Boretti Bernini Nero - Reviews

Cel 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design die bbq van Boretti!

6,7
Helaas laat de pas kwaliteit van de verschillende onderdelen te wensen over. Dit had veel beter moeten zijn! Ook jammer dat de grootste gasfles net niet past. Ontwerp je een bbq dan moet je daar toch rekening mee houden! Bij Boretti dus niet. Gisteren de bbq gebruikt en prima gegeten. De roosters zijn handzaam en goed schoon te maken en dat is een plusje. Voor de prijs verwacht je meer kwaliteit, maar ja het design is mooi dus daar moeten we het dan de komende jaren maar mee doen.

ron651 15-06-2014 Product paar dagen in bezit

Deze bbq was ondanks de ronkende website van Boretti en veel mooie woorden hierop een complete ramp. De zijbrander weigerde te ontsteken, de ontstekingsmodule was een gammel, met aluminiumstripjes aan elkaar geplakt kastje, dat wat netjes weggewerkt en vastgezet had kunnen zijn zoals kabeltjes en gasleiding, hing los in de kast. Dat dit anders kan bewijst de W. bbq die ik na het terugsturen van de Boretti aangeschaft heb waar alles degelijker en netter bij is.
Ik zou zeggen laat deze bbq in een showroom staan blinken maar haal hem niet in huis !

clubminded 21-07-2011 Product paar dagen in bezit

Sinds 2 maanden in het bezit van deze bbq, makkelijk in elkaar te zetten en bbqen maar!
Helaas bleek er een fabrieksfout in te zitten waardoor er vet lekte op mijn nieuwe terras en niet in de lekbak. De monteur, die aan huis komt, kon dit helaas niet verhelpen. Vandaag ben ik gebeld door Boretti dat ik een nieuw exemplaar krijg! Deze goede service van Boretti mag hier absoluut genoemd worden!!