Sony BDPS6700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDPS6700 op Kieskeurig.be.

ruud 13-09-2017

fantastisch apparaat mits goed ingesteld

Geschreven voor: Sony BDPS6700

Dit is een fantastisch apparaat; het is een goede blue ray speler en tegelijk een prima mediaplayer. Beeld erg goed, bediening overzichtelijk. Wifi is sterk.
Aantal aandachtspuntjes:
- het apparaat kan problemen geven met aan- en uitschakelen. Dat lag bij mij aan de HDMI poort van het apparaat die reageert op aangesloten apparaten. Die heb ik uitgezet in de instellingen en ik had geen problemen meer.
- Stel je mediaplayer in door het icoon toe te voegen aan startscherm. Dat had Sony standaard moeten doen
- bij het navigeren via de media player door de muziek-, foto- of filmlijst moet je lang naar beneden scrollen. Het zou overzichtelijker moeten.

Pluspunten

• combi Blu-ray en mediaplayer
  • sterke wifi
  • fantastisch beeld

Minpunten

• overgevoelige HDMI poort
  • navigatie in media player

Luijb017 15-12-2017

Goede DVD upscaler

Geschreven voor: Sony BDPS6700

De meeste bluray spelers (misschien niet de allergoedkoopste) geven een goed beeld met een bluray film,daar zal je niet snel veel verschil in zien.Maar een goed tot zeer goed beeld met een DVD film zie je wel verschil.Deze speler doet dat zeer goed.De film Toy Story op dvd ziet er vreemd uit op de bluray spelers die ik gehad heb (ook duurdere modelen) maar tot mijn grote vreugde op deze Sony niet.Ook dvd's met veel ruis worden op deze speler beter afgespeeld.De beeld ruis valt bijna niet meer op.Alleen het opstarten zou sneller mogen.De geluids kwaliteit heb ik nog niet uitgebreid getest.Heb mijn TV aan een home cinema set gekoppeld.

Pluspunten

• DVD's upscalen
  • Klein formaat
  • Na het opstarten best snel met schakelen
  • Schuift niet ondanks licht gewicht

Minpunten

• Geen display
  • Afstands bediening wat klein

HaVe 24-02-2019

Prima Blu Ray speler maar

Geschreven voor: Sony BDPS6700

Als Blu Ray speler is deze prima. Goed beeld, geluid, mediaplayer, upscaling etc (zie ook vorige reviews). Maar het predicaat smart TV mogen ze wel schrappen bij Sony. Slechts een handje vol Apps (circa 15) waarvan een aantal niet werken en de meeste die wel werken voor ons totaal niet interessant zijn. Hetgeen wel interessant is beperkt zich hoofdzakelijk tot Netflix en YouTube. De browser functie is inmiddels vervangen door een andere welke er dit voorjaar 2019 helemaal me stopt.

Pluspunten

• Prima kwliteit beeld
  • Goeie mediaplayer
  • Upscaling werkt prima

Minpunten

• Veel te beperkt met z'n Apps
  • Geen extra Apps te downloaden Bijv. van Playstore
  • (Straks) geen browser meer.