Siemens LC97BA532 - Reviews

730 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Maarten 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie kap, zuigt erg goed af, fijne verlichting, alleen niet opgewassen tegen het gewicht van een schilder die erop gaat hangen. De vraag is of dit een kwaliteit van een afzuigkap dient te zijn.

Matt 22-01-2017

hi maarten bedank hiervoor. heb je toevallig ook ervaring met afzuigkappen die wel het gewicht van gemiddelde schilder kunnen dragen? Mijn schilder weegt schat ik in 75 kilo.
Bij de specificaties ontbreekt dit gegeven vaak. Vreemd, want blijkbaar ben ik niet de enige die hier graag op internet dieper op in wil gaan. Kortom; alvast bedankt voor het delen van je ervaring.

keukenprinses 20-03-2017 Product paar weken in bezit

Mooi strak vormgegeven, maar wel wat luidruchtig

De uitstraling is prachtig. Mooi strak model, geeft goed licht. Alleen is de afzuigkap wel wat luidruchtig.

Pluspunten

• vormgeving
  • licht

Minpunten

• geluid

den Burger 27-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Dé afzuigkap

Van alle Siemens apparaten ben ik wel héél erg blij met de aankoop van deze afzuigkap. Hij werkt, zelfs in de hoogste stand, zeer geluidsarm alle luchtjes weg. En hij werkt zo goed, dat hij ook de rook van de open haard uit de andere kamer wil opslokken.

Pluspunten

• model
  • gebruiksgemak

Minpunten

• ???

nico 22-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en goede aanzuiging

Stille en goede afzuigkap. Goede prijs / kwaliteit met een mooi design. Staat erg mooi in de keuken en we zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

• Still
  • Goede afzuiging

aadboogaards 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

strak scherm met mooie led verlichting

mooie afzuiger, goede en mooie led verlichting aan de voorzijde. met de 150 mm afvoer zuigt het apparaat geweldig, zelfs bij stand 1

Pluspunten

• strak uiterlijk
  • goede afzuiging
  • mooie led verlichting

D verbart 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zuigt goed af

Goede afzuigkap zuigt alle dampen snel af a4tje blijft hangen. goed reinigbaar van filters in de vaatwasser

Pluspunten

• Licht
  • Bediening

Ulbe 12-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stoere uitstraling

Mooi vormgegeven stoere afzuigkap, prachtige heldere LED verlichting. In onze witte hoogglans keuken steekt deze roestvrijstalen afzuigkap mooi af, echt een blikvanger, Minpuntje zijn de bedieningsknoppen, het indrukken gaat redelijk zwaar, en de vlinderklep klappert soms bij bepaalde wind. Afzuiging is in orde, de roosters zijn goed schoon te maken, kortom een goede aankoop wat ons betreft!

Pluspunten

• stoere uitstraling
  • mooie verlichting

Minpunten

• knoppen redelijk zwaar

RRus 08-01-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer goede zuigkracht

Super goed apparaat! Goede zuigkracht, helder licht en makkelijke bediening. Ook de power functie is erg goed.

Pluspunten

• zuigkracht
  • bediening
  • power functie
  • Heldere lamp

Familie Vink 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldig apparaat

Een heel goed product. Bij halve kracht zuigt het apparaat al voldoende af om geen geurtjes in huis te hebben. Daardoor functioneert hij dus stil en efficiënt.

Lia van der Meer 12-11-2016 Product paar weken in bezit

geluidarm

Afzuigkap heeft hoge afzuig capaciteit en maakt weinig lawaai. Ook bij lage stand prima afzuiging en weinig tot geen baklucht in de huiskamer. Mooie uitstraling en gemakkelijk in bediening.

Michel 17-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima afzuigkap

Zuigt goed alle geurtjes en stoom / rook op. Heeft 3 standen waarbij de 3e stand behoorlijk veel geluid maakt. Maar meestal zet ik hem op stand 1. Is in de meeste gevallen voldoende. Filters kunnen verwijderd worden en ook in de vaatwasser. Ook het lampje is handig. Geeft genoeg licht. Kortom , zeer tevreden.

Pluspunten

• Zuigt geurtjes goed op
  • Goed schoon te maken.

Minpunten

• geluid bij stand 3

Nick Linnenbank 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

krachtige afzuigkap!

deze afzuigkap is krachtig en handig. makkelijk te bedienen door de zuigkracht met knoppen aan te passen. is relatief stil. de roosters kunnen in de afwasmachine. alleen de schacht en de afzuigkap zelf lopen niet naadloos in elkaar over, voor de rest ook mooi design.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• naad te zien
  • niet geluidloos

Rob 31-07-2016 Product maand in bezit

Uitstekende kap

Het is de eye-catcher van onze keuken, het visitekaartje. De kap maakt opvallend weinig geluid en werkt zeer goed, zelfs met de koolstoffilters. Kortom, een goede aankoop.

Nordin 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Gewoon een goede , lekker snel en gemakkelijk schoon te maken.Afzuigkap van goede kwaliteit. Mooi om te zien en doet het heel goed.

Kim 13-09-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik vanwege duidelijke knoppen op de voorkant, daarnaast vraag je je bijna af of de afzuigkap het wel doet aangezien deze zo ontzettend stil is. Heel blij mee

Gerard 03-08-2015 Product maand in bezit

Degelijke afzuigkap. Bediening is eenvoudig en functioneert prima. Verlichting en vormgeving erg mooi. Uitneembare roosters die in de vaatwasser kunnen.

Leonlion 14-05-2015 Product kwartaal in bezit

Mooi design en hij werkt heel goed. Hij heeft verschillende zuigkrachten en de verlichting is met LED

Hyble 09-05-2015 Product maand in bezit

Afzuigkap die zijn werk goed doet. En ook nog eens mooi vormgegeven. Meerdere standen en mooie verlichting. Gewoon prima ding dus!

J blom 22-04-2015 Product paar dagen in bezit

Led verlichting is en duurzaam en geeft mooi en helder licht.
Powerstand stopt automatisch en gaat dan stand lager!
Geluid valt reuze mee.

Ben er super blij mee

Heleen532 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

1 druktoets voor verlichting en 5 voor afzuiging.
Filters zijn er makkelijk uit te halen. Filterbevestiging lijkt niet erg degelijk.
Led verlichting is duurzaam en voordeliger dan andere verlichting.