Bosch DWK098G61 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
850 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Lysanne 14-08-2016

Mooi Design

Goed werkende afzuigkap met een design. Staat erg mooi in onze nieuwe keuken. Daarnaast werken de tiptoetsen perfect.

Pluspunten

• Tiptoetsen

Minpunten

• Vingerafdrukken zichtbaar

T Berendsen 26-07-2016

Fantastisch, deze afzuiger verslaat alles.

Makkelijk in gebruik. Zeer makkelijk schoon te maken.
Afzuigcapaciteit is zeer goed. Het is een fantastisch apparaat en de blikvanger in je keuken.

perfectie in design 24-07-2016

design in combinatie met perfecte afzuiging

We waren op zoek naar een afzuigkap waar je niet je hoofd aan stoot, perfect zijn werk doet en ook nog een aanvulling is op het gekozen nieuw keuken interieur. We zijn terecht gekomen bij deze mooie kap

Lelie 09-04-2016

Schuine afzuigkap

Mooie maar ook praktische afzuigkap. Bij deze afzuigkap hoef je niet meer je hoofd te buigen om in je pannen te kijken. Produceert wel geluid, geen idee of dat ligt aan het feit dat wij recirculatie erin hebben verwerkt. Gebruiksvriendelijk, duidelijke symbolen op de afzuigkap voor verschillende programma's. Ook een programma dat na het koken nog even doorgaat met afzuigen en dan vanzelf stopt naar een aantal minuten. Er komt voldoende licht vrij als je de lampjes van de afzuigkap aanzet.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com