ETNA AIP690WIT

Type/soort
afzuigkap

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AIP690WIT op Kieskeurig.be.

Donkers 03-08-2020

Mooi weggewerkt!

Geschreven voor: ETNA AIP690WIT

Super mooie afzuigkap, mooi weggewerkt in mijn nieuwe strakke witte keuken!
Krachtige motor, maar haast geruisloos. Echt een aanrader!

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste heer/mevrouw Donkers,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de afzuigkap en dat hij goed past in de strakke keuken. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met de afzuigkap.
Met vriendelijke groet, Femke

Webcareteam ETNA

Anjo Kant 29-04-2020

Strak design

Geschreven voor: ETNA AIP690WIT

De afzuigkap ziet er prachtig uit en doet zijn werk ook goed. Hij is niet heel stil, maar ook niet erg lawaaierig; het geluidsniveau ervaar ik als normaal. De bediening met afstandsbediening is handig, omdat hij bij ons hoog hangt.
De ingebouwde LED spotjes schijnen wel enigszins wit licht, witter dan de andere spotjes in onze keuken. Ik las in de gebruiksaanwijzing dat je de LED spotjes niet zelf kunt vervangen, daar moet een monteur voor komen. Dat vind eik niet handig. Hopelijk duurt dat dus nog heel lang voordat dat zover is ;-)

Pluspunten

• strak design
  • afstandsbediening
  • timer

Minpunten

• vrij wit licht
  • LED spots niet zelf te vervangen

Officiele reactie van Atag 30-04-2020

Beste Anjo,
Bedankt voor je review, fijn te lezen dat deze afzuigkap aan je verwachtingen voldoet. Het is inderdaad zo dat je zelf de LED spots niet kan vervangen maar wij gaan er net als jij vanuit dat dat nog lang niet nodig is :-).
Wij wensen je veel plezier met je aankoop.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

H.W 07-04-2020

Mooi ingebouwde kap

Geschreven voor: ETNA AIP690WIT

mooie afzuigkap die mooi in het plafond weggewerkt kon worden. heel blij met de spotjes die na het eten koken gedimd kunnen worden zodat je in sfeer kunt eten in de keuken.
geluid en afzuigsterkte prima. prima afstandbediening handig in het gebruik. zeer tevreden over deze afzuigkap.

Pluspunten

• mooi design
  • dimbaar licht
  • handige afstandbediening

Officiele reactie van Atag 09-04-2020

Beste H.W. Bedankt dat je de moeite heb genomen met het plaatsen van deze fantastische review. Heel veel plezier met deze inbouw plafondunit van ETNA. Groet Heidi van webcareteam ETNA.