Alecto DBX-88 ECO - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
display
Muziek

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 786 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

alecto 17-06-2016

perfecte babyfoon

Makkelijk in gebruik, geluid is goed. Raad iedereen deze babyfoon aan. Wij hebben deze babyfoon nu een week in gebruik en voldoet aan onze wensen.

misterv 16-06-2016

Prima babyfoon

De DBX-88 bevalt ons erg goed. Hij is makkelijk in gebruik en de geluidskwaliteit is goed. De batterij/accu van de handset is wel vrij snel leeg en moet je vrijwel iedere dag opladen. Geen probleem als je daar rekening mee houdt.

HM 14-06-2016
  • Product maand in bezit

prima babyfoon

Bij de andere 3 kinderen ook deze babyfoon gehad en was nu echt aan vervanging toe. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Handig dat er een temperatuursensor en muziekjes op zittem

anja 14-06-2016

Fijne babyfoon in gebruik

7,6
Fijne babyfoon, de eerste aankoop was helaas defect, netjes een nieuwe gekregen. Deze functioneerd naar behoren. Makkelijk en praktisch in gebruik.

Nikki 11-06-2016

Heel tevreden

Net een week in huis, meteen duidelijk hoe het werkt. Geluid is erg goed en hoewel we het bereik buitenshuis nog niet getest hebben is het binnen erg goed.

Trogh 09-06-2016

Babyfoon Alecto

Bij het aanschaffen van de babyfoon voor ons eerste kindje voornamelijk gekeken naar prijs-kwaliteit verhouding.

Deze babyfoon is makkelijk in gebruik, geluidkwaliteit, bereik is super.
Daarnaast een handige functie van de slaapliedjes wat goed gebruikt kan worden.

Deze babyfoon is echt een aanrader!

Laura 07-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

Zeer degelijk product met uitstekend bereik in nieuwbouwhuis

We hebben meerdere babyfoons geprobeerd, maar vanwege ons nieuwbouwhuis en diepe tuin had geen babyfoon bereik achterin onze tuin. De Alecto DBX-88 heeft als enige nog goed bereik tot achterin onze tuin en zelfs verder. Enige nadeel dat deze niet uitbreidbaar is met een extra unit, dus we kopen er nu een tweede bij en dat wordt zonder twijfel dezelfde. Absoluut een aanrader!

mariet 31-05-2016

Goede babyfoon

Heb goede ervaringen met deze babyfoon van onze zoon. De babyfoon is zeker zijn geld waard. Eenvoudig in gebruik. Kabel van oplader is lang genoeg. Er staan 5 liedjes op. De sterretjesverlichting kan je eenvoudig aan en uit schakelen. Het geluid is van goede kwaliteit. daarom deze aankoop

Daphné 31-05-2016

Leuke babyfoon

Deze babyfoon is zeker zijn geld waard. Eenvoudig in gebruik. Kabel van oplader is lang genoeg. Er staan 5 liedjes op. De sterretjesverlichting kan je eenvoudig aan en uit schakelen. Het geluid is van goede kwaliteit. Zeer tevreden over de aankoop.

Laura 30-05-2016

Top babyfoon!

Wij hebben deze babyfoon nu bijna 4 maanden in gebruik, een fijn ding!
Wij vinden het prettig dat:
Er verschillende liedjes kunnen worden afgespeeld
Het volume van het ouderstation hard kan
Er een draagclip aan zit
Temperatuur functie op zit
Goed bereik heeft

Enig nadeel:
Soms is de verbinding ineens weg en dan is hij er weer... hoe dat kan, geen idee?

Officiele reactie van Hesdo 31-05-2016

Beste Laura, waarom de verbinding soms wegvalt is nu moeilijk te zeggen maar als het storend is neem dan even contact op met ons Service Center ( 0736411355 of service@alecto.nl) dan gaan we je daar mee helpen.

Jan 28-05-2016

functionele babyfoon

De Alecto DBX-88 doet precies waar hij voor gemaakt is. Geen tot weinig ruis, overal in huis en in de tuin is er bereik. Handig gebruik.

Sebbe 22-05-2016

licht, handig en eenvoudig te gebruiken

Deze babyfoon is erg gemakkelijk in gebruik, de toetsen wijze zichzelf uit. de geluidskwaliteit is goed, zelfs vanop een aanzienlijke afstand, zo hoeft de babyfoon niet naast het bedje te staan. Ook het terugspreken is zeer handig en duidelijk. De ontvanger is licht en handig om mee te nemen, hij beschikt ook over een klem, welk je aan je broek kan hangen voor onderweg.

Michael 20-05-2016

Goede Babyfoon!

9,4
Babyfoon nu 3 maanden in gebruik, en zeer tevreden! Het bereik is voor we zover getest hebben uitstekend, en prima te ontvangen achter in de tuin. Ook fijn dat de babyfoon zo hard kan, voor als je buiten om het huis aan het werk bent. Misschien de microfoon in de babyfoon iets te gevoelig? Kinderen in de staat horen we via de babyfoon wat ze op staat zeggen xD

Paar nadelen wat ik toch vind:
De walkie-talkie functie is erg handig, alleen wie verzint het om eerst een flinke piep te laten afgaan aan de andere kant! Ik dacht zachtjes te praten zodat mijn kleine niet wakker zou worden. Deze schrok dus wakker van de piep.... (onzin functie dus als de kleine ligt te slapen en je wil wat tegen je vrouw boven zeggen)

2de: Ik vind het irritant dat je de aan knop van het ouderstation lang in moet drukken om hem aan/uit te zetten.

Gijs 20-05-2016

Gedegen kwaliteit

Wat een verademing na een vorige babyfoon die uitviel, stoorde enz. Apparaat werkt erg goed, heeft een aantal fijne functies. Maar het voornaamste, de ontvangst is stabiel.

Catharina 16-05-2016

Prima apparaat.

Prettig dat functies die je graag hebt als je bij de baby bent (bijv. oproep om hulp) of bij het afluisterapparaat (muziekje aan/uitzetten) daar ook bedient kunnen worden.

Sanne 14-05-2016

Alecto babyfoon DBX-88 eco

Fijn dat je de gevoeligheid van de babyfoon kunt instellen, zodat je 's nachts niet ieder geluidje hoeft te horen. De babyfoon geeft ook de temperatuur in de babykamer weer, wat wij handig vinden. Vier jaar geleden hebben we ook deze babyfoon aangeschaft, maar die is inmiddels kapot. Hij vertoonde al vrij snel gebreken bij het opladen van de ouderunit. We hopen dat deze babyfoon langer meegaat.

Marian 13-05-2016

Fijne babyfoon

Babyfoon heeft een goed bereik en een duidelijk geluid. Echter de accu van de ontvanger is snel leeg. Duidelijke knoppen voor gebruik.

Officiele reactie van Hesdo 17-05-2016

Hallo Marian,
fijn dat je tevreden bent over de babyfoon, neem voor wat betreft de accu's even contact op met onze Service Center dan wordt dat geregeld.

Arimama 10-05-2016

Fijne babyfoon

Deze babyfoon is een aanrader. Goed bereik, goed geluid. Alleen als hij voluit staat hoor je geruis.
Jammer dat er bij de aankoop maar 2 oplaadbare batterijen zitten ipv de benodigde 6. Was dus een tientje extra.

Marije 08-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Goede Babyfoon maar slechte accu

De babyfoon werkt prima, geen negatieve ervaring nog meer gehad.
Klipje om de babyfoon aan je broek te doen brak wel al snel af.
Daarnaast vind ik de accuduur erg kort en hij lijkt niet op te laden wanneer hij uit staat.

Dela 08-05-2016

gebruiksvriendelijk babyfoon

zeer tevreden over de eerste alecto babyfoon.
bij komst van meerdere kinderen,2de nodig.
eerste is al 9 jaar.storingvrij.
keuze was makkelijk bij kopen van een nieuwe erbij.
alleen liedjes zijn veranderd.weet je wel welke babyfoon waar staat.
super tevreden aanrader