DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Ineke 19-01-2022

Prima drogist. Veelzijdig assortiment. Ook veel natuurgeneeskundige/homeopathische producten.
Snelle bezorging. Ook bij de buren!

Marja Bekelaar 18-01-2022

De spullen werden correct en snel geleverd. Wat ik alleen jammer vond, was dat ik 2 cent te kort kwam voor gratis levering. Verder prima

Sonja 18-01-2022

Altijd goed, snel en duidelijk. Al jaren bestel ik op deze site en er is nog nooit iets niet goed gegaan. Echt super!

Mar 18-01-2022

Duidelijke site, voldoende keuze en snelle levering. tot nu toe dit tevreden

tanja 18-01-2022

Wat een geweldige shop. Veel keus, snelle levering en mooie aanbiedingen. Goede klantenservice . Ik bestel er regelmatig en het bevalt erg goed. Zeker een aanrader

Henk Pomp 17-01-2022

Uitstekende firma, Kun je prima zaken mee doen. Snelle levering en goede service. Groot assortiment artikelen.

Mary 17-01-2022

Goede producten en prijs. Snelle levering 👍Blijf bij dit bedrijf mijn artikelen kopen

Ad 17-01-2022

Groot assortiment en snelle correcte afhandeling en levering van het bestelde produkt.

M. C. Clemares 16-01-2022

Goede betrouwbare online drogist.
Snelle levering en goede prijzen.
Ik ben zeer tevreden.

Marie-Jo Romero 15-01-2022

Zeer goede service. De site is snel en erg gemakkelijk. Bestel al een meer dan een jaar bij deze drogist, en blijf dat ook doen. Altijd de goedkoopste en snelle levering. Ook bij de klantenservice wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan.

Corry van den Eeden 15-01-2022

Uitstekende drogist online wegens veel keuze producten, lage prijzen, prima service in bestelling en verpakking, verzending meteen!

Leny 14-01-2022

Snel en goed verpakt en dus zeer goed verzorgd.
Zeer tevreden al jaren!!!
Dit blijft dan ook wel mijn winkel!!!

Anja 12-01-2022

snelle levering goed assortiment maar de doos waar de produkten inzitten vind ik lastig open te maken en niet handig.

Vitortho 12-01-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding en vlotte verzending. Tevens is er een zeer uitgebreide collectie producten.

Janssie 11-01-2022

Goed overzichtelijke site heel veel keuze en super snelle levering meestal de eerst volgende dag al.

T 11-01-2022

Ruim assortiment, goede prijs met vaak daarop nog aanbiedingen, snelle levering!

Rinus 11-01-2022

Goede shop bestelling vlot geleverd en de prijs is ook zeker redelijk ten opzichte van anderen

Ida 11-01-2022

Super prettige site, goed aanbod en zeer snelle levering. Blij dat ik deze ontdekte online.

Theo 11-01-2022

De bestelling gaat enorm vlot. De berichten daarna snel. De levering en meldingen ook snel.

C.van 't Hof 09-01-2022

Alles geleverd als beloofd ondanks de drukke kerstweek! Ben zeer tevreden over de afhandeling

riki 04-01-2022

wordt zeer correct en vlug geholpen en ook de mogelijkheid zelf je pakket op te halen bij het door jou gekozen afhaalpunt.

Mia Vermeulen 01-01-2022

Uitgebreid assortiment, spullen worden prima en in een stevige doos verpakt en snelle levering 👍

PietS 01-01-2022

Duidelijke website
Mooie prijzen en snelle levering (ook tijdens feestdagen)
Topper

Harriet 31-12-2021

De levering was top en snel! Het email contact super vriendelijk en de service was in 1 woord geweldig! ik had nogal veel te bestellen en vond het veel gezoek om dat zelf uit te vinden, dus stuurde ik het in een mailtje. Daar werd meteen op gereageerd en niet iets gezegd van: ''u moet het zelf op onze site invullen''. Dat vond ik een groot pluspunt!

GKP 31-12-2021

Ik koop graag bij de online drogist. Er is veel keus en de bestelling is snel in huis. Goede organisatie!