Luvion Essential wit

tile-Outdoor bereik
250 m bereik (buiten)
Type/soort
baby-videomonitor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 101 reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Essential wit op Kieskeurig.be.

BesteProduct.nl 21-09-2017

Luvion Essential: Deze babyfoon is de meest complete die ik tot nu heb getest

De Luvion Essential heeft een kleurenscherm van 5 x 7 cm. De kleuren zijn wat flets, maar al met al ben ik tevreden over de kwaliteit van het beeld overdag. Ik hoef er tenslotte geen film met ondertiteling mee te kijken. In het donker is het beeld wat korrelig, maar ook dan kun je alles nog erg goed waarnemen. Het geluid is prima en in mijn woonsituatie was de verbinding soms prima, maar het liet me soms ook wat in de steek. De plaats waar ik de baby-unit neerzette en óf ik mijn buren - waarvan hun huis aan die van mij vastzit (tweekapper) - of de buren die op circa 15 m afstand wonen, als oppas inschakelde, was hierbij van invloed. De VOX-functie, dat is het activeren van de ouder-unit d.m.v. geluid, werkt ook prima. Voor een bedrag van € 149,00 koop je een babyfoon die - wanneer hij een goede en stabiele verbinding heeft- een prima koop is. Aangezien de woonsituatie elke keer weer anders is en een goede en stabiele verbinding essentieel is voor een babyfoon, geef ik het advies om bij de aanschaf van een babyfoon thuis eerst de verbinding te testen tussen de baby- en de ouder-unit. Mocht dit niet goed zijn dan breng/stuur je het apparaat binnen de aangegeven periode terug en kies je een ander. Ik geef deze babyfoon een kooptip omdat in mijn privésituatie de verbinding tussen ouder- en babyunit stabiel was en omdat ik erg tevreden ben over de prijs-kwaliteitverhouding.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Er kunnen 4 baby-units aan de ouder-unit worden gekoppeld
  • Prima geluidskwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik