Siemens LC97BA532 - Reviews

730 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Maarten 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie kap, zuigt erg goed af, fijne verlichting, alleen niet opgewassen tegen het gewicht van een schilder die erop gaat hangen. De vraag is of dit een kwaliteit van een afzuigkap dient te zijn.

Matt 22-01-2017

hi maarten bedank hiervoor. heb je toevallig ook ervaring met afzuigkappen die wel het gewicht van gemiddelde schilder kunnen dragen? Mijn schilder weegt schat ik in 75 kilo.
Bij de specificaties ontbreekt dit gegeven vaak. Vreemd, want blijkbaar ben ik niet de enige die hier graag op internet dieper op in wil gaan. Kortom; alvast bedankt voor het delen van je ervaring.

Marielle47 11-07-2017

Strakke afzuigkap

Deze afzuigkap is afgelopen maand in onze nieuwe keuken geplaatst. Naast dat de vormgeving modern en strak is, zijn wij erg tevreden. De lampjes bieden voldoende licht bij een donkere dag. De afzuigkap is krachtig genoeg om etensgeuren goed af te voeren naar buiten. Tip: na het drukken op de knopjes geef het systeem even de tijd om 'op gang' te komen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

AdKwa 03-07-2017

slap ding

geen goede capaciteit, werking Plasma filter zeer onduidelijk. zuigt onderdruk waardoor bij uitschakeling het materiaal weer in zijn normale vorm terug springt met een knal.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

jank 30-05-2017

doet wat die moet doen.

Deze afzuigkap werkt gewoon goed incl het koolstof filter wat er in zit. Je ruikt ze wat niks in huis als je gekookt heb.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

basvs 14-04-2017

Degelijke afzuigkap

Prettig dat er drie roosters zijn, die gemakkelijk in vaatwasser passen. Niet heel stil, maar dat zit ook deels in de afvoerslang.

keukenprinses 20-03-2017 Product paar weken in bezit

Mooi strak vormgegeven, maar wel wat luidruchtig

De uitstraling is prachtig. Mooi strak model, geeft goed licht. Alleen is de afzuigkap wel wat luidruchtig.

Pluspunten

• vormgeving
  • licht

Minpunten

• geluid

den Burger 27-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Dé afzuigkap

Van alle Siemens apparaten ben ik wel héél erg blij met de aankoop van deze afzuigkap. Hij werkt, zelfs in de hoogste stand, zeer geluidsarm alle luchtjes weg. En hij werkt zo goed, dat hij ook de rook van de open haard uit de andere kamer wil opslokken.

Pluspunten

• model
  • gebruiksgemak

Minpunten

• ???

nico 22-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en goede aanzuiging

Stille en goede afzuigkap. Goede prijs / kwaliteit met een mooi design. Staat erg mooi in de keuken en we zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

• Still
  • Goede afzuiging

aadboogaards 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

strak scherm met mooie led verlichting

mooie afzuiger, goede en mooie led verlichting aan de voorzijde. met de 150 mm afvoer zuigt het apparaat geweldig, zelfs bij stand 1

Pluspunten

• strak uiterlijk
  • goede afzuiging
  • mooie led verlichting

D verbart 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zuigt goed af

Goede afzuigkap zuigt alle dampen snel af a4tje blijft hangen. goed reinigbaar van filters in de vaatwasser

Pluspunten

• Licht
  • Bediening

Ulbe 12-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stoere uitstraling

Mooi vormgegeven stoere afzuigkap, prachtige heldere LED verlichting. In onze witte hoogglans keuken steekt deze roestvrijstalen afzuigkap mooi af, echt een blikvanger, Minpuntje zijn de bedieningsknoppen, het indrukken gaat redelijk zwaar, en de vlinderklep klappert soms bij bepaalde wind. Afzuiging is in orde, de roosters zijn goed schoon te maken, kortom een goede aankoop wat ons betreft!

Pluspunten

• stoere uitstraling
  • mooie verlichting

Minpunten

• knoppen redelijk zwaar

RRus 08-01-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer goede zuigkracht

Super goed apparaat! Goede zuigkracht, helder licht en makkelijke bediening. Ook de power functie is erg goed.

Pluspunten

• zuigkracht
  • bediening
  • power functie
  • Heldere lamp

Familie Vink 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldig apparaat

Een heel goed product. Bij halve kracht zuigt het apparaat al voldoende af om geen geurtjes in huis te hebben. Daardoor functioneert hij dus stil en efficiënt.

Lia van der Meer 12-11-2016 Product paar weken in bezit

geluidarm

Afzuigkap heeft hoge afzuig capaciteit en maakt weinig lawaai. Ook bij lage stand prima afzuiging en weinig tot geen baklucht in de huiskamer. Mooie uitstraling en gemakkelijk in bediening.

Michel 17-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima afzuigkap

Zuigt goed alle geurtjes en stoom / rook op. Heeft 3 standen waarbij de 3e stand behoorlijk veel geluid maakt. Maar meestal zet ik hem op stand 1. Is in de meeste gevallen voldoende. Filters kunnen verwijderd worden en ook in de vaatwasser. Ook het lampje is handig. Geeft genoeg licht. Kortom , zeer tevreden.

Pluspunten

• Zuigt geurtjes goed op
  • Goed schoon te maken.

Minpunten

• geluid bij stand 3

Nick Linnenbank 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

krachtige afzuigkap!

deze afzuigkap is krachtig en handig. makkelijk te bedienen door de zuigkracht met knoppen aan te passen. is relatief stil. de roosters kunnen in de afwasmachine. alleen de schacht en de afzuigkap zelf lopen niet naadloos in elkaar over, voor de rest ook mooi design.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• naad te zien
  • niet geluidloos

Mvb16 08-08-2016

Zeer geschikt voor recirculatie

We gebruiken nu een paar weken deze afzuigkap. Door de energiezuinige woning zijn we afhankelijk van recirculatie, waar we eerst wel onze twijfels over hadden of dat wel goed zou werken. Onze twijfels waren onterecht, want het werkt erg goed.

Rob 31-07-2016 Product maand in bezit

Uitstekende kap

Het is de eye-catcher van onze keuken, het visitekaartje. De kap maakt opvallend weinig geluid en werkt zeer goed, zelfs met de koolstoffilters. Kortom, een goede aankoop.

jvriezekolk 28-07-2016

mooi en goed apparaat

Een goed apparaat, lekker stil in stand 1 en 2. Bijgeleverde keerklep was alleen al defect in de verpakking.

wdegraaf 04-07-2016

stille Power!

zuigt en filtert de kooklucht goed waarbij ook een powerstand flink wat kooklucht filtert. stil en gebruikersvriendelijk.