Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Luc Vervliet 01-11-2018

Mijn favoriete fotohandel

Een enorm uitgebreid assortiment, snel leverbaarheid vanuit de winkel of vanuit de centrale voorraad, aantrekkelijke prijzen.
Zeer opgetogen over de winkel in Wilrijk-Antwerpen omwille van het vriendelijk onthaal en de vakkennis van het personeel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Richard Twum 30-10-2018

Geweldige service

alle producten op voorraad heb je de volgende dag binnen
mijn product was gewoon de volgende dag binnen en dat is gewoon fantastisch
Keep it up guys

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Albert Hamel 29-10-2018

Prima service

Samyang-objectief op zaterdag besteld en reeds de volgende maandagvoormiddag geleverd! Levering te volgen via track & trace van PostNL. Vooraf een vraag gesteld i.v.m. de specificaties van de lens en nog dezelfde dag het antwoord ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kevin 25-10-2018

Prima en transparante service!

Prima zoekfuncties! Mooie promoties! Duidelijke en vlotte afhandeling van de aankoop! Absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 25-10-2018

Zeer tevreden!

Zeer overzichtelijke website, klantvriendelijkheid is top! Meer dan betrouwbaar, ik had men paketje de volgende dag in men bus! Waardoor ik direct aan de slag kon.

Georges I.C. Tahon 25-10-2018

Gaat hem over een teleconvertor. Service is perfeckt.

Niettegenstaande ik de convertor pas na 23:30u besteld heb, kwam de levering ervan toch vandaag. Na de nodige testen - met 2 lenzen, wel een wauw effect, normaal zeker met een lens zonder en met van 18-250mm en een lens van 50-500mm. Dat is echt een aanrader voor die prijs, zeker de kwaliteit. Als toemaatje het merk: Kenko, 2x TELEPLUS MC7 OGX. en dat aan bijna de helft van de prijs en t'was al niet duur! Service van deze winkel is top, heb e ral een fototoestel Canon EOS 80 D - Sigma 50-500mm zoom-telelens - Sigma 18-250mm Zommtelelens en dus nu de convertor van Kenko. Nooit in de prijzen gevallen qua beoordeling, wel met deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Lieve 23-10-2018

Topwinkel met topmedewerkers

Een zeer goede website, maar ik ga toch nog liever naar de winkel vermits de service daar met alle uitleg waanzinnig goed is. Je kan er werkelijk met al je vragen terecht

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

chris 23-10-2018

snel geleverd

Snelle correcte levering, prijs concurrentieel, grote voorraad van producten en 5 jaar garantie, top

Paul Buckens 20-10-2018

Snelle en correcte service

Zeer goede kwaliteit prijs/verhouding en vlugge service . Zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's die ik reeds genomen heb.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Natasja 12-10-2018

prima service.top

De service is super. Prima overzichtelijke internetsite met duidelijke omschrijving van de goederen. bevesting per mail van de bestelde goederen. Levering is op tijd en in goede staat. kort gezegd : top service en betrouwbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guy 08-10-2018

Zeer goed, behulpzaam en vooral vriendelijk onthaal.

De gebruiksvriendelijkheid van de site vind ik correct en volledig. Tot nu toe heb ik alles wat ik zocht perfect gevonden met de passende specificaties. Professioneel.

Geoffroy 08-10-2018

TOP!

Ik had die website gekozen door een advies van een vriend en ik werd echt verbaasd van de service en de levertijd, uw pakket woord de volgende dag geleverd en dat vond ik fantastisch

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 07-10-2018

Heel goeie service

Ruim aanbod met snelle correcte levering. Ik koop meestal online, maar bij twijfel ga ik langs de winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan 04-10-2018

Betrouwbare en steengoede service

ruim aanbod - goede bereikbaarheid - correcte prijzen - degelijke informatie - goed stockbeheer - kortom alles wat je verwacht

Wim Ledder 27-09-2018

Perfecte webwinkel

Ik heb hier nu diverse artikelen gekocht zoals een objectief, een Compact camera met adapter en nu weer Lightroom van Adobe besteld, de afhandeling is perfect en de toelichting via de chat en telefoon is helder, duidelijk en je wordt op een keurige vlotte manier behandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sylvain Vranckx 24-09-2018

TOP OM DAAR ONLINE TE WINKLEN

Snel efficieent perfect meteen klaar om antwoorden goed om naar toe te gaan KAMERA EXPRESS een dikke aanrader zowel winkel als online

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -