Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Maaike 16-10-2023

Mijn favoriete parfum was in de aanbieding dus ik hoefde niet te twijfelen om hem te kopen op deloox. de volgende dag had ik het ook al direct in huis, super fijn!!’

Ton Wieringa 16-10-2023

Snel, duidelijke site- prijs gunstig, netjes bevestigd en logistiek ook goed

Jos 16-10-2023

Makkelijk toegankelijk, snel gevonden wat ik zocht en voor een prima prijs. De producten werden snel en goed verpakt geleverd. De bestelling is geheel correct uitgevoerd.

Michėle 15-10-2023

Ik vond heel makkelijk wat ik moest hebben, en het bestellen op zich ging ook vlot. Dus voor mij voor herhaling vatbaar.

Sandra 14-10-2023

ik heb m'n parfum aan een scherpe prijs kunnen kopen en de levering was correct en snel!

Ontevreden klant 12-10-2023

Ik heb parfum besteld bij Deloox helaas zat verkeerde parfum flesje in verpakking , meerdere keren met klantenservice gemaild maar helaas hun willen dit niet oplossen ze willen mij bestelling niet omruilen of geld terug geven ! Bellen gaat sowieso niet want wordt niet eens opgenomen!
Nu zit ik met verkeerde parfum en ben mijn geld kwijt
Dus mensen koop niks daar , hun zijn niet te vertrouwen 😡😡😡

Naomi 12-10-2023

Website is duidelijk en handig in gebruik.
Voldoende producten in aanbod.
Makkelijk en snel verzonden naar België.
Extra voordelen bij bestelling.
Na het plaatsen van de eerste bestelling, meteen overtuigd. Vanaf nu voortaan vaste klant.

Famke 09-10-2023

Heel tevreden over de prijzen, snelle levering en vlotte verwerking via website.

Enigste puntje die een beetje ontgoochelend was is dat er geen testertjes/staaltjes werden meegeleverd.

Caroline 09-10-2023

Super snelle levering en ze hebben mijn favoriete parfum aller tijden nog steeds ( kenzo jungle elephant )en zoveel goedkoper! Blij mee

Henk 07-10-2023

Deze zaak hanteert zeer interessante lage prijzen, in ieder geval voor de door mij bestelde 3 herenparfums.
Maandagavond iets voor tienen besteld en de volgende dag in de middag al geleverd. Super!
Ik kan dus ook alleen maar positief zijn over deze webwinkel vandaar een dikke 10.

AmandaRosanne 06-10-2023

Mooie prijzen voor originele producten. De verzending is altijd super snel en je hoeft er niet ééns de deur voor uit. Ze zien mij niet snel meer bij de plaatselijke parfumerie.

movara 06-10-2023

Artikel was niet in orde, foto van opgestuurd, kreeg zeer snel een nieuw artikel opgestuurd.

Hans 02-10-2023

Ik heb voor de shop gekozen ten eerste omdat de producten goed geprijst zijn en voor de snelle levering van mijn bestelling.
Je kunt snel vinden wat je zoekt en ook het bestellen gaat eenvoudig en snel.

Frans 01-10-2023

Ik had een cadeaubon van een ander bedrijf, had problemen met het verzilveren.
De Deloox heeft mij uitstekend geholpen en door het bestelproces geloodst.
Zeer tevreden, ook over de vlotte afhandeling en verzending.
Een aanrader!

Ome Cor 30-09-2023

Een luchtje omgeruild, vond ik toch niet lekker, geretourneerd, binnen 2 dagen geld retour. Prima, reden om toch weer de volgende keer hier te bestellen.

Alkyna Saminski 30-09-2023

Super goed verlopen
Dag besteld volgende dag in huis ! Aangeraden geweest door klanten en enorm tevreden dat ik bij jullie heb besteld ! Door gegeven al aan andere mensen die ook beginnen bestellen zijn bij jullie. Super tevreden.

jan 29-09-2023

Geweldige prijzen, snelle levering en zeer tevreden over mijn product. Ga hier zeker snel weer naartoe

Bo 24-09-2023

Ik kocht voor het eerst producten via Deloox en was heel positief verrast door het prijsverschil t.o.v. andere webshops. De producten werden de dag nadat ik ze had besteld al geleverd, dus ook wat dat betreft top! Als ik weer beauty producten nodig heb zal ik zeker weer voor Deloox kiezen.

SPR 24-09-2023

Duidelijke website, uitgebreid assortiment. Heldere communicatie en zeer snelle bezorging. Niets op aan te merken, ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

Tessa 18-09-2023

Ik wilde niet meteen een slechte review schrijven maar Deloox eerst de kans geven op het probleem op te lossen. Na een maand heen en weer mailen is me duidelijk geworden dat die er niet gaat komen dus bij deze:
Een maand geleden heb ik een parfum en een haarmasker bij Deloox besteld.
De parfum (Jo Malone) werd los in een open doosje geleverd die er net wat anders uitzag dan bij bv. Douglas. Ook het flesje zelf ziet er anders uit. Dit vond ik al vreemd maar toen ik het gebruikte en mijn hals daarna onder de uitslag zat begon ik argwaan te krijgen. De geur was ook veel sneller weg dan normaal. Het haarmasker van K18 deed totaal niks voor mijn haar en toen ik deze vergeleek met die van een vriendin kwam ik wederom tot de conclusie dat ook hier iets niet klopte. Ik heb Deloox toen gemaild om te vragen wat hier aan de hand was.
Lang verhaal kort; de klantenservice van Deloox is niet bestaand. Ik werd op een zeer onprofessionele wijze te woord gestaan en ze blijven ontkennen dat er iets mis is met de producten. Beide producten zijn inmiddels ook van de site gehaald. Raar als er niks mis mee zou zijn..?
Ik heb de producenten van de producten benaderd en Jo Malone zegt dat de parfum heel oud is. K18 zegt er het volgende over: This is diversion. Diversion occurs when an unauthorized party sells a product outside of authorized distribution channels. Often times these products are old, stolen, counterfeit or tampered with. We do not back or support any product sold through this website.
Ik heb tevens het Thuiswinkel Waarborgfonds benaderd maar zij geloven Deloox op hun woord en kunnen niks voor me doen. Ik had voor ik bestelde al meerdere slechte reviews over Deloox gelezen maar ging er van uit dat als ze lid zijn van dit waarborgfonds je altijd je geld kan terugkrijgen als je een klacht hebt. NIET DUS.
Ik Koop hier niks meer en wacht gewoon op een aanbieding bij bv Douglas (als ik dat had gedaan was ik nog goedkoper uit geweest ook.)

Priscilla 09-09-2023

Divers aanbod producten, prima prijzen en snelle verzending. Blij dat ik jullie gevonden heb.

Nabila 05-09-2023

Hele snelle levering! Daarnaast parfum voor een veel lagere prijs dan andere webshops! Zal hier vaker bestellen.

Isabelle 03-09-2023

Deloox heeft een heel groot aanbod aan parfums en wat dat nog het beste is? De goedkoopste prijzen vind je hier! Als dat niet alles is, als je vandaag besteld krijg je het morgen al in huis. Ik schrijf normaal nooit reviews, maar deloox.nl is een ongelooflijke aanrader en daarbij dat het een positieve review verdiend!! Heb al enkele mensen over deze site verteld en ze zijn eraan verslaafd. Top top top!!

willy van den elsacker 03-09-2023

Heb reeds verschillende bestellijngen geplaatst !telkens werd dit top afgeleverd,correct zeer vlug en kwalitatiefsvol ! zoals men zegt in Belgie "Goede wijn behoeft geen krans" ik ben en blijf een trouwe klant aan een betrouwbaar leverancier! doe zo voort,ik zal u aanbevelen aan al wie ik kan! nogmaals proficiat ! jullie zijn een TOPPER

RENE LANGENHUIJSEN 03-09-2023

Scherpe aanbieding. Na zoeken via Google uw adres gevonden. Na verder kijken een scherpe aanbieding gevonden en bij u besteld. Faciliteiten rondom bestelling en levering zijn goed geregeld. Zeer tevreden.