JBL ES25C

KEF Q600c

Focal Electra CC 1008 Be

Focal Electra CC 1008 Be

Dreft 08-11-2011 Product jaar of meer in bezit

Een krachtige speaker met mooie lage tonen, goede midde tonen en helder hoge tonen in combinatie met een Denon versterker PMA 710. Verder ook nog een compacte uitvoering, die je over al kwijt kunt.

BVV72 27-11-2009 Product kwartaal in bezit

Mijn Pioneer 5.1 systeem met bijgeleverde speakerset voldeed op de actieve sub niet meer nu ik groter ben gaan wonen.

Nu voor JBL gegaan en deze ES25C is echt geweldig! Wat een mooi strak geluid komt er uit. Nadeel het is wel een bakbeest.

christian groot 06-11-2009 Product paar dagen in bezit

Deze centerspeaker is echt geweldig. Heel lang zitten overwegen omdat dit toch wel een flinke aanschaf is voor een student.
Ik zelf heb een Logitech Z5500. En de subwoofer daarvan is gewoon heel goed, alleen de speakers zelf, tja daar valt over te twisten. Dus ik dacht, klein beginnen, eerst een center en 2 rears (die ik nu als front gebruik tot ik nieuwe fronts koop, en dat gaat wss wel gebeuren ;) ) Dus nu heb ik 2 ES10's draaien en 1 ES25c. Nouja zowel over de es10 als es25c ben ik meer dan zeer tevreden. Ik heb hiervoor ook nog een sony sf-1300 gehad maar das ook geen partij voor deze center. De lage tonen zijn erg goed, met bass-reflex en dat merk je ook. (nouja mijn versterker van 65W is natuurlijk niks maarja, daar komt ooit nog wel een onkyo voor) Mid-tonen zijn perfect, en nog beter zijn de hoge tonen. Ik kan deze speakers echt aanbevelen. De hele serie, want die 40.000 Hz techniek (jah een mens hoort niet boven de 20.000) is gewoon geniaal. Je hoort veel meer detail in de stem.

Ik zou zeggen, al heb je het geld er voor over, gewoon kopen.

PS: wel groot dat ding dus hou rekening mee dat je een nette tv-meubel moet hebben om de ES25c weg te werken.

Birdy D 14 05-11-2008 Product maand in bezit

In combinatie met de ES80 en de ES150 een compleet plaatje. Zit een best geluid in qua design een prachtige speaker. Enig nadeel vind ik de diepte van de speaker waarbij je een probleem kan krijgen als je hem voor de tv wilt zetten die op een poot staat. TV op de speaker zou een oplossing zijn ware het niet dat deze speaker schuin afloopt...Maar dit heeft niets met de kwaliteit te maken,die is goed!