hellotv - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over hellotv.

hellotv stelt zich voor

Schrijf een review voor deze winkel

Luc, Leuven (België) 15-08-2020

Na enkele slechte ervaringen met Belgische elektronica webwinkels, heb ik voor de aankoop van een LG Oled TV, mijn kans gewaagd in Nederland.
Uiteindelijk kwam ik bij PlatteTV terecht omwille van hun mooie prijzen (voor modellen bestemd voor de NL en BE-markt) en de vele positieve reviews. Toch raar zoveel uitstekende reviews dacht ik, maar ze kloppen nog ook.
Tijdens de aankoop kreeg ik bijna onmiddellijk een professioneel antwoord op al mijn vragen. Ook na bestelling en betaling bleef alles even vlot verlopen.
Alle afspraken werden perfect nagekomen. Er werd stipt op tijd geleverd en door een vriendelijke installateur (winkel Breda). Een uurtje later was ik aan ’t kijken maar een perfect afgestelde TV.
Besluit : een eerlijke (web)winkel met de juiste prijs, die afspraken nakomt en een uitstekende service levert. Ze hebben er een nieuwe klant bij en voor mij zijn ze welkom in België 😊

King Clash 28-06-2017

Eenmaal verkocht, van service geen sprake

Ik heb hier twee tv,s recent gekocht. Alle twee met slechte schermen, dus retour. Deze kosten gingen terugbetaald worden, maar nog steeds niets gezien. Heb hiervoor reeds meerdere toestellen gekocht waaronder een receiver die gelukkig nog steeds perfect werkt. Hopelijk blijft dat zo, want service van Platter.nl verwacht ik geenszins!!! Heb ontelbare mails verzonden, maar deze worden allemaal genegeerd...

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Davy Patteet 10-08-2016

211503

Goede uitleg en een vriendelijke/geduldige verkoper te winkel Breda.
De website is zoals hij moet zijn.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Goede uitleg
  • Mooie winkel Breda

Minpunten

• Moeilijk vindbaar