Sony BDPS6700 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

ruud 13-09-2017

fantastisch apparaat mits goed ingesteld

Dit is een fantastisch apparaat; het is een goede blue ray speler en tegelijk een prima mediaplayer. Beeld erg goed, bediening overzichtelijk. Wifi is sterk.
Aantal aandachtspuntjes:
- het apparaat kan problemen geven met aan- en uitschakelen. Dat lag bij mij aan de HDMI poort van het apparaat die reageert op aangesloten apparaten. Die heb ik uitgezet in de instellingen en ik had geen problemen meer.
- Stel je mediaplayer in door het icoon toe te voegen aan startscherm. Dat had Sony standaard moeten doen
- bij het navigeren via de media player door de muziek-, foto- of filmlijst moet je lang naar beneden scrollen. Het zou overzichtelijker moeten.

Pluspunten

• combi Blu-ray en mediaplayer
  • sterke wifi
  • fantastisch beeld

Minpunten

• overgevoelige HDMI poort
  • navigatie in media player
Geschreven voor: Sony BDPS6700

Luijb017 15-12-2017

Goede DVD upscaler

De meeste bluray spelers (misschien niet de allergoedkoopste) geven een goed beeld met een bluray film,daar zal je niet snel veel verschil in zien.Maar een goed tot zeer goed beeld met een DVD film zie je wel verschil.Deze speler doet dat zeer goed.De film Toy Story op dvd ziet er vreemd uit op de bluray spelers die ik gehad heb (ook duurdere modelen) maar tot mijn grote vreugde op deze Sony niet.Ook dvd's met veel ruis worden op deze speler beter afgespeeld.De beeld ruis valt bijna niet meer op.Alleen het opstarten zou sneller mogen.De geluids kwaliteit heb ik nog niet uitgebreid getest.Heb mijn TV aan een home cinema set gekoppeld.

Pluspunten

• DVD's upscalen
  • Klein formaat
  • Na het opstarten best snel met schakelen
  • Schuift niet ondanks licht gewicht

Minpunten

• Geen display
  • Afstands bediening wat klein
Geschreven voor: Sony BDPS6700