Gomibo.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gomibo.be.

Schrijf een review voor deze winkel

pastalito 09-09-2021

Duidelijk site
goede prijzen
doen wat ze zeggen
vriendelijke klantenservice
en zo kan ik nog wel ff doorgaan......

Angelique 08-09-2021

Ik vind belsimpel een fijne winkel.
Ze hebben mij heel goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling die wat later bezorgd zou worden.
Ik vind dat alles netjes gedaan is.
Dus ik beveel Belsimpel zeker aan

Patricia 08-09-2021

Supertevreden over mijn bestelling, iPhone 12 .
Snelle levering en de voordeligste prijs van heel internet ....helemaal happy!

G.v.K. 08-09-2021

Zoals altijd ook nu weer super tevreden.
Duidelijke website, snelle levering, eerlijke prijzen.
Mijn zoektocht begin altijd bij Belsimpel en meestal direct oké.

Joske 08-09-2021

Airpods 2
Snelle en correcte levering.
Super handig en Apple kwaliteit. Ik ben heel erg tevreden. Dankjewel.

Gertjan 07-09-2021

Ruime keuze in telefoons en abonnementen, zeer fijn zoekprogramma om de verschillende combinaties te onderzoeken.
Omschrijving is duidelijk en de voorwaarden zijn helder omschreven. Ook via de mail wordt je op de hoogte gehouden, maar vooral in je persoonlijke account heb je een totaal overzicht van je bestelling!

Jos 07-09-2021

De producten hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding., daarnaast snel en goed geleverd.

Christel 07-09-2021

'S middags besteld en de volgende dag al in huis.
Keurig verpakt, en kon tegen een stootje.

Edwin Meppel 07-09-2021

goed artikel, zorgvuldig verpakt en op tijd geleverd.
Niets negatief over te zeggen
Hulde

mackaij 06-09-2021

Zeer gebruiks-vriendelijke website ,keuze gemaakt en de andere dag alles al in huis ,petje af bedankt voor deze super service.

Cees 06-09-2021

Snelle levering met duidelijke communicatie betreffende transport.
Prijs concurrerend.

Tim 05-09-2021

Ik had een kapot product ontvangen, ik heb het doorgegeven en terug gestuurd en het is snel weer geregeld en het was een vriendelijke en erg helpvolle service

Sander 05-09-2021

Duidelijke en nette webshop. Ik heb voor belsimpel gekozen om dat de gekochte AirPods Pro hier het goedkoopst waren.

Roy Flint 03-09-2021

Deze shop had de laagste prijs van deze item, toch met gratis verzending, en ook op de volgende dag. Dat vind ik prima service.

De doos en instructies van de product waren in het Italians. Geen Nederlands, zelfs geen Engels.
Ik had ook geleze over de nieuwe verisie dat er een ethernet port aan zou zitten voor een sneller connectie. Maar op hun website is er geen praat over. Hij heeft em niet, maar dat is niet aan de verkoper. :D

Overall, ik ben heel blij met het product en de service.

Erik 03-09-2021

Na een zeer slechte ervaring bij een andere aanbieder van smartphones terecht gekomen op de website van Belsimpel. Overzichtelijke website en belangrijkste ze zijn Thuiswinkel Waarborg aangesloten. Uiteindelijk een Samsung Galaxy A52 5G 256GB A526 Blauw gekocht en je ontvangt gelijk een goed overzicht van je bestelling en de voortgang hierin.
De volgende dag werd mijn toestel al netjes geleverd en keurig verpakt bezorgd. Inmiddels ca een week in gebruik en super toestel hoor. Aanrader Belsimpel!!

LIEMAREL 01-09-2021

Fitbit gekocht. Informatie op de site hierover was ruim voldoende. Bestelling en levering uitstekend. Snelle levertijd.

pas op met garantie!!! 01-09-2021

pas op met garantie! mijn telefoon is na twee maanden al stuk, maar valt niet over de garantie natuurlijk. dus nu zit ik met een jarenlange afbetaling voor iets wat na twee maand al niet meer werkt. en net als alle bedrijven wat je een poot uit draaid door geen mede verantwoordelijkheid te nemen voor voor hun veneers adviezen. zit ik nu met niks.

Anne Myrthe 31-08-2021

Ik heb eerder al bij belsimpel.nl mijn airpods en telefoon bestelt, hier was ik erg tevreden over en daarom besloot ik mijn apple watch hier ook te bestellen. De reden dat ik hier in eerste instantie mijn telefoon en airpods heb bestelt is omdat ik hier altijd op de laagste prijs ben uitgekomen met het eindeloos vergelijken van prijzen. Niet alleen ben ik zeer tevreden over de prijzen, alle andere services lopen altijd heel soepel. Ik heb tot nu toe alles optijd en netjes aangeleverd gekregen, toen ik meermaals problemen met mijn airpods kreeg werd ik elke keer naar apple gestuurd waar het perfect is opgelost en er werd nooit moeilijk over gedaan wanneer het nog een keer misging, ik werd altijd netjes geholpen. Al met al ben ik erg tevreden en heb ik niks aan te merken.

Rick 31-08-2021

Mijn iPhone was keurig en snel geleverd. Goed verpakt, en kosteloos avond levering.

Jitske 30-08-2021

Altijd goede service en producten snel geleverd
Mijn favoriete webshop voor mobiel en tablet

Christos 30-08-2021

Super snel levering, beste prijs. Ik had mijn bestelling de volgende dag thuis geleverd. Erg blij met de aankoop en de service.

Patrick 29-08-2021

Zaterdag avond besteld en zondag in huis top service en de laagste prijs via kieskeurig.

Pjotter 27-08-2021

Drie maanden geleden via Belsimpel een Cat S52 smartphone gekocht. Een uitstekende 'hufter-proof' toestel die alles kan wat een reguliere smartphone kan; maar dan tevens in ongewone omstandigheden waarbij ruw gebruik en vocht komt kijken. Helaas bleef hij niet drijven toen die in het IJmeer viel... Maar gezien de tevredenheid nu wederom hetzelfde toestel bij dezelfde winkel aangeschaft!

Anneke 26-08-2021

Op advies van familie. Overzichtelijke site met duidelijke uitleg.
Kwam snel tot mijn keus. De afhandeling van Belsimpel was snel en netjes. Top.
ANS = Accuraat Netjes en Snel.

Frederieke 25-08-2021

Prima service! Mijn lader ging kapot en na een paar mailtjes was het geregeld en kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd. Fijne communicatie.