto's gemaakt waarvan er serieus een stuk of 20 redelijk gelukt dit viel mij enorm tegen de foto's zijn gemaakt in de sport/ continu stand .
Ook de snelheid van opslaan is enorm langzaam na het maken van 1 foto is het beeldscherm 3 tellen zwart daarna kun je de volgende foto maken let op je moet daarna weer opnieuw scherpstellen waar door het allemaal lang duurt ...dus niet meteen klik en daarna de volgende foto. .ook het opslaan van de 10 foto's in de continu stand duurt zeker 10 tellen waardoor je heel snel een leuke actie mist .
Als iemand weet hoe ik dit kan veranderen hoor ik dit heel graag !
Ik gebruik een 32 mb geheugenkaart

Voor de rest zijn zijn er veel mogelijkheden om uit te proberen.
Ook ligt de camera vrij goed in de hand .

theo1961 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne camera. ik ben alleen nog op zoek naar een beknopte tips en trucs uitleg voor de beginnende fotograaf. Ik hoop dat er iemand is die zoiets heeft. Wij hebben deze camera speciaal gekocht voor onze Cuba cruise en zoeken echt naar een simpele uitleg waarbij in een paar stappen de camera optimaal benut.
In afwachting van uw reacties...

B0mbini 10-07-2015 Product maand in bezit

5,8
Ik kan er maar niet aan wennen en ben steeds teleurgesteld in de foto's die ik maak onder verschillende omstandigheden in vergelijken met mijn oude camera, de HX1 (helaas defect na 4 jaar). Als ik ze bekijk op mijn laptop zijn de foto's vaak licht bewogen en korrelig, deze ervaring heb ik met mijn oude camera niet. Ik had grote verbeteringen verwacht maar ben teleurgesteld. Hij kan ver inzoomen maar dan is de kwaliteit van de foto's zo slecht dat het geen enkel nut heeft. Misschien zijn mijn fotografie kunsten veel slechter geworden... maar nee, ik ben er niet zo blij mee.

Rode eend 18-04-2015 Product half jaar in bezit

Ik ben ontzettend blij met deze camera. Erg licht in gewicht. Krijg ook veel complimenten dat ik mooie foto's maak.

Martin Nooij 03-04-2015 Product paar dagen in bezit

Kiwi Lens Adapter Kit voor Sony Cybershot DSC-HX300
Deze Kiwi Lens Adapter Kit voor Sony Cybershot DSC-HX300 bestaat uit een lens adapter gemaakt van zwart geanodiseerd aluminium, een UV- en CPL-filter, zonnekap, lensdop en een Cap keeper. Met behulp deze lens adapter kit kunt u een 72mm filter op uw camera bevestigen, zoals een UV of CPL filter. De adapter kan ook gebruikt worden om andere accessoires te bevestigen. Wanneer de groothoekstand wordt gebruikt kan vignettering voorkomen.

JoostJohan 02-04-2015 Product maand in bezit

Mooie camera. Heb gelezen over een KIWI adapter-kit t.b.v. 72 mm lenzen en zonnekap. Waarom zou men dit kiezen. Waar voor dient dit?

Richel73 19-03-2015 Product maand in bezit

Ik had eerst een spiegelreflex camara gekocht, maar het was niets wat voor mij. Ik heb geen zin om te veel met instellingen bezig te zijn. Deze sony is geweldig! Geweldige foto kwaliteit die niet onder doet van mijn vorige spiegelreflex. Gebruikers gemak is ook veel prettiger met div. automatische instellingen. En dan nog het zoom bereik.. in een woord geweldig! Erg stabiel en scherp. Wat ik ook belangrijk vond is dat de camera een lcd scherm heeft maar ook een gewone kijker. Dus als er veel zon op het scherm schijnt en slecht te zien is, is de gewone kijker een zege. Wat ook even gezegd moet worden is de film kwaliteit! Betere ben ik nog niet tegen gekomen op een camera.

y.Musheirfa 17-03-2015 Product kwartaal in bezit

mooie camera, makkelijke in gebruik en veel mogelijkheden.
Heb lang getwijfeld om een duurdere camera te kopen maar heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop! Behalve dan dat ik het veel eerder had moeten doen!

kramerl 14-03-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze camera voor mijn verjaardag gekregen, omdat ik wil beginnen met fotograferen. Ik vind het een fijne camera, met genoeg functies om te experimenteren. Ik kan me voorstellen dat als je al wat gevorderd bent met fotograferen, dat je dan een andere camera kiest.

Het is een fijne camera voor beginners, of voor vakantiefoto's, met een duidelijke uitlegfunctie op de camera zelf, en een goede handleiding. Je kan foto's maken waarbij je alles zelf instelt, of automatisch waardoor je leert wat verschillende mogelijkheden (sluitertijd, iso-waarde, enz) met je foto doen.

Een nadeel is wel dat het een dure camera is, maar ik vind het het geld wel waard.

MaartenVince 13-03-2015 Product paar weken in bezit

Voorheen een spiegelreflexcamera gehad. Ben erg tevreden over de kwaliteit van de foto's en het gebruiksgemak. Makkelijk in gebruik, zoomfunctie ideaal voor mooie close-ups.

fc507794 12-03-2015 Product half jaar in bezit

heb reeds veel foto's genomen met de HX300 en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's en ook van het toesteL .Een paar vrienden hebben er ook één aangeschaft .Een minpuntje ten opzichte van zijn voorganger is dat de batterij iets minder lang meegaat.

myosotis2707 12-03-2015 Product maand in bezit

Handig toestel, makkelijk in gebruik. Voor ons meer dan genoeg mogelijkheden en als onervaren fotograaf niet te ingewikkeld. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

wiet50 08-03-2015 Product maand in bezit

Ik heb de camera bijna 2 maanden in mijn bezit .
De kwaliteit van de foto's is prima , de mogelijkheden zijn door het bereik van de lens van groothoek tot telelens uitstekend .
Het gebruiksgemak door de overzichtelijke menu's prima .
De vormgeving is goed , de degelijkheid is ook in orde met andere woorden wat mij betreft een echte aanrader .

Femke240 06-03-2015 Product kwartaal in bezit

Ik vind een camera die makkelijk is te bedienen. ideaal voor een beginnende fotograaf.over de 50 keer zoom ben ik tevreden en ook over de kwaliteit foto's!

Astrid2098 05-03-2015 Product maand in bezit

Vroeger had ik een kleine sony cybershot maar ik was toe aan wat meer uitdaging qua fotografie dus besloot ik om de DSC-HX300 aan te schaffen. Echt een geweldige camera, super goede zoom en zo veel mogelijkheden (Denk aan verschillende effecten en standen). Ik krijg superscherpe foto's en dankzij de handige vormgeving met het uitklapbare schermpje kan je heel gemakkelijk foto's maken van bijvoorbeeld mooie plafonds Verder is het een degelijke camera die niet super zwaar en abusurt groot is.
Kortom een echte aanrader als je een makkelijk te gebruiken camera zoekt die mooie foto's maakt.