foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto de Vakman.

foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 557 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michelle 25-03-2017 In de winkel gekocht

Vakkennis en super service

Ik ben op een prettige en vriendelijke manier geholpen in de winkel. Ik was op zoek naar een goede camera voor met name gebruik tijdens vakanties, met wat meer functies dan de echte basistoestellen, maar zonder dat dit direct een professioneel toestel hoeft te zijn. In de winkel heb ik goed advies gekregen over de mogelijkheden binnen deze klasse en in eerste instantie een toestel aangeschaft. Thuis bleek de kwaliteit van de foto's toch niet helemaal aan mijn verwachtingen te voldoen. Hierop ben ik terug gegaan naar de winkel waar ruilen van het toestel gelukkig geen probleem was. Ook deze keer goed advies gekregen over welke camera beter bij mijn wensen zou passen. Super tevreden met het toestel wat ik in tweede instantie heb aangeschaft!

Anita 23-03-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen

Uitstekende uitleg over de verschillende lenzen voor mijn camera. Nemen echt de tijd voor je niet van koop maar snel iets als het maar zakken vult.
Mijn keuze is gevallen op een telelens 70-300, toen nog de keus welk merk op advies van de verkoper (dacht dat hij peter heet) heb ik de Tamron genomen niet de veel duurdere van nikon zelf. De tamron was volgens hem ondanks dat hij een stuk goedkoper is wel vele malen beter. Heerlijk die eerlijkheid.

Jolanda 23-03-2017 In de winkel gekocht

Mooie zeeeer overzichtelijke winkel

Altijd is het druk in deze winkel emn altijd wordt je zeer vriendelijk geholpen. Ook deze keer bij de aanschaf van een nieuwe canon compact camera.

Martijn 18-03-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Ik was hier al eerder en ook toen werd ik goed geholpen en vandaag dus ook weer. Daarom heb ik besloten om bij fotodevakman meteen een nieuwe camera te kopen. De verkoper heeft veel verstand van zaken want op elke vraag kreeg ikm een bevredigend antwoord terug.

Jos 18-03-2017 In de winkel gekocht
Fotovakman Uden

Super geweldige service

Ben geholpen door Peter Reuver, een jonge met een superieure kennis .!!!
Alle tijd om de uitleg te geven over verschillende camera's ,zo ook over de foto's die ik gemaakt had en die niet scherp waren , hebben we op de computer doorgelopen .
Ik zou iedereen adviseren die in de buurt van Uden wonen naar fotovakman te gaan .!!!

Met vriendelijke groet Jos Weusten

Si 17-03-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Sirui statief

Super service! Goed geholpen, vriendelijke bediening en duidelijke informatie en uitleg. Ik ben erg blij met de aanschaf van dit carbon statief van Sirui.
Product via internet bekeken, maar zie het graag ook en kan dan beter beoordelen of het iets voor me is.

Pauline 17-03-2017 In de winkel gekocht
uden

aankkop hx400

top winkel, prima service , waar ze een groot assortiment aan camera's hebben, voor mijn een echte aanrader.

Lieshout 14-03-2017 In de winkel gekocht

nieuwe lens

Ik heb pas in deze winkel een en ander nagevraagd omdat mijn objectief was gevallen. Er werd veel tijd genomen om dit voor me te testen en nu heb ik een betere nieuwe lens gekocht. Ook heeft de verkopen nog even mijn flitser nagezien en vragen volledig beantwoord.

Elena 11-03-2017 In de winkel gekocht

Zoals altijd weer goed geholpen!

Mooie grote winkel die in het zeer gezellige centrum van Uden ligt.
Waar ik weer zoals vanouds prima ben geholpen bij de aanschaf van een Panasonic TZ100.

JJB 09-03-2017 Via de website gekocht

Strakke service

Telefonisch even iets minder bereikbaar, maar als het druk is snap ik dat. Via de chat echter heel snel een goede reactie! Doelgericht advies, vriendelijk en een hele mooie prijs op de (demo) camera die ik daar kocht. Als ik uit ga breiden staan ze zeker hoog op het lijstje!

Mariska 08-03-2017 In de winkel gekocht

Nieuwe lens

Weer prima geholpen bii fotodevakman. Deze keer weer in deze mooie nette winkel mijn een nieuwe 16-300 lens gekocht na goede uitleg. Ga zo door!

Mandy 07-03-2017 In de winkel gekocht

Mijn eerste spiegelreflex!!!!!

Via een tip en de website kwamen we uit bij Foto de vakman. Ik ben hier zeer goed geholpen en de prijs hier is zeer redelijk. Ook is de winkel zeer mooi en overzichtelijk.

A Smedts 06-03-2017 Via de website gekocht

Meedenken is een kwaliteit

Klantgerichtheid kun je pas goed beoordelen in situaties waarin iets anders gebeurt als normaal verwacht. Na een goed advies in de winkel, heb ik alles op een rijtje gezet en besloten om bij deze zaak een nieuwe camera te bestellen. Deze camera bleek echter niet voorradig en ik zou dan wat langer moeten wachten op de levering. Daarover heb ik met hun gebeld en zij hebben er voor gezorgd dat ik, via zeg maar een omweg, toch snel mijn nieuwe camera geleverd kreeg. Dit bedoel ik met klantgerichtheid. Super!

Tony 03-03-2017 In de winkel gekocht

Onze eerste spiegelreflex.

Goede service en prima duidelijk uitleg over deze camera heeft ons besloten om in deze mooie winkel met vriendelijk personeel onze eerste spiegelreflex aan te schaffen en ik zal later zeker weer terugkomen.

Iris 03-03-2017 In de winkel gekocht

Fijn geholpen

Ik heb laatst in de winkel advies gehad en daarna nog wat verder gezocht. Ze hebben bij de vakman prima informatie gegeven en de prijs is even voordelig als overal

Verstegen 03-03-2017 In de winkel gekocht

Systeemcamera

Netjes en vriendelijk geholpen.
Je krijgt hier een eerlijk advies en er wordt de tijd voor je genomen, erg fijn. Prijs kwaliteit lijkt erg goed, passend bij mijn wensen. Ze dringen je niet het duurste op.

Tiny 25-02-2017 In de winkel gekocht

aankoop mco 910

De winkel bied goede service en is een nette zaak, waar leuke mensen je helpen.
En scherpe prijzen en webprijs is winkelprijs.
Fijn dat ik altijd voor vragen terecht kan.

Schreuders 25-02-2017 In de winkel gekocht

Canon 80D

Een rustige en overzichtelijke winkel. De verkoop gaat goed, ze nemen de tijd voor je en we zijn tot een goede keuze gekomen

Marjon 24-02-2017 In de winkel gekocht

Een fijne groothoek lens.

Via een collega kreeg ik het advies om naar foto de vakman te gaan voor advies om een groothoek te kopen.
Na goed advies in deze zeer mooie winkel heb ik de Sigma 10-20 gekocht.
Uitermate vriendelijk personeel met verstand van zaken en tevens een hele lichte overzichtelijke winkel met een groot assortiment aan lenzen en camera's.

Sjors 23-02-2017 In de winkel gekocht

aankoop wacom

Mooie winkel en ik kon er mijn Wacom tablet voor de laagste prijs krijgen die er op internet via kieskeurig kon vinden.

Marc 22-02-2017 In de winkel gekocht

Weer prima geholpen

De nieuwe fotodevakman winkel is zeer uitnodigend om naar binnen te gaan. Eenmaal binnen werden wij zeer goed geholpen en hebben wij een nieuwe lens aangeschaft. Prima geholpen!

Loes 21-02-2017 In de winkel gekocht

Een mooie Olympus EP-L 7

Door kennissen ben ik doorverwezen naar foto de Vakman omdat ze daar eerlijk advies geven. Ik ben daar inderdaad netjes en bekwaam geholpen en op goed advies de Olympus EPL-7 gekocht. Een mooie nette winkel en prima personeel.

Paul Verhees 20-02-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Mijn drie maanden geleden bij Foto De Vakman aangeschafte Fujifilm X-T2 met XF 56 mm 1:1,2 objectief viel van de salontafel op de tegelvloer. Beschermend filter voor de lens verbrijzeld en schroefdraad ontzet. Hopelijk geen andere schade. Foto De Vakman vervangt het filter en constateert na controle geen verdere mankementen. Kosten: nul komma nul. Hier moet je wezen! Ook voor deskundig advies trouwens.

Anja 18-02-2017 In de winkel gekocht

Eindelijk mijn eerst digitale spegelreflex!

Door advies van mijn kennissen ben ik naar deze winkel gegaan en ben uitemate vriendelijke en bekwaam geholpen. Zeer mooie overzichtelijke winkel met goed personeel.

Eric 18-02-2017 In de winkel gekocht

Canon Eos 80D body gekocht!

Ik was al een tijdje niet geweest maar de winkel is zeer mooi verbouwd. Een mooie moderne uitstraling ook ben ik zeer deskundig geholpen. Met een kopje koffie.PRIMA!

Han 18-02-2017 In de winkel gekocht

service 1200d

Mijn canon 1200d was defect, maar viel net buiten de garantie, foto de vakman heeft bemiddeld om de uiteindelijke kosten omlaag te verkrijgen

Suzan 18-02-2017 In de winkel gekocht

760D Canon gekocht

Duidelijke en heel goede informatie. Ze heeft ons echt super geholpen!
Alles op voorraad en goede service.

Hout 18-02-2017 In de winkel gekocht

Panasonic fz1000

Service is hier altijd heel erg goed. Ze heeft me overtuigd, super! Altijd een goede uitleg als je vragen hebt.

Mike 18-02-2017 In de winkel gekocht

Snel even een Fuji instax gekocht

Snel weer even langs foto de vakman gegaan om een Fuji instax te kopen. Lekker snel geholpen en met goede uitleg. Tevens een mooie overzichtelijke winkel.

Teun 17-02-2017 In de winkel gekocht

Hero5

Ik ga binnenkort een rondreis maken en wil dit als souvenir gaan vastleggen met een actioncam. De verkoper heeft hierbij geadviseerd en we hebben een compleet accessoirepakket erbij gevonden

Jan 15-02-2017 In de winkel gekocht

Eindelijk een Nikon D6500 gekocht!

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe camera en daarbij was mijn oog op of een Nikon d5500 of een Nikon D5600 gevallen. Maar na uitstekend goed advies van de verkoper heb ik deze D5600 bij foto de vakman gekocht. Een mooie prettige winkel met goed personeel die nog tijd voor je nemen.

Lisanne 13-02-2017 In de winkel gekocht

Eindelijk een spiegelrefex gekocht.

Door een vriendin van mij doorverwezen naar foto de vakman om mijn eerste spiegelreflex te kopen. Ik ben daar zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen. Dit is een mooie overzichtelijke en nette winkel met vriendelijk personeel.

D.G. 13-02-2017 In de winkel gekocht

Hx400

Ik had wat vragen over mijn camera omdat foto's niet goed opgeslagen bleven. Er is door de verkoper meegekeken, opgelost en ook de Sony software is naar mij doorgestuurd.

ingrid 12-02-2017 In de winkel gekocht

We zijn hier naar toe gegaan vanwege de service waar de vakman om bekend staat, en de kennis die ze hebben over apparatuur. Ze verkopen wat je nodig hebt

Willy Smits 12-02-2017 In de winkel gekocht

Foto De Vakman Uden

Foto De Vakman, voor de juiste, nette en correcte afwikkeling. Heb onlangs meerdere producten op advies in de winkel gekocht. Kijken gericht met de klant mee en geven degelijk advies. Ook op het gebied van garantie komt De Vakman zijn afspraken na. Kortom voor mij de juiste winkel op het gebied van fotografie en video

ad 11-02-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service bij aanschaf Panasonic DMC-FZ1000EG

Eind vorige jaar bij Foto De Vakman een Panasonic DMC-FZ1000EG gekocht. Deze LUMIX aangeschaft, omdat ik voornamelijk wilde filmen op safari in Zuid Afrika. En de forse telelens met 400mm zoomen stelde me niet teleur. Heldere beeldkwaliteit + gebruiksvriendelijk.
Met de aanschaf gaf Foto De Vakman een goed advies met duidelijke uitleg.
Foto De Vakman heeft prijzen gelijk aan de firma's op het web, bovendien nemen ze hier nog tijd voor je en met een persoonlijke uitleg en service ! Speciaalzaak met vakkundig personeel.

De camera is voorzien van WiFi, waarmee je foto's via je smartphone kan delen op social media.
Fijn dat ik 3 maanden later in de winkel meteen hulp krijg bij het installeren van de app, zodat ik meteen verbinding heb met de telefoon. Erg behulpzaam en netjes.
Nadeel LUMIX: de batterij is snel leeg.

theo 11-02-2017 In de winkel gekocht

aankoop rx100

Het is een ruimtelijke en open winkel, waar alles overzichtelijk staat en veel is te zien, we hebben een goede uitleg over de aankoop gekregen

Robin 10-02-2017 In de winkel gekocht

canon Eos 100d gekocht

Ik was al aan het sparen voor een spiegelreflex maar doordat de verkoper mij wees op deze camera en het gemak van deze camera heb ik besloten om deze meteen te kopen. Ook doordat de verkoper met passie voor fotografie mij veel heeft uitgelegd.

Vereijken-bos 09-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop tz80

Na jaren weer terug gekomen bij de Vakman. Omdat mijn toestel kapot was. Nu een nieuwe camera aangeschaft. Blij mee dat er nog een echte vakwinkel in Uden is.

Hans M. 09-02-2017 In de winkel gekocht

g80

Ik ken beide winkels van de vakman en kom hier altijd graag. Ben tevreden over het advies, goede prijsstelling en altijd bereikbaar bij mij in de buurt.

harold 04-02-2017 In de winkel gekocht

aankoop g80

Ik vind het gewoon goed, ben er nu twee keer geweest voor de aanschaf en ook nu zijn we weer netjes geholpen.

Joop 04-02-2017 In de winkel gekocht

Gele Nikon AW130

Ik ben weer voor een nieuw camera weer naar foto de vakman gegaan en heb daar weer goed advies gekregen. De hulp bij aanschaf van mijn nieuwe camera was weer zeer goed. Ik ben gegaan voor een nieuwe gele Nikon Aw 130 met wifi. Fijn om meteen hulp te krijgen bij het installeren van de app zodat ik meteen verbinding heb met de telefoon.

Lohmann 03-02-2017 In de winkel gekocht

Persoonlijke aanpak

Ik kom graag in deze winkel vanwege de persoonlijke benadering die men heeft met klanten. Vriendelijkl personeel

Hans 03-02-2017 Via de website gekocht

Open voor advies ook naar niet-klanten

Na enig heen en weer ge-email een oplossing gevonden voor het beter omgaan met persoonsgegevens van (potentieele) klanten. De service gaat dus verder dan het verdienen alleen. Hulde daarvoor.

Nu de Nikon Club nog overtuigen van het ongelijk.

M.Lahm 01-02-2017 In de winkel gekocht

zeer tevreden

Ik vind dit een fijne winkel. Goede voorlichting. Veel keus. Deskundig op het gebied van fotoapparatuur. Ik ga voor Canon. Maar ik ken ook vrienden die hier andere merken kopen. En die worden ook goed geholpen. Ik merk dat de winkel dikwijls genoemd wordt bij amateur fotografen.

Tony 29-01-2017 In de winkel gekocht

aankoop a900

Ik vind het een top winkel, ik kom er nu voor de eerste keer, vanuit deuzel en vind het gewoon geweldig.

Mitch 27-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Sony a6000

Het is een mooie winkel met zeer vriendelijk personeel . het is fijn dat ze hier nog tijd voor je nemen en dat zie je niet veel meer.Prima geholpen echt een speciaalzaak!!

bui 21-01-2017 In de winkel gekocht

aankoop touit

ik vind het een overzichtelijke winkel en beter als de andere fotozaken waar ik wel is kom, ben er netjes geholpen

Jammetje 15-01-2017 In de winkel gekocht

aankoop actioncam

Het is een heel mooie winkel waar je een goede service krijgt, daarom zijn we er ook speciaal voor na toe gereden.

annemarie 14-01-2017 In de winkel gekocht
uden

aankoop a6000

ik vind dit een fijne winkel, die heel open is met persoonlijke aandacht en een goede service en voor mijn dicht bij.