De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-DB93BT 2DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio. Geschikt voor Spotify &iPod/iPhone op Kieskeurig.be.

Bacj 12-09-2020

Als upgrade prima, maar het kan beter.

Geschreven voor: JVC KW-DB93BT 2DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio. Geschikt voor Spotify &iPod/iPhone

Deze autoradio als vervanging van mijn originele Toyota radio gekocht. Montage ging met een aparte verbindingskabel vrij eenvoudig, alhoewel ik de DAB- en microfoonkabel nog moet plaatsen. Met een simpel hoekprofiel netjes afgewerkt, omdat het originele gat net iets groter is dan de radio. Ik heb nu eindelijk de mogelijkheid om ook Bluetooth verbindingen te maken en vooral spotify te gebruiken in de auto. En de FM ontvangst plus audiokwaliteit zijn stukken beter dan bij de originele radio.

Die Bluetooth verbinding komt wel meestal traag tot stand en duurt het een tijd voordat ik muziek hoor. Soms geeft het display aan dat ik muziek stream, maar is er nog niets te horen.
Daarnaast is het display vooral overdag maar moeilijk leesbaar.
Desalniettemin ben ik best tevreden, met name vanwege de prijs-/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Spotify
  • Past in Toyota Avensis Verso

Minpunten

• Display slecht leesbaar
  • Hoogglans afwerking vlekt nogal
  • Bluetooth verbindt traag

Roy 30-07-2020

Leuke radio met veel opties

DAB+ and Bluetooth functies zijn de belangrijkste voor mij. Ik ben veel tevreden met de geluid optimalisatie.

Pluspunten

• Bluetooth Voice Dialing
  • Geluid optimalisatie
  • Radio kan naadloos schakelen tussen DAB + en FM
  • Variabele kleur verlichting

Melissa 13-07-2019

Mooie radio met veel opties

Mooie radio met alles wat je nodig hebt en veel extra optie. USB en carkit en dan nog eens DAB mooi strakke radio en leuk dat je de kleuren kunt aanpassen. En met een app kunt bedienen

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • goed geluid
  • Carkit
  • CD speler
  • usb en DAB

Minpunten

• Navigatie

Tineke 26-06-2019

JVC KW-DB93BT

Wij zijn heel blij met onze keuze van de nieuwe autoradio JVC KW-DB93BT ,mooi groot scherm Top geluid en de mobiel doet goed via de bluetooth Super duidelijk !!
Een echte aanrader 👍

martijn 13-02-2019

Groot scherm

Meerdere opties en merken bekeken maar qua mogelijkheden afgezet tegen de prijs ben ik uitgekomen op deze JVC autoradio. Geen moment spijt gehad, een zeer mooie radio en geweldig geluid. Ook de extra's zoals gekleurde verlichting is een leuke extra. Deze radio is zeker een absolute aanrader.

hans 7890 22-11-2018

Goed geluid veel instel mogelijkheden

Gekocht voor de vele mogelijkheden en instellingen .
Geeft een mooi duidelijk geluid .
Duidelijk verschil tussen fm en dab.
bediening is uitgebreid maar niet moeilijk

Pluspunten

• goed geluid
  • veel in stellingen

Minpunten

• nog geen gevonden

Chris 24-10-2018

Heldere display, logische menustructuur en prima geluid.

Duidelijke menu-structuur. Instellen is eenvoudig. DAB+ werkt prima en het geluid is erg goed. Aansluiten was eenvoudig, ik moest wel even op zoek naar een Ford-specifieke verloopkabel.

Anthony 13-09-2018

Top ding!!

Top apparaat. Heeft alles wat je wil van een goede radio. Heeft zeer veel mogelijkheden om je muziek af te spelen en dit ook nog eens met een kraakhelder geluid!! Alles is aan te passen naar je eigen wens zowel geluid als display als info op het scherm. Daarbij is de lichtbak ook nog een helemaal naar eigen wens aan te passen. Al vaker jvc gehad en altijd goed bevallen ook nu weer hiervoor gekozen. Deze radio zal je zeker niet teleurstellen!!

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden
  • Mooi geluid
  • Leuke display settings

Minpunten

• Nog niet ervaren