Bosch MMB6172S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB6172S op Kieskeurig.be.

irmacoulander 19-03-2021

Degelijke blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Deze blender doet wat hij belooft. Ziet er goed uit, staat als een huis op je aanrecht, is heel krachtig en degelijk uitgevoerd. Wat misschien wel het fijnst is aan deze blender: hij is super makkelijk schoon te maken. De bodem met daaraan de mesjes klik je er in 1 beweging uit en kun je handig afspoelen zonder aan de mesjes te hoeven komen.
Het deksel had ik wat moeite mee maar inmiddels niet meer. De pubers gebruiken hem allemaal graag en eten nu meer fruit als ooit tevoren.
De stamper hebben wij nog weinig nodig gehad maar het is handig om gewoon via een gat in het deksel de boel even te kunnen doorroeren als dat nodig is.
Ik houd hem.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Krachtig
  • Goede looks
  • Makkelijk te reinigen
  • Handige stamper

Minpunten

• Vage gebruiksaanwijzing
  • Zwaar
  • Deksel werkt een beetje onhandig in het begin

mdvanwijn@ziggo.nl 18-03-2021

Robuuste blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Pluspunten

• Crushed ijs
  • Glazen kom

lies_13 17-03-2021
  • Product gekregen

Bosch MMB6172S

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

De Bosch blender is mooi van uiterlijk. De kan heeft een inhoud van grote inhoud, maar is iets zwaar.
Maar dat moet ook wel wel, want de blender kan zelf bevroren fruit klein maken. Misschien dat daardoor het geluid ook wel iets harder is. Schoonmaken is gemakkelijk, bijna alle onderdelen mogen in de vaatwasser of kunnen eenvoudig met de handwas schoon gemaakt worden
Ik heb al veel fruit, soepen en groenten verwerkt tot kleine stukjes.
De blender blijft door de zuignapjes goed stevig op het aanrecht staan.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Grote inhoud
  • Krachtige blender
  • Scherpe messen

Minpunten

• Ietwat zware kan
  • Geluid

HansSeg 15-03-2021

Grote stevige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Heerlijke robuuste en stevige blender. Groot formaat. Maar omdat ie er ook echt mooi en degelijk uitziet staat het goed op je aanrecht. De blender werkt goed, blend alles goed. Erg krachtig apparaat, en alles voelt heel solide. De glazen kan is ook erg stevig. Deze krijg je niet zomaar stuk. Houdt er wel rekening mee dat ie dus wat zwaarder is dan een goedkoper en kleiner modelletje.

Pluspunten

• Robuust
  • Blendkwaliteit
  • Krachtige motor

Marcel 12-07-2021

Waar voor je geld

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Pro: Alles kan in de vaatwasser
Con: Niet de stilste (maar doet wat hetmoet doen)

Anoniem 24-03-2021

Onder de indruk

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige blender ! De stevige glazen kom geeft een stevig gevoel aan de blender. In alle gevallen werd de smoothie gelijk goed geblend. Zeer tevreden over de blender.

mdvanwijn 15-03-2021

Mooi en robuust

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze blender is makkelijk in gebruik. Stevig en fijn dat de kom van glas is. Daardoor wel iets zwaarder, maar persoonlijk vind ik dit wel frisser. Fijn dat hij ijsblokjes crushed!

Rozemarijn 13-03-2021

Krachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

De blender is vrij groot en zwaar. Dit komt met name door de glazen kan. Wat ook direct een voordeel heeft, want hij is heel makkelijk schoon te maken. Alle onderdelen gaan makkelijk uit elkaar, en alles kan in de vaatwasser. De meegeleverde stamper is een mooie bonus. De blender heeft een krachtige motor, wat je ook wel hoort. Hij hakt en blend alles snel door elkaar middels 2 standen en een pulse stand. Ook met noten of ijs heeft hij geen probleem. Groot gemak voor grote volumes.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Onderdelen makkelijk uit elkaar
  • Onderdelen kunnen in vaatwasser
  • Grote glazen kan

Minpunten

• Zwaar
  • Veel geluid

Anna 13-03-2021

Mooie, sterke blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Prachtig design. Is wat aan de zware kant maar staat wel lekker stevig op het aanrecht. Heeft geen problemen met diepvriesproducten. Bijgeleverde stamper is super handig.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Aan de zware kant

Jeanne 12-03-2021

Fijne blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Wat een fijne blender! Hij ziet er mooi en luxe uit en hij staat stevig op het aanrecht. De blender is lekker groot en heeft genoeg vermogen. Hij is makkelijk schoon te maken, doordat je de messen kunt verwijderen. De blender maakt alleen veel lawaai, maar dat nemen we voor lief. Wij zijn er enorm blij mee..

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• veel lawaai

Loes 12-03-2021

Geweldig!!

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een krachtige machine ik ben zeer verrast geen stukjes meer.. of je er nou bevroren producten er in doet of warme maakt niets uit schoon is makkelijk en hij ziet er ook nog mooi uit! Echt een aanrader

Danielle 12-03-2021

Krachtige en mooie blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Ik ben enthousiast over deze blender.
Het is een krachtige machine die snel een lekkere smoothie maakt. Het design vind ik een pluspunt.
Een klein nadeel is de zwaarte van de kan, maar is daardoor wel weer robuust.

Els Peters 10-03-2021

Heerlijke blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Grote inhoud

Minpunten

• Zwaar

Ikbenbianca 10-03-2021

Fijne blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Hele fijne blender van Bosch. De kan heeft een inhoud van 1,5 liter. De motor behuizing is mooi en stevig en zorgt er voor dat de blender ook tijdens het werk stabiel blijft staan.
De messen blenderen alles netjes fijn ... ze zijn hier al verrast met een heerlijke smoothie, slushpuppie en ook de soep is mooi zonder stukjes.
Deze blender mag niet ontbreken op het aanrecht. Met het langs snoer past hij ook zeker bij jouw.
Schoonmaken is een eitje, je kunt bijna alles in de vaatwasser doen en hij is goed uit elkaar te houden.

Pluspunten

• Stevige behuizing
  • Grote glazen kan

Biesje 10-03-2021

Geweldige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hartstikke goede blender, snel en krijgt alles smooth

Niek Litjens 10-03-2021

Krachtig

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Deze blender voldoet voledig aan de verwachting. Deze is redelijk stil voor een blender maar zeer krachtig.
En daarbij voelt de glazen kan zeer robuust en stevig.
Je haalt hem makkelijk uit elkaar om schoon te maken. Aanrader dus!

Pluspunten

• krachtig

Minpunten

• zwaar

Danielle 10-03-2021

Robuuste en mooie blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne blender, die makkelijk alles aan kan. Een pluspunt vind ik het design, staat mooi in de keuken!

Debbie 10-03-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed, makkelijk en is gewoon top apparaat. Maakt wel veel geluid, maar dat is te overzien

Anoniem 09-03-2021

Heerlijke blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was in het begin bang dat de blender te groot zou zijn. Maar eenmaal op mijn aanrecht viel dit ontzettend mee. De glazen kom is wat zwaar. Maar je kan er warme en koude gerechten in maken dankzij het thermo glas. De blender is makkelijk schoon te maken doordat je de messen er aan de onderkant uit kan draaien. Ideaal als je geen vaatwasser hebt en je er zo makkelijk bij kan voor het schoonmaken. De messen hebben geen moeite mee om bevroren fruit te blenden. Ook ijs crushen doet hij met gemak. Helemaal happy met mijn nieuwe blender.

Jouke 08-03-2021

Deze blijft in mijn keuken staan

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Ik heb de blender nu zo'n 2 weken in mijn bezit en het is definitief een blijvertje! Ik heb al diverse smoothies met bevroren fruit gemaakt en de blender ging er moeiteloos doorheen. Ik had nog nooit eerder zo'n soort lepel gezien waarmee je je groente/fruit even dat extra zetje kan geven. Vooral bij een smoothie met spinazie blijft soms de spinazie bovenop meedraaien. Met de handige lepel was dit ook snel weg. Kortom erg blij mee!

• Alles blend goed