Gomibo.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gomibo.be.

Schrijf een review voor deze winkel

Rojo 21-10-2021

Hele goede prijs en supersnelle levering. Goede informatie over het artikel

Yannick Maat 20-10-2021

Goede webshop, netjes naar alle voldoeningen. pakket besteld en direct volgende dag in huis.

Jesse 20-10-2021

2de aankoop via deze aanbieder..
Duidelijke website, snel proces, prima updates en snelle levering.
Artikel is in perfecte staat geleverd.

Mary Bode 20-10-2021

Snelle levering van een artikel wat elders niet meer leverbaar was en ook nog eens voor een zeer gunstige prijs! Top!

Ruud 20-10-2021

Niets op aan te merken. Telefoon besteld en twee dagen later werd ie thuis afgeleverd.

Rob lobel 20-10-2021

De site geeft ruim voldoende informatie over de smartphones. Duidelijke uitleg. Snelle en nette levering. Product beantwoord aam de verwachting. BELSIMPEL is een aanrader

Arslan 20-10-2021

Levertijden kloppen niet, website niet up to date. Op webiste opvoorraad na je bestelling wordt het niet geleverd. Ik zit al 2 weken op mijn bestelling te wachten. En de levertijd loopt steeds uit. Personeel heeft totaal geen inzicht op voorraad en doe moeten zij verkopen?

Ed 20-10-2021

snelle levering 100% beter als de fabrikant die niet of heel laat levert jullie doe het super

carel van den hoven 20-10-2021

tussen het moment van keuze maken en aanvraag goedgekeurd krijgen veranderen de prijzen ongunstig, waardoor je alsnog cash bij moet betalen, wat niet prettig aanvoelt

AJ 20-10-2021

Belsimpel heeft een duidelijke site waar je je gewenste artikelen snel kan vinden. Bovendien de producten zijn uitvoerig beschreven. Ik heb vaker toestellen gekocht bij Belsimpel. Altijd meteen geleverd.
De prijzen zijn ook concurrerend met de gelijkwaardige webwinkels.

Aad.K 20-10-2021

Als enige opmerking heb ik dat er bij de geleverde telefoon niet een goede gebruiksaanwijzing zit,wel kan ik via internet een gebruiksaanwijzing downloaden.

Havik48 19-10-2021

Snel en goedkoop! Het enige waar wat aan verbetert kan worden is de website. Als je gericht een sim-only (met toestel) zoekt van Simp zelf, is dat lastig te vinden. Verder prima.

Mellanie 19-10-2021

2 telefoons besteld, snelle levering en goede service. Erg blij mee. Ik hoop in de toekomst vaker hier wat te bestellen.

Peter 19-10-2021

De Mi 9t pro na 22 maanden krijgt blauw paarse vlekken over het scherm. Deze worden zo erg dat niets meer te zien is op het toestel. Het toestel ter reparatie gestuurd naar Dynafix. Ik ontvang van hun een ondefinieerbare foto van, volgens hen, de oplaadconnector. Daaruit zou blijken dat er sprake is van vochtschade. Dit valt niet onder de garantie. De garantietermijn was 2 jaar. Het toestel was onherstelbaar beschadigd . Na veel heen en weer geschrijf geen oplossing als alleen maar blabla. Oplossing ik moet maar een nieuw toestel kopen. Zo behandel je de klanten niet. Firma heeft voor mij afgedaan.

Ralph Hundscheid 19-10-2021

Eenvoudig te bedienen website. Duidelijke omschrijvingen en leverafspraken prima nagekomen.
Prijs is sowieso goed en over de service had ik al goede berichten gehoord. Daarom ook hiervoor gekozen.

Mart 18-10-2021

Alles gewoon perfect. Makkelijk bestelproces, snelle levering. Hier bestel ik wel weer.

Koen Winkelmolen 18-10-2021

Duidelijk en overzichtelijke site goede prijzen en correcte levering. Heb al meerdere malen een telefoon gekocht.

Tijn 18-10-2021

ik vind belsimpel een hele fijne website omdat de prijs altijd het gemiddelde of een van de laagste. De klantenservice is ook echt top ik heb er tot nu toe altijd goede ervaringen mee. Ik vind ook dat de bezorgservice ook prima is vaak in 1 dag maar soms 2.
tik raad het iedereen aan om hier iets te bestellen omdat alles in één zit
mvg. Tijn

EdK 18-10-2021

Snelle levering van het produkt, d.w.z. vandaag besteld en morgen in huis werd waargemaakt.
Produkt was netjes ingepakt en deugdelijk,

bladerash 17-10-2021

Vandaag besteld, morgen ontvangen. Ook als je zondagavond bestelt.. lekker snel en direct tegen aantrekkelijke prijzen.

J. Stijnen 17-10-2021

goede prijs, goede kwaliteit, makkelijk overzichtbare site, erg duidelijk!!

Renee 16-10-2021

Snelle levering, prima prijs. Site is overzichtelijk, de specificaties van de toestellen worden goed weergegeven.

JUDOKA 16-10-2021

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat het de goedkoopste was.
Tablet was snel geleverd. Top

Jara Visser 16-10-2021

De levering was snel en een goede prijs voor mijn toestel en ik kon gemakkelijk overstappen.

Abdel 15-10-2021

Top service top winkel snelle levering met alles en vriendelijk ik vind belsimpel een goeie winkel.