iEar.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over iEar.nl.

iEar.nl stelt zich voor

Proef' het mooiste beeld en geluid. Jouw persoonlijke belevenis van beeld en geluid. Dat moet je proeven! Met je eigen ogen. Je eigen oren. En dat kan nu. Onbeperkt! Bij iEar'. SOUND.. In onze luxe luisterstudio's kun je naar hartelust apparatuur van alle topmerken uitproberen en vergelijken. Combineren, luisteren en kiezen! And VISION.. De luxe 'huiskamer' van iEar' staat boordevol met de beste home theater systemen. Die kun je allemaal uitproberen. Zodat je koopt wat je zelf het mooiste vindt... wat het beste klinkt en wat écht genieten is.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

MBGoes 23-09-2010

Snelle en nette levering. Product in goede staat ontvangen.

mary67 04-09-2010

gisteren online bestelling gedaan en vandaag (volgende dag) al in huis! Super snel.

Gekozen voor iEar vanwege het betrouwbare karakter en de mooie website.

Na de ontvangst van de bestelling heb ik telefonisch nog een vraag gesteld, deze werd zeer deskundig en klantvriendelijk behandeld.

Super ervaring dus die ik iedereen kan aanbevelen!

jdk8801 07-07-2010

zoek je op hifi audio gebied iets moois, het mooiste wellicht, ga dan naar iear in tilburg!

Ik heb deze winkel via Kieskeurig gevonden en na het bekijken van de mooie website van de winkel eerst via email contact gelegd. Meteen snel reactie gekregen waaruit al meteen professionaliteit, enthousiasme en grote deskundigheid blijkt.

Op basis van dit contact ben ik naar de winkel in Tilburg gegaan (terwijl ik toch echt niet dichtbij woon) en dan weet je niet wat je ziet. Een prachtig moderne zaak met alles wat je zoekt prachtig opgesteld en luister- en speelklaar. En de mensen waarmee ik eerst per email contact heb gehad blijken in de praktijk uiterst vriendelijke en meer dan bevlogen in hun vak.

Na een halve dag luisteren en advies gekregen (waar kan dit nog!) ben ik een 2e keer terug geweest en heb mijn nieuwe audio home cinema systeem samengesteld en aangeschaft.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor een Marantz audio systeem met B&W luidsprekers, zowel voor home cinema als inbouw voor de keuken en ons terras buiten, waar we via een draadloos Sonos systeem al onze muziek en radio kunnen beluisteren.

Het hele systeem is door iear naar volle tevrendenheid geinstalleerd bij mij thuis. Later zijn ze nog een keer terug geweest om alles op basis van mijn eerste gebruikservaring tot in de finesse af te stemmen.

Ik heb uitermate tevreden en zeer onder de indruk geraakt van de aanpak, professionaliteit en omgang met de klant, vandaar deze uitgebreide en positieve review. Een voorbeeld voor elke andere winkel.

Ik wens iear veel succes en zal er zeker terug komen.

joopdekok 21-04-2010

fantastische (internet-)winkel. Naast de mooie website vol met goede informatie en foto's hebben ze ook een fantastische winkel. Een dergelijke hifi winkel heb ik nog nooit zo gezien. Mensen ga kijken, de prijzen zijn ook nog eens goed! Mensen, aardig en goed advies.
Top-top-top iear.

roehlbach 04-04-2010

5,5
Website en bereikbaarheid oke,
maar bij aflevering bleek een ander produkt te zitten dan de verpakking aangaf. In een gemakkelijk te openen en te sluiten verpakking, zonder een spoor van beschadiging achter te laten zat i.p.v. wat de verpakking aangaf n.l. een audiokabel van 0, 7 m., een goedkopere kabel van 0,5 m. lengte. Op het verzoek het verschilbedrag te retourneren of anderszins dit te herstellen, werd alleen gereageerd met hoe ik dan wel de snoeren had gemeten en dat het eigenlijk nooit voorkomt. Hierna heb ik niets meer vernomen van dit bedrijf. Een 5 dus voor levering en een 1 voor de after sale. Slechte reclame voor een winkel die ook hele dure audiokabels verkoopt.

ll20 10-01-2010

mooiste audio winkel die er is.
Super spullen en prima prijzen.

uitmuntende service!

whatu1tme2b 17-11-2009

Zeer snelle levering in goede verpakking. Uitstekend

rolleiflex 29-07-2009

Een zeer goede zaak met uiterst deskundig personeel en een scala aan merken. De
winkel heeft een prachtig interieur en mooie luisterruimten. Ik keek mijn ogen
uit wat ik allemaal zag.

Ik woon in 's-Hertogenbosch waar ook de bedrijfsleider woont. Deze kwam mij
voor een luisterproeg thuis ophalen inclusief mijn set luidsprekers ter
vergelijk.

Je kunt daar via een lcd scherm een groot aantal combinaties horen van
versterkers en luidsprekers. Door doorschakeling hoor je meteen de verschillen
tussen diverse versterkers en typen luidsprekers.

De prijzen liggen op of onder de goedkoopste internetwinkels waar je alleen
maar af kunt halen. Alles wordt thuis zonder kosten aangesloten.

Absolute top.

tonyned23 16-06-2009

Na mijn debacle met budgethouse.nl omtrent een niet leverbare pioneer blu-ray
speler, heb ik eerst gebeld met iear.nl, een audio speciaalzaak in Tilburg.
Daar werd ik keurig telefonisch te woord gestaan door een verkoper die mij
vertelde dat het apparaat wat ik wilde hebben daadwerkelijk op voorraad is, en
hij de volgende dag in huis kon zijn. Zogezegd, zogedaan en dat klopte
inderdaad. Hier kunnen sommige webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Kiwiet 11-03-2009

Alleen een uitstekende ervaring met deze zaak. Behulpzame, zeer correcte en
deskundige medewerkers. Uitstekende afhandeling van de order.