DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

de drogist naar mijn hart 04-03-2020

Ze hebben bijna alles en je hebt het de volgend dag in huis.
Deze drogist kan ik iedereen aanbevelen.

E.S. 04-03-2020

Bestellen gaat makkelijk bij de onlinedrogist en de levering is snel, helemaal top dus.

Arend 03-03-2020

Snelle levering. Prijs acceptabel. Verzendkosten zie site bij 20 euro gratis verzending!!!

José 03-03-2020

Deze shop is een hele fijne en betrouwbare shop. Met een zeer snelle levering ook nog! Ik had de klantenservice nog nodig en deze mevrouw was zeer prettig: dacht mee, keek mee, was kundig, adviseerde heel goed en was uitermate correct. Een aanrader!

Carel 03-03-2020

Duidelijke website,genoeg keuze en houden zich aan de afspraken 'vandaag besteld morgen in huis'

Patricia 03-03-2020

In een woord FANTASTISCH, ruime keuze, leuke aanbiedingen, de volgende dag in huis (mooi verpakt) voor mij geen ander.

Rob Buré 02-03-2020

Ik had een fout gemaakt, waardoor ik een product een paar keer teveel had besteld. Heb dit aan Drogist.nl gemeld, waarna het door hen direct gecorrigeerd werd. Ook het teveel betaalde werd netjes teruggestort. De volgende dag kreeg ik precies wat ik wilde!

Leon 01-03-2020

Prettig bestellen. Goede tijdige levering op de plek waar jij wil. Goede kwaliteit producten met een uitstekende houdbaarheidsdatum.

omaria 29-02-2020

fijne snelle levering was niet in de winkel hier te krijgen....dus was ik heel blij dat het hier wel was..

joop 29-02-2020

geen enkele problemen met bestelling en bezorgen , keurig afhandeling.
de online drogist ,uw juiste keuze en de onze.

Fox 28-02-2020

Snelle levering en producten waren precies als verwachting! Goed verpakt.
Dus zeer tevreden!

Didier 28-02-2020

Stipte levering en vrij scherpe prijzen. Nog nooit een fout vastgesteld bij de inhoud.

Adwin 27-02-2020

Prima webwinkel maar geen loyaliteitsprogramma en deze bestelling, ondanks tijdig geplaatst en betaald NIET de volgende dag ontvangen

Hella 27-02-2020

Snel, betrouwbaar en een enorm goede service ! Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.

Margareta 27-02-2020

Eerlijke prijzen en snelle levering.Ik ben al verschillende jaren tevreden klant

Karel 27-02-2020

Ik koop vrijwel alles online omdat ik slecht ter been ben. Ik heb voor de Online Drogist gekozen omdat ze snel zijn in leveren. Meestal, behalve in het weekend, heb ik het de volgende dag in huis.
Ze zijn goedkoper dan de gewone drogist (althans wat ik bij de drogist koop) en makkelijk in de betaling met ideal en dergelijke.
In het uitzonderlijke geval dat er iets mis gaat, tot nu toe in al die jaren 1 keer gebeurd, wordt het direct en naar mijn tevredenheid opgelost. Voor sommige webshops een voorbeeld.
Ik ben dus heel tevreden over de Online Drogist

B.Deiman 26-02-2020

Goede service en zeer snelle correcte levering.
Fijn de snelle bevestiging en het kunnen volgen van de levering. Dank!!!

Siem Bolhuis 26-02-2020

De prijs is goed, de levering perfect. Goed verpakt, altijd netjes in orde.

anita 26-02-2020

bij deonlinedrogist.nl kun je heel makkelijk bestellen.Lukt het je iets niet vinden, dan kan je ook nog bellen en krijg je advies waar je wat ,mee kan.De bestelling wordt keurig netjes afgeleverd.Ze krijgen een dikke 9 van mij.

Anett 26-02-2020

Al jaren ben ik klant bij DeOnlineDrogist. Alltijd super snelle levering en keurig verpakt.

Louis 26-02-2020

snelle en goede, voordelige service.
Deze online drogist werkt snel en goedkoop.

Theeuwen 25-02-2020

Ik heb 5 kg drop besteld en in eerste instantie maar 1 kg gekregen. Via de klantenservice heb ik de resterende 4 kg toegestuurd gekregen.

Hans 25-02-2020

Prima prijzen, duidelijke beschrijvingen, snelle en prima verpakte levering.
En ook belangrijk, bestel boven de €20,- en gratis thuis.

EddyM 25-02-2020

Correcte en vlugge afhandeling van bestelling en contacten met klantendienst

Jos 24-02-2020

Overzichtelijke website met ruime keuze. Leveringen tegen interessante prijzen en snel bezorgd.