Parfumania - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Parfumania.

Parfumania stelt zich voor

Parfumania is een online parfumerie met een ruim assortiment parfum, huidverzorging en cosmetica van topmerken. Of u nu op zoek bent naar een heerlijk parfum of een mooi cadeau, bij Parfumania bent u aan het juiste adres. Alle producten in onze online parfumerie zijn uit voorraad leverbaar. Voor 15:00 uur besteld = morgen in huis! Daarnaast ontvangt u bij elke bestelling een gratis proefje en betaalt u bij een aankoopbedrag van boven de € 100,- geen verzendkosten.

Schrijf een review voor deze winkel

RicoB 02-05-2013

De site is vrij gemakkelijk in gebruik en als je een product niet kunt vinden kun je altijd nog op merk zoeken.

Zou het niet mogelijk zijn om de producten die je besteld op te halen? Parfumania zit in Assen en ik woon in Assen. Nu gaat alles op de post.

mvanaesch 02-05-2013

De geschenkset van Dolce & Gabbana is echt heel goedkoop. Normaal gesproken kocht ik altijd bij Ici Paris, maar daar is het altijd druk en superduur. Bovendien hebben ze nooit alles op voorraad. Ik had de set de volgende dag al in huis en een net mailtje daarna. Ik ben super tevreden over deze webshop. Een klein kritiekpuntje is misschien dat het inpakken wel iets mileuvriendelijker kan.

WHummel 02-05-2013

Prettige website waar direct duidelijk is wat op voorraad is. De levering is supersnel en de prijs is laag. Alle diverse keren iets gekocht en altijd tevreden over de levering

eg69 02-05-2013

Parfumania is een nergens goedkoper webshop waar je makkelijk en snel je producten kunt bestellen en bovendien gisteren besteld vandaag in huis.

CLAZIENMULDER 02-05-2013

Het bijzondere aan deze winkel is dat het leuk
verpakt wordt en krijg je er ook iets extra,s bij.

De service is goed en je hebt het binnen een paar
dagen in huis.

therinda 02-05-2013

de website is goed en overzichtelijk de kwaliteit ziet er goed uit van het patchwork bedsprei, ook de levering is duidelijk en snel.
ga zo door
mvg tm

Saskia019 02-05-2013

Jullie hebben een duidelijke en overzichtelijke site. Daarnaast is jullie levering ook super. Na bestelling binnen een paar dagen in huis. Pakjes zijn onbeschadigd, dit is bij andere sites vaak niet zo. Ik zal zeker vaker mijn parfum bij jullie bestellen.

Jazlin0506 02-05-2013

Zoeken op de website is niet zo gemakkelijk. Bv. had ik iets met "muskus" gezocht, niets gevonden, maar tenslotte per ongeluk dan wel zelfs een parfum met "muskus" gevonden. Dat kan beter ;) Maar ik ben met de shop wel tevreden.

yfmvanhouten 01-05-2013

Duidelijke website. Product gemakkelijk te vinden.
Zeer snelle levering. Zorgvuldig verpakt en leuk ingepakt. Cadeauverpakking zou wel wat meer bijzonder kunnen.

Ingrid Engels 01-05-2013

Ik heb de parfum op 26 april besteld en heden 1 mei ontvangen. Dit is niet volgens de afspraken inzake levertijd die Parfumania beloofd. Ik heb hierdoor het kado niet op de verjaardag van mijn petekind kunnen afleveren wat erg jammer was. Tevens vond ik het verbazend dat PostNL hier maandag 29 april voor de deur stond maar zonder iets afteleveren weer vertrok. Ik was notabene die dag thuis. Raar maar waar.
Het weerhoud mij er niet van om een volgende keer weer gebruik te maken van Parfumania.
Ik hou het maar op een misverstand.

Annemarieedwin 29-04-2013

Een net en overzichtelijke website. Levering
precies als op de site staat vermeld. Kortom
ben een zeer tevreden klant, die vaker gaat bestellen

kay_jay 28-04-2013

Overzichtelijke website met heel veel keus. Producten voor een scherpe prijs en hele snelle levering.

terweijde 26-04-2013

Overzichtelijke website, met veel productaanbod. Product zelf in prima staat ontvangen en voor een voordelige prijs. Verzending tevens snel, volgende dag in huis. Tevreden dus!

Lida64 26-04-2013

Overzichtelijke webshop, aanbiedingen duidelijk benoemd.
Levering conform afspraken en snel. Prettig!

derkr0 25-04-2013

Het is erg makkelijk te bestellen, een duidelijke productomschrijving en een snelle aflevering van de producten. En natuurlijk is de prijs vergeleken met andere (web)winkels gunstig. Kortom prima!

benhendrikx 25-04-2013

Snelle levering, verpakking goed gevuld met isolatiemateriaal stevige doos en wat de puntjes op de í zet voor mij is dat het kado heel mooi was ingepakt.

jennysleegers 25-04-2013

Duidelijke overzichtelijke website, ruime keuze, voordelige prijzen, snelle levering, leuke attentie bij het pakketje! Een enorm geweldige, fantastische, beregoede, succesvolle , super webwinkel! Complimenten!

Westerhof04 25-04-2013

Goede en snelle levering top!! En een goede overzichtelijke site erg duidelijk ook. Dinsdagavond besteld en Donderdag ochtend werd het al geleverd..

Jazzear 23-04-2013

Parfumania maakt direct werk van de bestelling. Er zijn meer internetwinkels die supersnel leveren maar ik geloof niet dat ik een bestelling ooit zo snel ontving. Daarbij komt dat ik de prijs voor het product keurig gesteld vind en de verzendkosten netjes zijn. Ik kan Parfumania daarom van harte aanbevelen.