Siemens LI97SA530

740 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LI97SA530 op Kieskeurig.be.

Anoniem 20-10-2019

afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

mooie afzuiger die alle dampen goed wegzuigd en hierdoor ruikje niks in de kamer [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

izgul 20-10-2019

onopvallende no nonsens apparaat

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe keuken, was een van onze belangrijkste wensen dat de afzuigkap niet opvallend aanwezig zou zijn. Dat is middels deze afzuigkap van Siemens werkelijkheid geworden. Zelfs de lijst aan de voorkant is vervangen door dezelfde afwerkingslijst als de keukenmeubels, dus zie je niet dat er een afzuigkap is tot je hem opentrekt. Geluidsniveau is in onze beleving redelijk. Maar wij komen dan ook van een 20 jarige klankkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ton P 21-07-2019

Mooie inbouw afzuigkap met groot afzuigcapaciteit.

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Mooi en eenvoudig weg te werken/in te bouwen met een grote afzuigcapaciteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Begumnisa 10-05-2019

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Dit apparatuur heb ik 2 maanden hij werkt goed makkelijk biedienen.ik heb nog niet vies gemaakt maar lijk me niet zo moielijk om schoon te krijgen.

Merit 04-03-2019

Precies wat we wilden.

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Pas in gebruik en voldoet aan onze verwachtingen.
In het kastje erboven kunnen de kruiden droog staan.

Paulk 21-02-2019

Leuke afzuigkap maar wel een beetje luidruchtig

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Ruim een maand geleden deze afzuigkap geïnstalleerd. Was goed te doen voor een leek. Wat opvalt is dat de kap er mooi uit ziet. Hij zuigt erg goed af, maar bij een beetje hoge toeren geeft hij ook wel veel geluid. Belangrijkste is uiteraard de krachtige zuigwerking.

Anoniem 22-01-2019

Stil geluidsniveau prima product

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Vorige week is mijn nieuwe keuken geplaatst met dit product. Zeer tevreden en een goed aanvaardbaar geluidsniveau. Een topproduct.

Aad 18-06-2018

afzuiger

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

ik geef de afzuigkap een 9 Zo als verteld door de verkoper aan geef een min. aan geluid en zuig zeer goed af. En geen geen luchtjes af

Pluspunten

• bediening zeer gemakelijk
  • trap gewijs in stelbaar

Minpunten

• nog niet ontdekt

Ed Bink 12-05-2018

Zeer goede afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Wij hebben deze aangeschaft en zijn zeer tevreden. Goede resultaten met afzuigen kook dampen en makkelijk te bedienen. Zelfs op lage geruisloze stand heel erg goed.

Steef van Keulen 07-02-2018

Stil, mooi en praktisch

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Een apparaat dat veel programma's heeft en daardoor in elk denkbare situatie optimaal ingezet kan worden. De eco-instelling is een zuinig programma maar ook aantrekkelijk qua stilte etc.

Pluspunten

• stil
  • keuzemogelijkheden

HansenGon 29-07-2017

Mooi, simpel en stil goede prestaties

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Ik wilde een afzuigkap die ik niet kon horen maar dat gaat niet. Keukensituatie is mede bepalend voor het type en ook capaciteitswensen spelen een belangrijke rol. Met deze denk ik het beste in huis gehaald te hebben. Goed licht op de kookplaat, Makkelijk filters verwijderen om schoon te maken. En laag geluidsniveau..

widorgel 14-06-2017

mooi, redelijk stille en vooral sterke afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

sinds een maand in gebruikt. Voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Geen geurtje dat ontsnapt aan deze jongen! Deze uit- en inschuifbare afzuigkap neemt relatief weinig ruimte in en valt niet erg op in de keuken; precies zoals we wilden. Verlichting is helder en bediening prima in orde. Enige puntje waar we even aan moesten wennen is dat hij na een tijdje op de hoogste stand gedraaid te hebben, automatisch een standje terugschakelt.

Peter Daalhuijsen 04-01-2017

Stil en Krachtig

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Het ontwerp is prima. Gelukkig geen prominente merknaam aan de voorkant. De montage is simpel en makkelijk. Wel is er voor de 90cm uitvoering een montage set (LZ49200) noodzakelijk, wat extra kosten met zich mee brengt. De zuigkracht is enorm en bij normaal gebruik bijzonder stil. De kap is daarom goed geschikt voor een open (woon)keuken. De naloop stand na het sluiten van het scherm is handig zodat je hem niet vergeet uit te zetten. De constructie is niet helemaal zoals we van Siemens gewent zijn, maar wanneer de kap gemonteerd is zit alles wel stevig. Als de constructie in orde was geweest 5 sterren

jacka 19-10-2016

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

Mooie afzuigkap. Het bedieningspaneeltje maakt een gammele indruk. De gehele afzuigkap is niet erg stevig, gebruiken met beleid.

Skinle 23-03-2016

Een stille krachtpatser

Geschreven voor: Siemens LI97SA530

De keuze van dit product hangt samen met het vernieuwen van de complete keuken.
Vooral de stille werking samen met de gemakkelijke bediening heeft ons doen besluiten om voor deze te kiezen