Princess 201851 - Citruspers - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

4,4

• Slecht

posthumus1 01-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Waardeloos ding, stopt ermee als je meer dan een paar glazen wilt maken, is slecht schoon te maken, de pershendel voelt na een paar maanden alsof ie elk moment kan afbreken. Het sapstoppertje werk ook niet goed.

AstridvdH 29-12-2014

5,8
Twee keer deze pers gehad, beide keren stopte de pers er na vijf sinaasappels mee en als hij weer schoon en 'afgekoeld' was deed hij her weer. Helaas geen succes dus! :-(

TamaraR 23-03-2015

Bij mij ook voor 2de keer kapot. Anti lek tuit al na 3 weken en de pers zelf draaide al snel door. Afrader en slechte kwaliteit.

TamaraR 02-11-2014
  • Product kwartaal in bezit

6,3
Makkelijk te gebruiken en schoon te maken, werkt snel en prettig. Duurzaamheid helaas erg kort, binnen 2 maanden bleek het onderdeel/ de hendel waarmee je druk geeft op de sinaasappel al los te gaan en te gaan draaien. Erg jammer want verder prima apparaat.

Janny de bruijn 02-04-2018

Weinig kracht en snel oververhit

Dit product is onze slechtste aankoop van 2018. Hij heeft weinig kracht als de perssinaasappel wat stuger is en na 3 sinaasappels persen met tussenstop bij iedere voorzichtige pers is hij oververhit en moet hij afkoelen 5 a 10 minuten. Tijd naar uitgekeken maar uiteindelijk een grote teleurstelling.

F. 18-01-2018

Druppelstop

De druppelstop is ondanks de goede en voorzichtige zorg al 3 keer kapot gegaan en kan dan niet meer worden gesloten. Een nieuwe kost iedere keer 15 euro.

Pluspunten

• staat stevig

Minpunten

• druppelstop waardeloos