DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

MW 13-07-2021

Ik bestel regelmatig bij deonlinedrogist. Er is een groot assortiment met goedkope prijzen en alles wordt altijd snel bezorgd.

don 13-07-2021

Geweldige site en een enorm goed assortiment.Heel snelle levering.
En ook heel fijn is de goede updates bij de voortgang van de bestelling.
Bovendien heel goede prijzen die beduidend lager liggen dan in de reguliere handel

JGM 13-07-2021

Dit is een hele fijne webwinkel met een enorm assortiment artikelen tegen redelijke prijzen. Ook vaak artikelen die ergens anders niet meer te krijgen zijn... de online drogist heeft ze wel.Ik kom hier al jaren en ben nog nooit teleurgesteld. Snelle verzending en goede verpakking. Je kunt zelfs kiezen voor avondbezorging! Geweldig!

Esther 12-07-2021

De shop heeft een enorm breed assortiment tegen scherpe prijzen. Levering is snel en spullen worden goed verpakt. Er zijn verschillende betaalmogelijkheden. Je wordt per nahol uitgebreid geïnformeerd over de verzending.

B.Jansen 12-07-2021

Meerdere keren iets besteld. Altijd het juiste product ontvangen en keurig verpakt. Snelle levering, een mooie duidelijke, overzichtelijke site, die bovendien eenvoudig in gebruik is. Sommige sites/bedrijven/instellingen vergeten weleens dat ook ouderen of mensen met minder ervaring in het online bestellen ook gebruik maken van hun site/diensten. Als er te vaak wordt gevraagd van ga door naar dit, dat of plaats dit of dat m.a.w. te veel handelingen, dan haken deze af. Deze site is aanklikken van het product, aantal invoeren en vervolgens staat dit duidelijk en overzichtelijk in de bestelling. Bestelling plaatsen en klaar. Bestelling kan eenvoudig gevolgd worden, dit is overigens bij andere sites/bedrijven/instellingen ook wel goed. Dus de duidelijkheid, eenvoud en overzicht van de site en goede levering scoort hier hoog. Verdere service kan ik niet beoordelen aangezien er nooit een foute/beschadigde levering bij mij is afgeleverd en ik dus ook niet weet hoe de "nazorg" is.

Willy Hoste 12-07-2021

spoedige bediening levering was beter dan de vorige keer , aan te raden voor herhaling vatbaar

Guus S 12-07-2021

veelzijdige keuze van artikelen, snelheid van afwikkeling bestelling, ze werken e.e.a. af met de snelheid van het geluid

Muzieknootje 1964 12-07-2021

Bestelproces van bestellen tot afleveren gaat snel en adequaat. Netjes verpakt en aflever bon in doos toegevoegd.

Marty 11-07-2021

Tot nu toe altijd de goedkoopste keus, snelle levering en hele goede aanbiedingen.

Daan 10-07-2021

Goede merken en altijd voor een goedkopere prijs dan andere webshops. Levering zoals aangegeven de volgende dad in huis, top!

Francis 09-07-2021

Via kennissen kwam ik bij deze shop terecht. Ik ben niet echt van online bestellen maar bij de online drogist doe ik het graag. De shop is betrouwbaar. Kwaliteit van de producten zijn goed. Bestelling plaatsen gaat heel makkelijk ,via de site.. de producten zijn makkelijk te vinden door het zoek programma. Leveringen lopen ook vlot en goed. Wat ook prettig is dat het bezorgd kan worden bij een afhaalpunt dicht bij huis.

Ariën 09-07-2021

Zeer snelle levering. Super uitgebreid assortiment en gratis levering vanaf 20 Euro. Zeer overzichtelijke website.

Sonja 09-07-2021

Ik bestel altijd bij de online drogist. nl hebben goede prijzen en bijna alles op voorraad zijn vlug met leveren en een makkelijke site graag tot de volgende keer.

Humphrey 08-07-2021

Uitgebreid assortiment met een goede Prijs/ kwaliteit en snelle levering met goede communicatie en track en tracé.

W A. Vd Haagen. 06-07-2021

Shop met vele merken en keuzes in vitaminen, parfums ,make up etc te veel om op te noemen.
Prijzen zeer voordelig vergeleken mat andere soort gelijke webshops.
Snelle levering en goed verpakt

G.E. 06-07-2021

Overzichtelijke online shop, snelle adequate levering, prima klantenservice

Ank 06-07-2021

Ik bestel regelmatig de koolhydraatarme broodproducten en pasta's. Altijd snel en correct geleverd met constante zorg . Een eventuele nalevering als een product niet voorradig is uitstekend geleverd. Zeer goede mondelinge en schriftelijke communicatie.

Ed Neudorfer 05-07-2021

Ik bestel al enige jaren bij De Online Drogist en ben een tevreden klant. Bestellingen zijn altijd tijdig en compleet en bovendien zijn de prijzen concurrerend. Een uitstekende Website en webshop.

Martin 05-07-2021

Goeie en snelle levering. En ook zeer voordelig. Ik ben ook zeer tevreden met de webshop.

Adrie van Kempen 05-07-2021

Heb hier al een aantal malen besteld en ben er nu aan gewend: bestellen gaat zo snel als ik (71 jaar) op de site kom staat alles zo snel in het systeem en dan de levering elke keer supersnel, ben er altijd blij van

Sietske Van den hazel 05-07-2021

Snelle levering, kwalitatief goed , prijs-kwaliteitverhouding top. Snelle levering gewoon Erg fijn! Ik ga vaker bestellen

Gerdi 05-07-2021

Zeer prettige webshop. Goede producten.Snelle levering. Bij vragen wordt je goed geholpen

Hana 05-07-2021

Ik ben verrast door de snelle levering! Van de online drogist, netjes ingepakt en gratis verzonden, super blij🤩 Bedank de online drogist💐💐💐

Online drogist 04-07-2021

Makkelijke manier van bestellen en de levering wordt ook snel geregeld.. Bestelde producten werken heel constructief.

JYV 04-07-2021

Zaterdag namiddag besteld, zondag middag bevestigd ingepakt en maandag ochtend in de Ardennen fijlloos geleverd ...
Top