De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAW6205/10 grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r*************@h******** 26-07-2023

Hopeloos

Geschreven voor: Philips TAW6205/10 grijs

Het product ziet er mooi uit. Maar het gebruik ervan is gewoon slecht. Bij het installeren ontstaan er grote problemen. Zo moet je eerst gaan updaten die maar niet lukt. Support verzocht hulp te bieden dan moet je je de update handmatig uitvoeren met allerlei mitsen maren.
Nou daar bedank ik voor bij aankoop van ern Nieuw PHILIPS product. Weg ermee!

Pluspunten

• Ziet er goed uit

Minpunten

• Niet te installeren

l*************@g******** 27-02-2022

Philips taw6205

Geschreven voor: Philips TAW6205/10 grijs

Had 2 speakers taw6205 gekocht voor koppeling philips tv .75PML9636 1e paar werkten goed en best goed geluid maar gingen niet in standby, bij geen gebruik bleven de speakers +-7W gebruiken dus speakers omgeruild. 2e paar was hopelos, deze speakers maakten slecht verbinding met wifi. Wederom omgeruild, voor 3e keer geprobeerd, nu werkte 1 speaker goed maar weer geen standby functie terwijl ledje op speaker wel na 5 min uitging maar ook na meer dan 20 min bleef speaker +-7w verbruiken ipv 0,5w. Andere speaker ook weer slecht wifi verbinding en komt dus niet op met tv. Ik heb hier al 3 mnd een case voor lopen bij philips. Heb de speakers maar teruggebracht en hoop dat ik na 6mnd wel weer 2 goed werkende speakers kan kopen en dat de fouten van niet in stanby en slechte wifi verbinding door philips zijn opgelost. ik vind het model en geluid nl heel goed .

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi vorm

Minpunten

• Valt niet in standby en blijt +-6-7Wat verbruiken
  • Maakt vaak geen verbinding met wifi

r******@g******** 18-08-2021

gebruiksonvriendelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips TAW6205/10 grijs

Zoals als meerdere kopers voor mij hebben aangegeven , is dit product niet gebruiksvriendelijk en is de app (Play-FI) waarmee je deze zou kunnen koppelen als surround speakers, echt waardeloos.

De speakers zijn lastig te linken aan het wifi netwerk wat bij mij al enige frustaties opriep. Tevens leek het erop dat 1 van de twee speakers ruis gaf op de verbinding van de andere systemen. Deze speaker gooide zich zelf regelmatig uit het netwerk wanaar ik de speaker weer moest resetten. En daarna weer enige tijd bezig was om deze te koppelen. Inmiddels heb ik deze terug gebracht en wacht ik op een nieuwe.

kortom het systeem werk niet zoals het zo kunnen werken en is niet stabiel in de verbindingen onderling.
En zeer jammer dat de APP zeer onvriendelijk werkt. Waar is de tijd van Plug and Play gebleven.

Pluspunten

• geluid kwaliteit
  • disign

Minpunten

• DTS koppeling software
  • koppeling als surround speaker
  • geen koppeling Amber light in surround modus