Bosch Serie 4 DWK97HM60

muurmontage
Afzuigcapaciteit
680 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 DWK97HM60 op Kieskeurig.be.

Vincent 20-06-2019

Grandioos apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWK97HM60

Wat ik goed vindt aan dit apparaat, alles. Design, bediening perfect, makkelijk te reinigen.
Zuigt geweldig, heb niet meer nodig dan stand 2. En je stoot je hoofd niet meer, ben nogal lang. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

chris 20-06-2019

maakt veel geluid

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWK97HM60

Deze afzuigkap maakt erg veel geluid op stand 2 (waar hij standaard in opstart) erg jammer dat er geen andere kleur licht in gezet kan worden. De keukenverlichting is helder wit led en de afzuigkap is warm wit led

Bart 18-06-2019

Super afzuigkap

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWK97HM60

In 1 woord een heel goed afzuigsysteem geen luchtjes meer in huis na het koken. Voldoet voor 100% aan onze eisen. Heel blij met deze aankoop!

lee 25-10-2018

zeer fraai aanzicht

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWK97HM60

zoveel mooier dan de traditionele afzuigkappen, alles is goed glad en makkelijk af te nemen. de 2 filters zijn makkelijk verwijderbaar. de geluidsniveau is acceptabel. licht van afzuigkap is mooi en genoeg.

Pluspunten

• design
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• vet is duidelijk te zien