Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

RON 16-10-2020

Snelle levering, goed verpakt. Dit bedrijf is voorbeeld voor andere bedrijven.

RdJ 16-10-2020

Snelle levering, keurig verpakt. Ik had een vraag over de cashback actie en die werd supersnel beantwoord. Chapeau!

Marco Mak 16-10-2020

Supersnel geleverd en keurig verpakt. Duidelijke overzichten via de website.
Prima aanbiedingen waaronder korting op andere artikelen.

Rob M. 16-10-2020

Professionele BRAUN scheerkop Series 5 en reinigingsvloeistof voordelig en snel geleverd.
Dat verwacht je toch niet van een tandenborstel shop?
TANDENBORSTEL.com is een super webshop!

S Meijer 14-10-2020

Mooie aanbieding Lactona ragers. Ze waren ook snel geleverd, en goed verpakt.

Soepie 13-10-2020

Goede online shop. Had precies wat ik wilde hebben en ook nog goedkoper dan een andere detailhandel. Donderdagmiddags besteld en zaterdag ontvangen via brievenbus post. Dus snelle levering. Zeer te vreden

Dave 13-10-2020

Fijne site met goede uitleg van de producten. Het product is perfect geleverd en voldoet 100% aan mijn verwachting!

Luc 13-10-2020

Goede prijs en snelle service
Kortom zoals het hoort te zijn
Bedankt tandenborstel.com

Karin 12-10-2020

Overzichtelijke website, snelle levering en gunstige prijs. Ik bestel hier opzetborstels voor mijn elektrische tandenborstel en interdentale ragers. Ik heb hier al vaker besteld en iedere keer ben ik weer tevreden.

Alice tholen 12-10-2020

Een overzichtelijke site en een snelle levering .
Ik heb een fijne tandenborstel gekocht.

willem 12-10-2020

Prima website met heldere en duidelijke informatie. Telefonisch goed bereikbaar en professioneel advies van vriendelijke medewerkers. Snelle levering. Gespecialiseerd bedrijf met daarnaast ook scherpe prijzen.

M. 11-10-2020

Snelle en correcte levering in 1 dag, 2e bestelling gedaan even na 15.00 uur (maximale tijd voor levering in 1 dag) en die werd ook de volgende dag geleverd.

Bianca 11-10-2020

Ja, ik beveel deze shop zeker aan bij familie en vrienden!
Niet alleen de beste prijs maar ook supersnel geleverd.
Speciaal complimenten voor de leuke, grappige verpakking - daar wordt je - zelfs in deze coronatijd - vrolijk van!

Frank Veenstra 11-10-2020

Ik heb een oralb IO tandenborstel besteld en deze is keurig geleverd voor een scherpe prijs en goed verpakt. Kortom uitstekende service

Lia 10-10-2020

Waterpik Tandenflosser besteld. Netjes binnen 1 dag geleverd. Prijs/kwaliteit is prima.

Harkema 10-10-2020

Ik was op zoek naar een Braun thermometer voor een redelijke prijs en kwam bij deze site uit.
Een zeer goede prijs en snelle levering, precies zoals omschreven ontving ik mijn product.
Vanaf bestelling tot levering werd ik keurig op de hoogte gehouden via de mail.
Ook de factuur met de bijbehorende garantie verstuurd via de mail.
Kortom een fijn bedrijf waar ik zeker vaker mijn aankopen zou doen.

Rob 09-10-2020

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goedkoopste. Snelle levering. Duidelijke website.

Eric 09-10-2020

Duidelijke website; nette prijs (niet de goedkoopste; wel concurrerend; snelle levering. Prima, dus...

Philip 08-10-2020

Bestelling werd niet geleverd aan huis zoals beloofd, er werd me gemeld dat de chauffeur langs geweest was maar ik dat was niet waar. De dag nadien een melding dat er door een technische fout mijn levering geleverd werd op een DPD punt, ook nog niet het kortste punt van mijn woonplaats. Dat was wel jammer.

Erna 07-10-2020

Zeer snelle levering in een brievenbuspakketje, dus je hoeft niet thuis te blijven voor de aflevering.
Zeer tevreden.

pvswie 06-10-2020

Keurig netjes de juiste artikelen en op de beloofde tijd geleverd. Braun/Oral-b tandenborstels (het handvat) hebben een misleidende tekst in hun naam: 3D. Zo ook op de website. Uiteindelijk een model uit de 600 serie besteld, die zijn echt 3D dwz roterend en oscillerend

Peperbus 05-10-2020

Ik heb diverse merkgoederen besteld voor een redelijke prijs en van een zeer goede kwaliteit. De website is duidelijk in gebruik. Tevens een nette en snelle levering!

Ze doen wat ze zeggen 04-10-2020

Ze doen wat ze zeggen met een goed product voor een goede prijs.
Door als brievenbus post te versturen beperken ze ook nog de verzendkosten.

Han 04-10-2020

Duidelijke, overzichtelijke website met uitgebreide productinformatie. Prettige klantenservice, medewerkster had een antwoord op mijn vragen en snelle levering!

Hans P. 03-10-2020

Duidelijke site, makkelijk en vertrouwd betalen, artikel volgende dag al in huis.