ETNA AB190RVS

414 m³/h
Aansluitwaarde
Diameter afvoerpijp
150 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB190RVS op Kieskeurig.be.

Siena79 16-10-2020

Mooie afzuigkap, stillere afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB190RVS

Mijn vorige afzuigkap begon steeds meer mankementen te krijgen. Dus op zoek naar een nieuwe. Ik kwam uit op deze afzuigkap van etna. Tot nu toe een goede keuze. Geluid is een stuk zachter, dan mijn vorige. Is gemakkelijk te monteren, maar wat het belangrijkste is, dat hij doet wat hij moet doen, afzuigen. Mooie verlichting en persoonlijk vind ik het uiterlijk van de afzuigkap ook erg mooi. En ook nog voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Nette prijs
  • Makkelijk te monteren
  • Zowel afvoer als recirculatie

Officiele reactie van Atag 19-10-2020

Beste Siena79,

Wij waarderen je positieve en zeer uitgebreide review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Wij wensen je veel plezier van deze afzuigkap.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Ton 06-10-2020

GROTE AFZUIGKAP

Geschreven voor: ETNA AB190RVS

Mooie vormgeving , goede afzuiging, goede verlichting.
Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Doet duidelijk wat hij moet doen.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • goede afzuiging

Minpunten

Officiele reactie van Atag 07-10-2020

Beste Ton,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore; een 10. Daar zijn wij uiteraard erg blij mee.
Heel veel plezier met de afzuigkap.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Jo 20-07-2020

Strakke afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB190RVS

Een praktische afzuigkap, makkelijk te bedienen met een mooi en strak design. Is makkelijk te monteren en ook handig schoon te maken.

Pluspunten

• praktisch
  • strak model

Officiele reactie van Atag 21-07-2020

Beste Jo,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze afzuigkap helemaal naar wens is.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Paul Vreeke 23-12-2019

Mooi strak model

Geschreven voor: ETNA AB190RVS

In eerste instantie was ik wat sceptisch tegenover een afzuigkap zonder afvoer maar met filters. In het gebruik valt de overlast van geurtjes erg mee. Niet meer dan met een afzuigkap met afvoerkanaal. Het geluid valt ook best mee.

Pluspunten

• mooi strak adel
  • weinig geluidsoverlast

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Paul,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de afzuigkap. Bedankt voor deze mooie review.

Groet, Femke
Webcareteam ETNA

A. de Ruijter 10-12-2019

Prima afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB190RVS

Mooie, strakke afzuigkap. Eenvoudige bediening, voldoende capaciteit en makkelijk schoon te maken/houden. Garantietermijn van 5 jaar is een extra plus!

Officiele reactie van Atag 11-12-2019

Beste A. de Ruijter, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afzuigkap. Door het registeren van uw afzuigkap heb je recht op kwaliteitsgarantie. Dit betekent dat u naast 2 jaar volledige fabrieksgarantie ook recht heeft op 3 extra jaar kwaliteitsgarantie vanaf de aankoopdatum. Bij een monteursbezoek hoeft u in jaar 3 tot en met 5 alleen de voorrijkosten te betalen. U hoeft daarbij alleen de aankoopnota aan de monteur te laten zien. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Abert Wolf 27-10-2019

Wandschouw afzuigkap 90 cm met een mooi design

Geschreven voor: ETNA AB190RVS

Vanwege kapotte motor in de oude afzuigkap, op zoek gegaan naar een een nieuwe wandschouw afzuigkapkap van 90 cm, die zelf en snel te plaatsen was. Extra pluspunt was de extra garantietermijn van Etna. Het doet zijn werk goed en staat mooi in de keuken. Prijs/kwaliteit is prima.

Pluspunten

• eenvoudig zelf te plaatsen
  • prima afzuigkracht
  • snel schoon te maken

Officiele reactie van Atag 30-10-2019

Beste Abert, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om lezen dat de afzuigkap goed bevalt! Groet Heidi van webcareteam ETNA.

kleinjan 20-10-2019

goed

Geschreven voor: ETNA AB190RVS

goede afzuigkap. makkelijke bediening, fraai vormgegeven en makkelijk in onderhoud ruim voldoende capaciteit

Pluspunten

• bediening
  • onderhoud

Minpunten

• geluid

Officiele reactie van Atag 21-10-2019

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze afzuigkap u zo goed bevalt.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare team ETNA

Etna Afzuigkamp AB560ZT 29-04-2019

kleur zwart, groot afzuigvermogen en stil.

Geschreven voor: ETNA AB190RVS

Ik heb voor deze afzuigkap gekozen, omdat ik een zwarte wilde en deze heeft een groot afzuigvermogen voor de grote van de open keuken en is stil.

Officiele reactie van Atag 30-04-2019

Goed te lezen dat u zo tevreden bent en dit met ons wilt delen! Bedankt voor de review.
Groet Webcareteam ETNA