Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 258 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Inge 18-06-2020

Duidelijke website. Zeer goede prijs en hele snelle levering. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken!

Mlou 18-06-2020

Duidelijjke informatie! Snelle levering! Fijne tandenborstels met geweldige mogelijkheden. Snelheid instelbaar.

Carla de Jonge 17-06-2020

Tandenborstel.com doet we ze belooft. Ze levert goede materialen en alles keurig verpakt en zelfs binnen de tijd, die ze aangegeven hadden.
Wat wil je nog meer?

-wdevr1 16-06-2020

Prijs/kwaliteit dik in orde.
Frisse website die duidelijk is.
Snelle en accurate levering aan huis.
Groot assortiment met ook artikelen die lastig te vinden zijn.
Ik beveel dit bedrijf dus van harte aan.

Anneke 16-06-2020

Op internet gezocht en deze was de goedkoopste. Snelle levering en netjes ingepakt.

Judith 15-06-2020

Ze waren de goedkoopste, en ook een snelle correcte levering. Prima dus.
Heb meerdere keren bij hun besteld en was net zo correct als deze keer.

Bianca 15-06-2020

Super bedrijf! Al een paar keer besteld tot volle tevredenheid. Ook voor advies staan ze snel voor je klaar. Vlotte levering. Goede producten.

Alou 14-06-2020

Op internet gezocht en deze was het goedkoopst. Op tijd geleverd en netjes ingepakt.

Eleonora Heidenreich 14-06-2020

Na bestelling direct bevestiging ontvangen en zeer snel geleverd .... TOP
Had nog geen eerdere ervaring.
Mijn volgende bestelling uiteraard wederom via Tandenborstel.com

Eef 14-06-2020

Super shop makkelijk bestellen en snelle levering. Ben tevreden met mijn electrische tandenborstel.

José 14-06-2020

Bestellen is eenvoudig, snel geleverd, netjes verpakt. Super vooral voor interdentale ragers van Interprox. Opzetborstels van Oral B en tandpasta van Oral B goedkoper als bij de grote drogisterijen.

Suus 14-06-2020

Snel in huis ,makkelijk te bestellen en wij zijn alledrie erg blij met onze electrische tandenborstels .
perfect

Berkel 14-06-2020

Makkelijk te bestellen, snelle terugkoppeling en levering. De tandenborstel voldoet uitstekend !

Gert 14-06-2020

Snelle levering van nieuwe tandenborstels tegen een concurrerende prijs . Snelle verzending binnen 24 uur

b jonker 13-06-2020

Fijne webshop ,makkelijk in gebruik, en zeer snelle levering, spullen worden goed verpakt geleverd.

r.lascaris 13-06-2020

ben zeer tevreden over de afhandeling en snel versturen van het bestelde de bestelde producten zijn zeer naar mijn zin

Martin 12-06-2020

Snel en tegen een leuke prijs geleverd. Site is duidelijk en producten snel te vinden

JansenO 12-06-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat.....Ze de goede en de juiste opzet borstels verkopen. (Kleine hint..mijn broer is tandarts :). Koop een zachte borstel en poets vooral langzaam zegt hij. Mensen die als een sneltrein van kaakhelft wisselen is een no-go voor poetsen.

PimvH 12-06-2020

Overzichtelijke winkel/website, goede aanbiedingen en vlotte levering. Dankzij brievenbuspost lopen de verzendkosten niet te hoog op.

Joan 10-06-2020

Ik ben zeer tevreden over tandenborstel.com. Heb er al diverse keren besteld, voornamelijk ragers en oral-b tandenborstels. De prijzen zijn aantrekkelijk, lage verzendkosten. Een goede betrouwbare levering.

Joke 09-06-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de best geteste electrische tandenborstel hier het goedkoopst was én omdat de best geteste borsteltjes hier ook nog eens in de aanbieding waren. Na 15 uur bestelling doorgegeven en toch de volgende dag al ontvangen. Super service.

Jo 09-06-2020

Snelle levering, geringe verzendkosten bij lage bedragen en goede prijs voor de artikelen.

Léon de Louw 09-06-2020

prima in orde, zowel de bestelling als de verzending prima verlopen.
Wat je op enkele sites mist staat hier wel op.

Marga 08-06-2020

De bestelling super snel binnen, scherpe prijzen, makkelijk en simpel te bestellen, aanrader.

Frans 08-06-2020

Bestelling verliep snel en eenvoudig en de aflevering was prima in orde.
Een goede keuze op de website tegen zeer scherpe prijzen.