Tefal Blenders BL811D - Reviews

Laagste prijzen
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,5 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Truusje64 11-04-2018

Super blender!

Ik beveel dit apparaat aan het is mooi sterk goed schoonte maken door de speciale schoonmaak stand die er op zit je kunt er moeiteloos shakes in maken soep in fijn maken noten fijn mixen voor mij ik wil niet meer anders.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Schoonmaakknop
  • Staat mooi

Vroomedijk 05-03-2018

Heerlijk en gezond

Wat een mooi en robuust apparaat. Eerlijk gezegd vond ik een blender altijd een beetje overbodig. Kon het prima af met een handmixer, cituspers en een staafmixer met hakmolen. Maar nu ik dit apparaat in huis heb gaat er een (gezonde) wereld voor mij open. Het is heel leuk en makkelijk om de heerlijkste en gezondste smoothies te maken. Ook voor kinderen is het een leuke stimulans om meer gezonde dingen binnen te krijgen als ze het zelf mogen doen.

Erg fijn apparaat. Vermaalt met gemak ijsblokjes en je kan makkelijk tijdens het proces nog iets bijvoegen.

Het enige nadeel vind ik wel dat de glazen kan erg zwaar en breekbaar is maar absoluut pluspunt is dat de kan heel gemakkelijk voor zowel links - als rechtshandigen te gebruiken is!!

Pluspunten

• Robuuste uitstraling
  • Vermaalt makkelijk

Minpunten

• Zware kan

Diaantjuh 02-03-2018

super blender!!

Ik heb deze blender mogen testen en ben er heel enthousiast over. Blender staat stevig op het aanrecht door de zuignappen aan de onderkant. Heeft een heel simpel bediening en zelfs een smoothie knop. Al je ingrediënten doe je in de blender en mat één druk op de knop doet de blender de rest. Ook over de zelfreinigend functie ben ik goed te spreken.

Pluspunten

• staat stevig
  • simpele bediening
  • zelf reiningende functie

Minpunten

• voledig uit elkaar halen vergt wat oefening

prbs 28-02-2018

mooie goede blender

Ik ben dol op deze blender. Dankzij de scherpe messen kan je echt alles malen. Van ijs tot aan noten. Echt ideaal. Ik heb er vooral smoothies mee gemaakt, maar aangezien echt alle ingredienten vermaald kunnen worden met deze blender zijn de combinaties eindeloos.
De blender is wel wat aan de zware kant en het was even uitvogelen hoe deze uit elkaar gehaald moest worden, maar afgezien van dat is het een super ding.
Ik ben vooral dol op de verschillende functies en snelheden die je kan kiezen. De lepel die erbij zit heb ik eigenlijk niet gebruikt. Nog niet nodig gehad, omdat mijn smoothies zo drinkbaar waren dat ik het niet eruit hoefde te lepelen.

Pluspunten

• scherpe messen
  • veel functies

Minpunten

• zware kan
  • moeilijk schoon te maken

Heinedebruin 27-02-2018

Waar voor jouw geld!

We wilden de mixer graag omdat we elke dag ontbijten met een smoothie. Dit hebben wij de afgelopen week steeds gedaan. Bij het unboxen verbaasde het ons hoe groot het product was. Het heeft een prominent plekje in de keuken gekregen. Des te beter, want het design ziet er erg goed uit: strak en modern. We verwachten op voorhand een handzaam apparaat met veel opties. Deze verwachting is uitgekomen. Het product is gemakkelijk in gebruik vanwege de gemakkelijke draaiknop aan de voorkant. Er achter komen hoe je de opties gebruikt is een eitje. De opties an sich zijn ideaal, want op deze manier bepaal je zelf hoe je de mixer wilt gebruiken. Daarnaast is het product robuust en ziet het er onverwoestbaar uit. Het enige minpuntje tot dusver is het schoonmaken, ondanks de auto clean functie. We gaan de komende week weer volop gebruikmaken van de mixer.

• Vele opties
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Schoonmaken

Manon Kole 26-02-2018

Makkelijk in gebruik zelfs voor domme blondjes zoals ik.

Wat een heerlijk product. Ik heb jaren met een flut blendertje gedaan van de action die absoluut geen kracht had, maarja arme student dus meer budget was er niet. Nu deze gekregen en dat is toch wel een stuk beter. Ik maak graag smoothies, lekker makkelijk en snel ontbijten. En met deze blender is dat helemaal makkelijk, ik gooi er wat fruit in met yoghurt of melk zet hem op de blender stand en ondertussen kan ik even mijn make-up en haar doen want de blender doe de rest.

Hij maakt wel veel lawaai maar dat kan ook niet anders met een blender, hij staat ook geen hele dag aan dus zo erg is het ook weer niet.

Na gebruik is hij gemakkelijk schoon te maken, ik spoel hem even uit vul hem met water en een beetje afwasmiddel en dan op de schoonmaak stand en het apparaat doet weer de rest.

Ook kan je hem voor een grondige schoonmaak beurt helemaal uit elkaar draaien zodat je elk inderdeel goed schoon kan maken.

Hij staat ook nog eens mooi op mijn aanrecht, mooi strak ontwerp ziet erg luxe en duur uit maar ik vind het een redelijke prijs voor dit product.

Jaren eerder moeten hebben dit ding! Helemaal geweldig.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruikt
  • Makkelijk schoon te maken
  • Krachtige motor
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Maakt veel herrie

Ruudje P. 25-02-2018

Stevige blender

Als liefhebber van fruitdrankjes was ik op zoek naar een stevige blender. Gevonden in dit product.
Stevig en krachtig wordt fruit, bevroren fruit, ijs melk en jus d'orange verwerkt tot een heerlijk drankje.
Zinder klonten en goed verpulverd. Heerlijk te drinken. Maakt ook ijsblokjes, nootjes en soorten groenten klaar om te drinken.
Een geweldig apparaat.

Pluspunten

• Grote kan met volddoende inhoud
  • Stevig apparaat
  • voorgeprogragrameerde toesten
  • zelfreinigend programma

Minpunten

• maakt wat lawaai

salmpie61 23-02-2018

SmoothieKing

Wat een fijne en mooie machine! Door deze blender maak ik met plezier allerlei heerlijke smoothies.
Mijn huidige staafmixer en hakmolen staan nu bijna werkeloos in de kast.
De ingestelde programma's voor smoothies of ijs crushen zijn echt fijn.
Terwijl de blender aan het mixen is kan je ondertussen iets anders doen.
Een duidelijk geluidsignaal laat horen dat je kan gaan smullen.
Het ijscrushen gaat alleen goed met kleiner ijsklontjes.
Zelfs het toevoegen van ingredienten kan door de opening in de deksel. Erg handig.
De grote glazen kan is zwaar maar je kan daardoor een grote hoeveelheid maken.
Wanneer je iets langer de vlijmscherpe messen wilt gebruiken kan je dit ook zelf regelen.
De autoclean is makkelijk maar soms moet je toch zelf aan de slag.
De onderdelen zijn gelukkig goed uit elkaar te halen.
Deze blender ga ik zeker aanschaffen!!!

Pluspunten

• sterke motor
  • grote kand
  • stabiel
  • autoclean
  • gebruiksgemak

Kwennie 22-02-2018

Degelijk apparaat met voor geprogrammeerde standen

Wij hebben dit product nu een aantal weken in gebruik en maken nog steeds bijna elke avond een smoothie, zo makkelijk is het! Dit apparaat heeft geen enkele moeite met bevroren fruit, dus dat is ideaal. Tegenwoordig altijd een paar doosjes in de vriezer.
Ook schoonmaken is een peulenschil met de schoonmaakstand. Behalve als je teveel afwasmiddel gebruikt, dan zit de hele keuken vol.

Al met al zeer tevreden, hoewel hij wel vrij veel lawaai maakt. Wellicht is dat normaal voor een blender.

Pluspunten

• Schoonmaakstand
  • Smoothiestand
  • Sterke motor
  • Zuignappen
  • Degelijk

Minpunten

• Geluid

Joukereview 19-02-2018

Gezond en gemakkelijk

De Tefal Perfectmix+ BL811D maakt een mens gezond! Waar ik zelden de moeite neem om iets anders dan een gemakkelijk pelbare banaan of pitloze druif te eten, heb ik nu vijfmaal per week een vitamineboost met heerlijk fruit in een mum van tijd gemaakt.
Een mooie (design), degelijke (robuust uitgevoerd) en gemakkelijke (weinig knoppen en een korte handleiding) blender. Een smoothie is zo gemaakt (wel een beetje verse gember toevoegen!). Varianten zijn zo verzonnen. Ingewikkelder is het, zo leert de ervaring, met groentesmoothies en soep: de tijd leert dat internet dan een goede vluchtheuvel is.
Het apparaat hebben wij nu enkele weken in ons bezit: afgezien van de positieve ervaringen hiervoor, zij vermeld dat wie enkel voor de smoothies gaat wellicht ook een minder luxe uitvoering kan kiezen. En, ook belangrijk, schoonmaken is een makkie. Even glazen beker omspoelen, water erin (evt. een drupje afwasmiddel toevoegen), druk op de knop en klaar is Kees.

Pluspunten

• design
  • gemak

Minpunten

• zware kan

Syllie10 19-02-2018

Super blender

Eindelijk een blender die doet wat ik verlang van een blender. Door zijn snelle motor zijn smoothies enz. zo gemaakt. Ook handig dat je via het klepje in de deksel nog dingen kunt toevoegen. Maar ook bevroren producten (diepvriesfruit) gaan stukken beter dan mijn vorige blender kon.
Qua schoonmaken is het een fluitje van een cent. De kan zelf is wel vrij zwaar om te tillen, maar wel heel erg stevig daardoor.
Ook de bediening is erg handig en de voorgeprogrammeerde functies natuurlijk ook.
Qua design ziet de blender er ook prima uit dus al met al een prima product voor een prima prijs.

Pluspunten

• Snelheid
  • prijs - kwaliteit prima

Minpunten

• Zware kan

Robert 18-02-2018

Beste blender voor een goed prijs

Wat vind ik van het design?
Omdat niet alleen de maag maar ook het oog wat wil kochten wij deze Tefal BD811 RVS blender. Hij is oprecht mooi en staat stoer op het aanrecht. De RVS onderzijde staat stevig dankzij vier zuignappen in de bodem en de glazen kan schittert prachtig.

Welke verwachtingen had ik van de kwaliteit?
Na enkele reviews te hebben gelezen hoopten wij een stevige, krachtige en eenvoudig te gebruiken blender aan te schaffen. Dat is ook echt gebeurd! De krachtige motor hakt alles, door de zes messen in de onderzijde van de kan, van ijsblokjes, pinda’s, stugge groente en kan door de dikke kan, warme en koude producten beide goed aan.

Hoe heb ik het product vooral gebruikt?
Wij gebruiken het doorgaans voor het maken van smoothies en sauzen. Maar ook het gladmaken van soepen is een kleine moeite voor deze krachtige machine

Is het gemakkelijk in gebruik
Wij hebben zelden een zo eenvoudig machine gehad. Drie voorkeurknoppen voor smoothies, ijsblokjes fijnmaken en auto clean met daarnaast de pulseknop en de traploze instelling voor mixen. Vooral het schoonmaken van de messen en kan zijn eenvoudig door de sluiting aan de onderzijde van de kan. Even draaien zonder veel moeite en de ring komt los, de messen komen vrij en de kan is open aan beide zijden. Even onder het water en schoon zijn de messen. Wil je niet zo moeilijk alles uit elkaar halen, dan vul je de kan met warm water, drukt op de autoclean knop en wacht op het einde van dit pogrammaatje. Water er uit laten lopen en klaar!

Over welke features ben ik erg tevreden en over welke wat minder
De krachtige motor, de RVS-behuizing, de zuignappen onder de machine en het design zijn opvallend goed. De kan, met een inhoud van twee liter is aan de zware kant maar daarmee kan je dan ook warme en koude producten zonder moeite mixen

Waarom wilde ik dit product zo graag hebben
De prijs kwaliteit verhouding was goed, het design was mooi maar eenvoudig en het bedieningsgemak hebben bij ons de doorslag gegeven om deze machine aan te schaffen.

met alle plezier en vertrouwen zou ik deze Tefal BD 811 RVS blender aanbevelen aan vrienden en familie en heb dat ook al gedaan.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Zuignappen
  • Autoclean

Minpunten

• Zware kan

Wielrenfanaat 16-02-2018

Krachtige blendef

Erg fijn product. Krachtig ding wat zelfs ijs klein kan maken. Makkelijk schoon te maken door de ‘auto clean’ stand. Handig klepje aan de bovenkant waar je makkelijk extra ingrediënten doorheen kunt gooien tijdens het mixen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Handig klepje
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kan lekken als je hem niet goed in elkaar zet

Donna 15-01-2018
  • Product gekregen

TEfal blender

ik kan deze blender niet meer wegdenken uit mijn keuken. Ik ben welleens tevreden geweest met een blender maar dat was niks vergeleken met dit apparaat.
Hij wordt dagelijks gebruikt en dan voornamelijk voor smoothies en babyhapjes. Ik vind de ingestelde smoothie knop dan ook helemaal geweldig. En hij krijgt alles zo mooi glad. Zelfs bevroren fruit is een piece of cake.
De schoonmaakfunctie vind ik ook een leuk en handige functie. Wordt dan ook zeer vaak gebruikt.
Design vind ik ook prachtig, je ziet en voelt de zware kwaliteit. Goeie kan van dik glas, stabiliteit tijdens hoge toeren, en stevige deksel.

Pluspunten

• Krachtig
  • Opties

rilana213 13-01-2018

Super handig apparaat

Ik vind het een erg prettig apparaat, zeker door de simpele en goede werking van dit apparaat. De blender is zo in elkaar gezet, en na gebruik ook zo weer schoongemaakt, met een druk op een knop.
De glazen maatbeker vind ik wel erg zwaar aanvoelen.
Werkt als volgt: je doe de ingrediënten (grof gesneden) erin. Het knopje smoothies indrukken en en dit werkt perfect. Na het maken van de smoothie vul je de kan met warm water en druk je op het knopje schoonmaken. Ook dit werkt erg plezierig. Even droogmaken met een theedoek en hij kan weer terug in de kast. Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst. Ik raad deze dus ook aan als je van lekkere smoothies houdt.

Pluspunten

• snel in elkaar
  • makkelijk schoon te maken
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• zware schenkkan
  • prijs

Manuella 12-01-2018

Goed product

Prima product, makkelijk in gebruik en goed schoon te maken.
Gebruik het dagelijks en functioneert perfect.
Voor zowel smoothie als het crushen van ijsblokjes

Monique16 12-01-2018

Mooi, maar zwaar design blender

Ik heb deze blender ervaren als een hele fijne, mooie en massieve blender. Hij is stevig en heeft een mooi design. De messen zijn erg scherp, en de kan is erg zwaar (zeker met inhoud). Er zitten goede en bruikbare standen op.

• Massief
  • Scherpe messen

Minpunten

• Zwaar
  • Scherpe messen

Isabel 30-12-2017

Goed werkende blender

Blender doet goed zijn werk binnen een paar seconden. Niets is moeizaam, zelfs bevroren fruit is binnen paar seconden geblend.
1 nadeel: hij is groot en neemt redelijk veel plek in beslag.

Pluspunten

• Blend goed en alles fijn in paar seconden
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Groot

nicell514 29-12-2017

Fantastisch apparaat

Ik vind dit apparaat echt een aanwinst in de keuken. Het doet precies wat het moet doen en is erg krachtig. Ik heb als eerste een milkshake gemaakt van bevroren ananas en melk. Dit apparaat had er geen moeite mee. Ook het hakken van kruiden gaat prima, net als het maken van smoothies. Ik vind de prijs passend voor de kwaliteit van dit apparaat.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Wat zwaar

phique88 19-12-2017

Superfijne blender

Maalt alles wat ik erin stop moeiteloos fijn, ook bevroren groenten en fruit. Smoothies worden veel beter fijngemalen dan met mijn vorige blender (van 90 euro!). De bedienknop is erg fijn en het design vind ik ook mooi. Zelf vind ik zo'n glazen kan erg fijn, al is het wel zwaar, zeker als 'ie helemaal vol zit. Maakt ook minder lawaai dan m'n vorige blender.

Pluspunten

• Hoge snelheid (alles wordt goed gemalen)
  • Ziet er mooi uit
  • Fijne bedienknop
  • Glazen kan
  • Onderdelen kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• Zware kan