Siemens LF21BA572

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jeroen 07-09-2017

Mooi en effectief

Deze Siemens afzuigkap is erg mooi van vorm . Ondanks zijn enorme omvang (120cm) ziet het er erg mooi uit en oogt de kap toch smal . De bedienings gemak is groot, allemaal via touch screen en werkt snel en easy. Wij hebben hem als recirculatie kap in gebruik met een Plasmamade module erin. En het werkt perfect, de kook geuren worden goed opgenomen. De afzuigkap is ook niet erg hinderlijk als deze aanstaat. Handig is ook dat er een na ventilatie toets op zit, na het koken kan je deze aanzetten, zodat de afzuigkap 10 min. nog op stand 1 de laatste luchtjes verwijderd. Kortom weer een top product van Siemens, een aanrader !

Pluspunten

• Effectief
  • Geluid valt mee
  • Plasmamade kan toegevoegd worden

jrm 17-03-2017

top product

top product, prima, erg stil, zuinig, mooie verlichtingen, handige knoppen, prachtig design, leuke rustvrije staal, veel functies, luchtfilter vervangbaar

Minpunten

• geen afstandbediening

Stephanie Overbosch 29-09-2016

Mooie eyecatcher in de keuken

We wilden een mooie wasemkap boven ons eiland, waardoor we bij dit model uitkwamen. Hij staat prachtig boven het eiland en hij werkt fantastisch. Zelf prei, uien en hutspot trekt hij goed weg! We zijn enorm tevreden!

Pluspunten

• uiterlijk
  • goede afzuiging

Minpunten

• RVS altijd wat lastig schoon te maken