Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Frank 26-12-2019

Goede service en altijd bereikbaar ook telefonisch, pakjes worden snel geleverd in karakteristieke doos.Een speciale parfum die wij nergens anders konden vinden was wel bij Superwinkel te krijgen

G .v. Horik 26-12-2019

Perfect zelfs met de feestdagen binnen 14 uur bestelling binnen. Toppie mensen

Roderick 25-12-2019

Ik heb hier voor de tweede keer besteld, bestelling was correct en snel geleverd. Ik ben tevreden.

Michiel de Graaf 25-12-2019

Goedkoop, volgende dag al in huis en de geur is echt. Ik was sceptisch of de geur wel echt kon zijn omdat die veel goedkoper is dan bij de bekende winkels en de leverancier zelf. Maar is blijkbaar echt want zelfde geur, zelfde originele verpakking. In mijn geval ging het om de Hugo Boss Boss Bottled Infinite Eau de parfum 200 ml. Dus ik ben 100% tevreden!

Maggie 25-12-2019

Ik heb bij jullie besteld voor het eerste keer en ben meer dan blij met mijn aankopen, ook qua prijs. En de levering ging heel snel, dus ruim op tijd voor Kerst.

met dank en beste wensen

Henk Peeters 25-12-2019

Het was mijn eerste kennismaking met Superwinkel. Ik ontdekte een prijsverschil bij een bepaald product en besloot via email te reageren. Nog geen uur later (in de drukke periode voor de kerst!) had ik al een antwoord terug met uitleg en met een nieuwe acceptabele prijsaanbieding. Vervolgens levering de volgende werkdag. Hulde voor de snelle reactie en de vlotte afhandeling.

MO 24-12-2019

duidelijke site, gemakkelijke betaling, snelle levering, je kunt de aflever datum zelf bepalen!

WKM 23-12-2019

Bij het uitzoeken van een parfum werd ik goed geholpen door de website. Het menu maakt het makkelijker door alvast een voorselectie te maken op bijv. geurlijn, geurbeleving en prijs. Daarna loop je de geselecteerde geuren langs. Als je op een geur klikt die jou aanspreekt vind je een uitgebreide beschrijving van de geur. Mijn ervaring is dat die beschrijving echt klopt met de werkelijkheid. Dat geeft vertrouwen, zeker als je de geur niet kent en hebt kunnen ruiken. Daarnaast zijn de prijzen zeer aantrekkelijk. Dit samen nodigt uit om de volgende aankoop weer bij superwinkel te doen.

Marlene 23-12-2019

Leuk geprijsd, snel geleverd en goede info gekregen omtrent verzending, kortom heel tevreden😀

Gerrit 23-12-2019

In mijn doos zat 1 product tekort,ze hebben mij zeer snel geantwoord en voor een zeer snelle levering gezorgd.

Anita, Spijkenisse 22-12-2019

De producten zijn netjes verpakt en had het snel in huis en dat ondanks de feestdagen. Zeer tevreden en zal absoluut nog een volgende keer bestellen. De prijs is zeer aantrekkelijk.

Johan v.d. G. 22-12-2019

Heldere website, ruime keuze en super goede prijzen. Kortom een webshop die mijn naam waarmaakt. Succes vermenigvuldigd zich door het met vrienden te delen.

Freddy Devos 21-12-2019

Fantastisch vlotte verwerking van de bestelling+ perfecte verpakking +klaarmaken verzending+verzending naar Bpost Belgie.Proficiat en
..doe zo verder!

Henry 21-12-2019

Een erg slechte afhandeling / bezorging van DHL , de teamleider rayon Amsterdam besluit mijn pakketje naar Diemen te sturen omdat mijn school ‘s avonds gesloten is.

Peter van osch 21-12-2019

Ik vindt het een fijne winkel. Eerlijke prijzen en duidelijk in hun producten. Snelle levering en geen probleem bij retour.

Richard van Bodegom 21-12-2019

Mooie keuze mogelijkheden en heldere site
Service is top en via track en trace je artikel goed te volgen

Jeffrey 19-12-2019

Bagger.. parfum besteld voor een verjaardag en kapot geleverd gekregen. Mail gestuurd naar de klanten service en het contact hier mee loopt niet makkelijk. 1 keer en nooit weer
Officiële reactie van Superwinkel 20-12-2019

Beste Jeffrey,

Het verbaast ons dat we een slechte review van je ontvangen hebben. Aan de hand van de foto's die je stuurde konden wij niet zien wat er aan de hand was. Pas bij de laatste foto was duidelijk te zien dat er een hele scherf van de fles af is. Naar ons idee hebben we je zo snel en goed mogelijk proberen te helpen in deze zeer drukke periode. Jammer als dat niet zo op je overgekomen is.

Superwinkel

Frans 19-12-2019

Prima webshop, doen wat wordt beloofd, voor een goede prijs voor kwaliteitsproducten.

Meta 19-12-2019

Duidelijke website met goeie prijzen en snelle service. Kortom daar ga ik vaker bestellen .

Frank van der Oest 18-12-2019

Een prima winkel met een groot assortiment, de laagste prijzen in het land en razendsnelle bezorging.

Pascal Bucsek 18-12-2019

Gehoord via via
Maar super te vrede
Parfum snel in huis netjes in gepakt voor de kerst
Mooie prijs klant te vrede 🙏

Lucy 17-12-2019

Snel en netjes geleverd,en goedkoper dan in de winkel,makkelijk zo,want is niet overal verkrijgbaar.

Walter S - België 17-12-2019

Alhoewel ik aanvankelijk enigszins terughoudend was heb ik na een eerste aankoop waarbij alles vlot en volgens wens verliep de voorbije jaren meerdere malen bij Superwinkel bestellingen geplaatst, aanvankelijk enkel parfums, later ook een horloge. Steeds correcte producten, vlotte communicatie, zeer competitieve prijzen en supersnelle levering. Alhoewel het aanbod (voorlopig?) nog niet zo groot is als bij sommige ander e-commerce winkels, controleer ik steeds voor elke aankoop of het gewenste product bij Superwinkel wordt aangeboden. Jullie verdienen wat mij betreft dan ook een 10.

Frans 16-12-2019

Prijs was oke. Snelle levering. Volgende keer weer hier bestellen.
Erg breed assortiment.

Kiek van der Knaap-Bom 16-12-2019

Ik vond het plaatsen van mijn bestelling snel en gemakkelijk gaan.
De site van Superwinkel is duidelijk en gebruikersvriendelijk.