foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto de Vakman.

foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Ger 24-07-2017 Via de website gekocht

Vertrouwenwekkende service

Prima telefonische informatie en prompte levering volgens de ontvangen leveringsbelofte. Dat animeert zeker om volgende bestelling weer bij foto-de-vakman te doen.

Bas 23-07-2017 In de winkel gekocht

Weer zeer goed geholpen.

vandaag ben ik weer naar Fotodevakman gegaan om mij online bestelde camera op te halen.
Ook nu weer prima geholpen en de verkoper heeft voor mij de camera ook meteen goed ingesteld..Super.

George 22-07-2017 In de winkel gekocht

aankoop canon 800d

Het is een mooie winkel en lekker overzichtelijk en waar ze een mooi assortiment hebben.
Ik ben prettig geholpen.

Johan 22-07-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Wijchen

DE winkel voor je fotoapparatuur

Je wordt er vriendelijk en deskundige geholpen.
Goede tips en adviezen en men neemt de tijd voor je.
De winkel heeft een ruime sortering en het parkeren in Wijchen is geen probleem en gratis

Willem 22-07-2017 In de winkel gekocht

Nieuwe camera gekocht

Wij zijn naar fotodevakman gegaan omdat onze oude camera al wart ouder is en behoorlijk zwaar. Op goed advies van de verkoper zijn wij uitgekomenop een systeem camera van Panasonic .. We zijn hier tot nu toe erg tevreden.Tevens een mooie winkel.

Iwan 21-07-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Voor onze vakantie zijn we op zoek gegaan voor een nieuwe camera omdat onze oude niet meer zo best was. We hadden zelf ons oog laten vallen op een Nikon camera. Na goed advies van de winkelier zijn we ook bij deze camera gebleven. Prima advies door deze winkel.

Visser.L 21-07-2017 In de winkel gekocht

FZ82

Ik ben in de winkel in Wijchen erg prettig geholpen. Zeer duidelijk uitleg gekregen. Het is fijn om een winkel binnen te kunnen lopen. Ik heb een scherpe prijs en goeie service. Precies wat ik zoek. Zeer tevreden.

Bert 20-07-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle afhandeling

Gewoon zoals het eigenlijk altijd zou moeten zijn: kiezen, kopen en betalen. Vervolgens een snelle, duidelijk aangegeven en te volgen verzending. En ook nog een prettige communicatie. Blijft er als klant weinig te wensen over.

Henrie 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering !

Gisteren de panasonic fz82 besteld, vandaag keurig op tijd geleverd ! Fotodevakman is top !
Kreeg eerst geen mailtje met mijn bestelling, maar die was in de spammap terechtgekomen...

John D. 20-07-2017 In de winkel gekocht

Canon Video

Deskundige medewerkers, geen gladde praatjesmakers
merkonafhankelijke informatie en adviezen
Veel tijd en aandacht voor de klant
Grote servicebereidheid
Concurrerende prijzen nieuwe apparatuur in combinatie met prima inruilwaarde van je oude camera
Heldere, informatieve website

Ollie 20-07-2017 Via de website gekocht

Alleen hier kon ik het gewenste product vinden!

Een van de weinige bedrijven die op dit moment portable solarchargers van goede kwaliteit verkoopt, voor een nette prijs. Bij andere bedrijven kost het zo'n 30% meer. Perfect dus als je geen voorstander bent om uit China te bestellen.

Johan van Overveld 19-07-2017 Via de website gekocht

stipt op tijd afgeleverd

Ik had een Canon printer besteld die de volgende avond tussen 21:30 en 22:00 uur afgeleverd zou worden. Om 21:45 stond een heel vriendelijke bezorger van Red Je Pakketje voor deur.
Perfecte levering dus.

Meike 19-07-2017 In de winkel gekocht

Mooie portret lens gekocht op goed advies.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie portretlens en ben dus maar eens naar fotodevakman gegaan om advies. Ik ben hier zeer behulpzaam geholpen en heb meteen maar deze lens gekocht,

Peter 18-07-2017 In de winkel gekocht

Op aanraden naar foto de vakman gestuurd en prima geholpen.

Ik ben geadviseerd door een oom van mij om voor een camera naar foto de vakman te gaan voor het goede advies en inderdaad ben ik hier zeer goed geholpen.

Hans 18-07-2017 In de winkel gekocht
Uden

Top service en goede aftersales! Total package!

Ik had nog geen ervaring met deze winkel maar wilde onwijs graag overstappen van Nikon naar Fuji. Ik bestelde wat ik nodig had online en haalde het op in de winkel.

De battery grip was niet voorradig maar dat wist ik. In de winkel werd vriendelijk te woord gestaan en na 2 dagen hadden ze al een grip voor me! Ik was enorm verbaasd. Maar ik had het verzend mailtje gemist en mailde voor de tracking. Response kwam vrijwel direct en was zeer hulpzaam.

Ik ga hier zeker vaker bestellen! Een echte aanrader!

Michael 17-07-2017 Via de website gekocht

Product was zoals afspraak de zelfde dag nog bezorgd. Ze hadden per ongeluk 2x het product geselecteerd waardoor er dingen fout gingen in de mailwisseling echter was verder Alles was prima verlopen en was het pakket mooi op tijd bezorgd.

Edwin 17-07-2017 Via de website gekocht

Prima service met snelle levering

Fototoestel besteld, voorraad zoals op de site stond aangegeven klopt ook. Levering vond geheel plaats volgens verzoek.

Ferry 16-07-2017 Via de website gekocht

Epson printer

Webwinkel loopt achter qua bestelling en binnenkomst..
Word aangegeven op voorraad terwijl het niet zo is..
Wel word er heel netjes telefonisch contact gehouden door het bedrijf

Officiele reactie van Foto de Vakman 28-07-2017

Dag Ferry, bedankt voor deze feedback. We vinden het zelf ook vervelend dat onze voorraad niet klopte op het moment dat u de bestelling plaatste. Daarvoor nogmaals onze excuses.
Fijn om te horen dat u onze service wel kon waarderen. Hopelijk hebben we alles naar uw tevredenheid opgelost.

Team Foto de Vakman

Peet 16-07-2017 In de winkel gekocht

aankoop 55-210

Het is een mooie winkel, ik ben er prima geholpen en makkelijk een tas kunnen passen voor mijn camera en wel fijn dat we wat tips hiervoor kregen.

Pribit 15-07-2017 Via de website gekocht

Body dezelfde dag keurig geleverd!

Nadat ik al eens in de winkel in Uden uitstekend geholpen was, heb ik het aangedurfd om een vody online te bestellen. Deze werd dezelfde dag uitstekend verpak, keurig op de afgesproken tijd geleverd! Top service weer!

Petra 15-07-2017 In de winkel gekocht
Wijchen

Superrrr service en duidelijk uitleg

Nieuw foto toestel gekocht. Andere had lens kapot. Je wort zo klantvriendelijk daar geholpen en een duidelijke uitleg en ook wordt er bekeken wat je van het andere toetstel evt. Nog kunt gebruiken. Super service natuurlijk.

2010consument 12-07-2017 Via de website gekocht

keurig op tijd

Prima levering. Ook snel antwoord, via email, na aanleiding van een vraag wat betrof de aktie 6 jaar garantie

Ellen 12-07-2017 In de winkel gekocht

Super service

Nadat we met de hele klas op de dag van het afscheid van de meester een leuke fotoshoot gedaan hadden om een fotokalender te maken, begaf de CF kaart van de camera het. Foto de vakman in Uden kon niets beloven, maar heeft alles uit de kast gehaald om de foto’s van de kinderen en de meester te recoveren. De volgende dag kregen we een heel leuk telefoontje; het was gelukt! Wat een geweldige service.
Namens groep 7 en 8 super bedankt!!!

Chris 11-07-2017 In de winkel gekocht

Probleempje opgelost!

Ik had een probleem met de verbinding tussen de ipad en de Nikon D3400. Dus naar foto de vakman gegaan om het opgelost te krijgen. Ook de verkoper had hier moeite mee maar bleef doorgaan tot het probleem opgelost was. Chapeaux prima geholpen!!!!

marion 10-07-2017 In de winkel gekocht

aankoop pentax kijker

Het is een nette en overzichterlijke winkel, en we hebben er makelijk een kijker gevonden en zijn goed geholpen.

Joyce 10-07-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Eindelijk maar eens een nieuwe videocamera bij foto de vakman gekocht . Ik ben hier weer zeer vriendelijk en bekwaam geholpen in een zeer moderne winkel.

C.Christiaans 08-07-2017 In de winkel gekocht
Uden

Goed advies voor t maken vd juiste keuze

Heb veel informatie gekregen via chatten op t internet. Daarna reservering gemaakt voor ophalen toestel in de winkel. Toen kreeg ik n email dat ik niet t juiste toestel had gereserveerd waar we het over gehad hebben. Vond ik erg attent. In de winkel kreeg ik nog wat extra tips wat ik echt nuttig vond.
Ben nu erg tevreden over mijn aankoop.

Marcel R 08-07-2017 In de winkel gekocht

Panasonic

Ik kom al vele jaren bij de Vakman, ik kan hier altijd prima slagen en krijg van de medewerkers bruikbare informatie. Er is altijd veel op voorraad en de prijzen zijn scherp.
Nu heb ik een nieuwe videocamera gekocht en kan weer volop aan de slag.

Monique 08-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare vak winkel

Uitstekende service en klantvriendelijk. Deskundig. Behulpzaam. Chat functie ook uitstekend. Ik zou hier zo weer bestellen

HvDijk 08-07-2017 Via de website gekocht

prima

Online bestelling werd snel geleverd met tijdige statusupdates. Solarcharger van Brofish 24v: was maar in weinig webwinkels te krijgen en bij deze shop het scherpst geprijst en gratis geleverd. Prettig dat er achter deze webshop een echte winkel zit.

Christel 07-07-2017 In de winkel gekocht

aankoop g7

Het is een mooie winkel, die ruim is opgezet en onze kinderen konden er nog even spelen tijdens het winkelen.

jan 07-07-2017 In de winkel gekocht

aankoop sirui statief

een mooie winkel, met een professionele uitstraling en een uitstekende service.
Met scherpe prijzen.

Nickey 07-07-2017 In de winkel gekocht

Goed advies!!!

Ik ben naar foto de vakman gegaan voor advies voor een spiegelreflex maar door goed doorvragen zonder opdringerig te worden bleek dat een systeem camera beter bij mij past dan een spiegelreflex camera. Na thuis wat na gezocht te hebben bleek dat inerdaad de beste keus. Ik ben hier zeer goed geholpen.

Ed van Alem 07-07-2017 In de winkel gekocht

aankoop ax53

Zeer goed assortiment, ze hebben er alles en de service is excellent.
Mooie open winkel ,alles staat er mooi neer gezet en fijn om even rond te neuzen.

C.M. Frederik 06-07-2017 Via de website gekocht

Eigenlijk is alles gegaan zoals je mag verwachten......

Duidelijke webshop. Een kind kan de was doen en tja, zo moet het toch ook??
Gewoon een webwinkel zoals die moet zijn... zonder gedoe en 100% op juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid.

Monique 05-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare vak winkel

Remco 05-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en prima service

Dit weekend een NIKO P900 besteld via de website inclusief geheugenkaart en tas. Bestelde kaart was op en ik krijg meteen een mailtje dat ze voor dezelfde prijs een snellere kaart met hetzelfde geheugen leveren. Pakbon is op regel niveau keurig afgevinkt. Er wordt kennelijk alles aan gedaan om zo perfect mogelijk te werken. Daar kunnen Coolblue en BOL nog wat van leren!

Officiele reactie van Foto de Vakman 13-07-2017

Dag Remco,

Hartelijk bedankt voor de mooie feedback. Fijn dat onze service u zo goed is bevallen. Wij zijn echter dat u als 'algemene score' een 2.0 ingevuld heeft. Dit klopt misschien niet helemaal met uw toelichting. Is er wellicht iets verkeerd gegaan? Wij zouden het enorm op prijs stellen als u het aan zou willen passen.

Alvast bedankt!

Robi van Liempd
Foto de Vakman

Vivian 04-07-2017 In de winkel gekocht
Foto de vakman Wijchen

De aanhouder wint!

Ik heb eerst mijn reisverzekering ingelicht en gevraagd of ik het bedrag vergoed kon krijgen. Dit bleek niet mogelijk, omdat het een gebrek van het product betrof. Dus mijn volgende stap was Sony benaderen, dit kreeg ik als advies van de winkel, omdat je als klant meer kan bereiken dan als winkel.
Na heel wat vage telefoontjes met Sony (erg slechte service en ze hebben geen idee van wat er speelt!), heb ik Tech repair aan de telefoon gehad (repareer centrum). Ik kreeg te horen dat ze van de winkel alle info en bewijsstukken moesten ontvangen. Dus heb ik in samenwerking met het personeel van Foto de Vakman in Wijchen een mail opgesteld en argumenten aangedragen waarom ik het volledige bedrag kwijtgescholden wilde hebben.
Na 1.5 week kreeg ik bericht van de winkel dat Tech repair de camera kosteloos heeft gerepareerd!
Dit hele proces heeftIk heb 2 jaar geleden een Sony DSC HX300 gekocht bij Foto de Vakman in Wijchen. Toen ik met mijn vriend op vakantie was in Peru kreeg ik ineens een error op het scherm te zien: E:62:10. Het stabilisatiemechanisme bleek kapot te zijn. Na de vakantie heb ik de camera naar de winkel gebracht. Na 2 weken kreeg ik een telefoontje van de winkel: "ga maar even zitten, want u gaat schrikken van de prijs", kreeg ik te horen. De kosten waren €219, dat was inderdaad schrikken, vooral omdat dit 12 dagen buiten de garantieperiode was gebeurd.
Dit hele proces heeft ruim een maand geduurd en heeft de nodige telefoontjes gekost. Maar: de
aanhouder wint!!

Foto de Vakman in Wijchen: BEDANKT!!

Simon 01-07-2017 In de winkel gekocht

Nieuwe Eos

Ik vind dit een mooie winkel met ruim assortiment, en dit ook uit voorraad leverbaar. De medewerkers zijn kundig en ervaren en ik krijg hier goed advies. Ik heb mijn vorige camera hier gekocht en ga nu met mijn nieuwe spiegelreflex camera weer een sprong vooruit.

Vincent 30-06-2017 Via de website gekocht

Goede winkel die snapt hoe het werkt!

Goede winkel eentje die de juiste formule heeft.
Een winkel voor advies en support en online bestellen en tevens snelle levering en de beste prijs! Helemaal top.
Als ik weer wat nodig heb zal ik hier zeker weer bestellen!

matt 30-06-2017 In de winkel gekocht

aankoop v800

Het is een prachtige winkel, waar ze je goed helpen en een professionele ondersteuning bieden en een goede service vind ik heel belangrijk.

Joke 30-06-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Nadat ik mijn camera had laten vallen ben ik naar Uden gegaan om bij fotodevakman advies in te winnen. Ik ben daar zeer uitvoerig geholpen en heb 2 dagen later besloten om deze maar meteen ( HX400) daar aan te schaffen.

ananas 28-06-2017 In de winkel gekocht
Wijchen

Goed advies

Ik was op zoek naar een camera die goede foto's maakt in alle omstandigheden.
Ik ben goed geadviseerd over de mogelijkheden en heb daardoor vrij snel mijn keuze kunnen maken.
Ik vind het gemakkelijk dat de winkel in de buurt is als ik advies nodig heb of wanneer ik vragen heb over de camera.

hans 28-06-2017 In de winkel gekocht

aankoop d500

IK vind de winkel netjes en alles is duidelijk uitgestald.
Het personeel is heel vriendelijk en ik heb een fantastische deal gehad.

kiekjez fotografie 26-06-2017 In de winkel gekocht

aankoop 70-200

Ik vind het een mooie winkel ,met een breed assortiment en vriendelijk personeel, die goede weten , waar ze over praten.

Benn 26-06-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Super goede service en super fijn dat ze in de avond en zelfs op zaterdag bezorgen! Daarnaast super tevreden over hoe ik op de hoogte werd gehouden en erg tevreden over mijn product!!

Corne 25-06-2017 In de winkel gekocht
Uden

Goede service en hele mooie prijzen!

Gisteren een Nikon D750 en Nikon 24-70VR gekocht. Kijk eens op de site voor deze combinatie (€3.796 is maar € 102 ipv de oude 24-70) Kom overigens al jaren in deze winkel. Mijn D700 (ook gekocht bij Foto de Vakman alsmede een aantal objectieven) ingeruild en daar kreeg ik ook een hele mooie prijs voor. Helemaal weer happy!

Romy 25-06-2017 In de winkel gekocht

Weer een nieuwe camera

Na uitvoerig uitleg te hebben gehad van de verkoper bij fotodevakman, zijn wij toch meteen terug gegaan om deze Sony WX500 wit daar te kopen. Prima geholpen in een mooie winkel.

Gea 25-06-2017 In de winkel gekocht

aankoop hx90

De fysieke winkel ziet er mooi uit ,maar ik mis een stoeltje tijdens het wachten, maar er is genoeg te zien in de winkel.

VDBroek 24-06-2017 In de winkel gekocht

Super service

Prachtige nette winkel. Druk maar je wordt netjes geholpen. Super service, helemaal naar wens. Wij komen hier snel weer terug!